پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کار آفرینی          25 امرداد 1392 - 16 August 2013


ويژگی های شخصيتی کارآفرينان موفق چیست




انرژي زيادي داشته باشيد:ليزا موراي، به عنوان مشاور بازاريابي برند و روابط عمومي، با يک سري از کارآفرينان کار کرده است و مي گويد که يکي از خصلت هايي که همه آنها دارند اين است که هميشه انرژي دارند.موراي مي گويد: «کارآفرينان مادرزادي نمي دانند که چگونه خودشان را راضي کنند. آنها دائماً در حال طرح کردن ايده و استراتژي هاي جديد هستند و انرژي آنها بسيار بالاست.» مجاب کننده باشيد:نانسي ابرهارت، مشاور و مدرس کسب و کار مي گويد: «يکي از نشانه هاي کليدي کارآفرينان مادرزادي، قدرت چانه زني و متقاعدسازي آنها درباره دلايل خود است.

آنها هميشه در مورد ايده خود پافشاري مي کنند و اصرار مي کنند که چرا شما به ايده آنها نياز داريد. آنها از مراجعه به افراد و ارائه ايده، خدمات يا محصول خود نمي ترسند.» کاردان باشيد:رابين سامورا، رئيس شرکت مشاوره تجاري که انحصاراً با کارآفرينان کار مي کند، گفت که همه کارآفرينان روش منحصر به فردي براي حل کردن مسائلي که ممکن است پيش آيد دارند.آنها راه هاي جديدي براي حل مشکلات پيشنهاد مي کنند که ديگران حتي فکرش را هم نمي کنند. ايده ها بطور طبيعي به سمت آنها مي آيند.

نگرش برنده ها را داشته باشيد:ليلي بالفور، موسس شرکت بانکداري سرمايه گذاري Atelier Advisors مي گويد: حتي در بدترين شرايط، کارآفرينان موفق هميشه فرصتي براي بدست آوردن چيزهاي جديد پيدا مي کنند. وقتي دنياي آنها در حال متلاشي شدن است، آنها آرامش خود را حفظ مي کنند و مي دانند که بايد چه درسي بگيرند. آنها براي آنچه بدست آورده اند سپاسگزار هستند و از آنچه بدست نياورده اند درس مي گيرند. موفقيت در ترديد:الن کافاسو، مربي اجرايي گفت: کارآفرينان به خصوص در شروع کار، مي توانند بدون قطعيت و اطمينان فراوان، موفق شوند. اگر شما فردي هستيد که وقتي احتمالات و عدم اطمينان ها زياد مي شوند، کارايي خود را از دست مي دهيد، پس داشتن کسب و کاري براي خودتان، مناسب شما نيست. فرصت طلب باشيد:توماس کامورو پرموزيک، وابسته تحقيقاتي ارزيابي هاي هوگان، معتقد است که کارآفرينان ذهن فرصت طلبي دارند و هميشه آماده استفاده از هر موقعيتي هستند. آنها فرصت هايي را مي بينند که ديگران نمي بينند. کسي نمي تواند به گرد پايشان برسد. از اشتباهات درس بگيريد:ناديا ديجيلوف، کارشناس مراسم ازدواج در نيويورک گفت: همه کارآفرينان گرايش به درس گرفتن از اشتباهاتشان دارند.

کارآفرينان ذاتي رفتار خود را تحليل مي کنند و از اعتراف به اشتباه خود نمي ترسند. آنها سعي مي کنند، رفتارهاي منفي را تصحيح کنند. متفکر باشيد:ريچارد استينون، تحليلگر پژوهشي ارشد و مؤسس شرکت تحليلي IT Harvest مي گويد: ذهن يک کارآفرين هميشه در حال کار کردن است. او نمي تواند جريان ايده ها را متوقف کند. هر مشکلي براي او فرصتي براي ساختن يک کسب و کار و حل مشکل است.

هميشه ارتباط برقرار کنيد:پل اوليري، مشاور کسب و کار معتقد است که کارآفرينان ذاتي، استعدادي ذاتي براي گپ زدن دارند. آنها رک گو هستند و واضح صحبت مي کنند و نوعي حس ضرورت در کلام آنها وجود دارد. جنگنده باشيد:هوپ کت گيبز، مؤسس و رئيس روابط عمومي Inkandescent گفت که به عنوان يک کارآفرين معتقد است آنهايي که با ويژگي هاي لازم براي اجراي کسب و کار خود زاده شده اند، بعد از هر بار شکست دوباره روي پاي خود مي ايستند. او مي گويد: ايده هاي ما هميشه موفق نيستند، ولي چيزي که ما را متمايز مي کند اين است که ما تسليم نمي شويم. ما فقط از آنچه انجام نداده ايم و آنچه انجام داده ايم درس مي گيريم و دوباره شروع مي کنيم. کارآفرينان تا آخر مقاومت مي کنند.

تگ ها مدیریت مقالات مدیریت موفقیت مدیر موفق کارآفرین کسب و کار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی