بورسیه کامل برای مدیران زن ایرانی

 

از این به بعد زنان موفق و مدیر ایرانی که دارای پنج سال سابقه مدیریت و مدرک تحصیلی کارشناسی باشند، امکان دریافت بورسیه تحصیلی در رشته مدیریت اجرایی (EMBA) دانشگاه آلتو فنلاند را خواهند داشت. این دوره که به گزارش فایننشال تایمز یکی از ۱۰۰ دوره برتر مدیریت اجرایی در دنیاست، قرار است از مهرماه ۱۳۹۳ در تهران برگزار شود. این بورسیه با هدف تشویق زنان برای حضور در عرصه مدیریتی از سوی خانواده «کامل» به مدیران زن ایرانی که علاقه‌مند هستند جایگاه خود را به‌عنوان یک مدیر بهبود ببخشند و از آموزش‌های بین‌المللی و استاندارد برای ارتقای خود بهره بگیرند، اهدا می‌شود.

طبق آمار سال ۱۳۸۸، زنان به‌عنوان نیمى از جمعیت فعال کشور تنها ۱۲ درصد از فعالیت اقتصادى جامعه را بر عهده دارند و از این رقم تنها ۱/۱۸ درصد در پست‌های مدیریتی فعال هستند. آقای کامل درباره دلایل اهدای این بورسیه به زنان مدیر گفت: «زنان طی سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد و صنعت پیدا کرده‌اند و در بسیاری از سازمان‌ها، پست‌های مهم مدیریتی را از آن خود کرده‌اند.

این بورسیه با هدف تشویق زنان جوانی که علاقه‌مند هستند در حوزه اقتصاد و مدیریت رشد کنند و نیازمند آموزش‌های مدیریتی با استاندارد جهانی‌اند در نظر گرفته شده است.»بورسیه خانواده «کامل» به حداکثر دو نفر از متقاضیان اهدا خواهد شد. این بورسیه شامل ۵۰ تا ۱۰۰ درصد شهریه دوره مدیریت اجرایی دانشگاه آلتو در تهران خواهد بود.

مدیران زن ایرانی که علاوه بر مدرک کارشناسی و گواهی معتبر مبنی بر تسلط به زبان انگلیسی، پنج سال سابقه مدیریتی دارند، می‌توانند مدارک تقاضای خود برای این دوره را همراه با ارائه یک نامه و ذکر دلایل خود برای درخواست این بورسیه، به پست الکترونیک EMBA@ibs.ir ارسال کنند. آخرین مهلت برای ارائه مدارک به موسسه آموزش عالی ایرانیان، آخر مرداد ماه ۱۳۹۳ است. برگزیدگان این بورسیه شهریورماه امسال اعلام خواهند شد.

 

دیدگاه ها غیرفعال است