پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


نقش تلفنهای هوشمند در زندگی روزمره

براساس نتایج تحقیقاتی که اخیرا درباره نحوه ، زمان و مکان استفاده گوشی‌های هوشمند توسط کاربران انجام شده مشخص شده است که اکثر کاربران در همه شرایط زندگی خود از تلفنهای هوشمند استفاده کرده و هیچ تلاشی در پنهان کردن استفاده خود از این نوع دستگاه ها ندارد.



همه ما جایگاه تلفنهای هوشمند را در زندگی مان می‌شناسیم. 48 درصد از آمریکایی‌ها گفته اند که آنها مشکلی با استفاده از گوشی شان در خانه یا هنگام عبادت ندارند. بیش از سه چهارم این کاربران هنگام خواب و یا هنگام بیدار شدن صبح از تلفن هوشمند خود استفاده کرده و تنها 28 درصد آنها برای قرارهای خود از این دستگاه استفاده می کنند.

جیمز فیشلر، نایب رئیس بخش بازاریابی شرکت ال جی الکترونیکس در ایالات متحده می‌گوید: گوشی‌های هوشمند به سرعت به ابزاری مدرن و ضروری تبدیل شده اند و بسیاری بدون آن‌ها نمی توانند روز خود را سر کنند. با وجود پیشرفت‌های عمده ای که در سال‌های اخیر در زمینه گوشی‌های تلفن همراه صورت پذیرفته است، تلفنهای هوشمند مرزهای اولیه کاربردهایی را که برای آن‌ها ساخته شدند را پشت سر گذاشته و از یک ابزار ارتباطی، به همراهی خوب و واقعی برای زندگی روزمره از موقعیت‌های اجتماعی گرفته تا شخصی ترین لحظه‌های زندگی مان بدل شده اند.

علاوه بر این، به دلیل تقاضای رو به افزایش برای ابزارهای پیچیده تر و با قابلیت‌های بیشتر، عرضه تلفنهای هوشمندی که امکانات ویژه ای برای تسهیل زندگی روزمره کاربران در اختیار آنان می‌گذارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند، مردم به بردن روزنامه و یا کتاب با خود به حمام عادت کرده بودند. بررسی انجام شده توسط شرکت ال جی نشان می‌دهد که 75 درصد آمریکایی‌ها مشکلی در استفاده از گوشی شان در دستشویی ندارند. شرکت ال جی همچنین دریافته است 58 درصد از کاربران تلفن هوشمند در هنگام بیرون رفتن با خانواده و 62 درصد از آن‌ها در هنگام بیرون رفتن با دوستان شان از تلفنهای هوشمند خود استفاده می‌ کنند.

این تحقیق بر روی 1152 آمریکایی بالای 18 سال انجام شده و صورت پذیرفته است. 20 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که مهم نیست در چه موقعیتی باشند و هیچگاه سعی در مخفی کردن استفاده از تلفن هوشمند نخواهند کرد و 48 درصد از آن‌ها نیز گفته اند از دوربین‌های تلفنهای هوشمند خود برای ثبت تصاویر تکان دهنده و 36 درصد برای ثبت تصاویر از خود بهره می ‌گیرند.


تگ ها نقش تلفنهای هوشمند در زندگی روزمره نقش تلفن های هوشمند تاثیر تلفن های هوشمند

خبرنامه - شبکه های اجتماعی