برای بازاریابی تلفنی موفق چه کنیم

مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / بازاریابیارسال شده در   26 امرداد 1392-17 August 2013بازدید 2454



برای بازاریابی تلفنی موفق چه کنیم





 در اين ارتباط، علاوه بر اينکه بنگاه اقتصادي در شناساندن خويش به مشتري تلاش مي کند تا بتواند تقاضاي او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتي فراهم مي شود تا صداي مشتري را نيز بشنود که نتايج آن براي رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهميت است به طوري که بنگاه مي تواند مشتري را بشناسد و نياز او را بداند و در راستاي کسب رضايت مشتري با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. 

يکي از راه هاي بازاريابي مستقيم، بازاريابي تلفني است که بهره گيري صحيح از تلفن علاوه برنکات پيش گفته در راستاي مديريت زمان نيز به بازاريابان در دنياي شلوغ و پيچيده امروزي کمک مي کند. در اين مطلب به بازاريابي تلفني و مهارت هاي لازم براي نيل به موفقيت درمذاکرات تلفني پرداخته شده است. يکي از تاکتيک هاي مهم متقاعد کردن مشتريان آگاه امروزي که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پيوسته روبه افزايش است، ترويج است که خود از پنج ابزار تبليغات، پيشبرد فروش، روابط عمومي، فروش شخصي و بازاريابي مستقيم تشکيل مي شود. ازطرفي، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مديريت زمان براي نيل به اهداف بنگاه هاي اقتصادي و همچنين اثربخشي بيشتر شيوه هاي ارتباطي دوطرفه (نظير فروش شخصي و بازاريابي مستقيم) در اين مطلب، به يکي از کانال هاي بازاريابي مستقيم يعني بازاريابي تلفني پرداخته شده است. بازاريابي تلفني يکي از کانال هاي بازاريابي مستقيم است که در صورت کسب مهارت هاي لازم جهت استفاده صحيح از تلفن ميزان توفيق فروشندگان در نيل به اهداف فروش بازاريابي را افزايش مي دهد. در اين مطلب اصول بازاريابي تلفني جهت استفاده صحيح از زمان و تاثيرگذاري مثبت بر مشتريان موردبررسي قرار گرفته است. 

بازاريابي تلفني

اگر بدون وقت قبلي به محل استقرار مشتري مراجعه کنيد، زمان زيادي را در راه صرف مي کنيد و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد و يا اينکه ممکن است مدتي را در انتظار باشيد ولي بازهم شما را نپذيرد. پس بهتر است ملاقاتهاي حضوري حتي الامکان با وقت قبلي باشد. تلفن را دست کم نگيريد. از تلفن استفاده کنيد. اين وسيله سرعت کار شما را افزايش مي دهد و اگر هم مشتري نبود زمان اندکي را از دست داده ايد. بدانيد که تلفن براي شروع ارتباط بسيار مناسب است (مگر براي مشتريان قديمي که با تلفن سفارش مي دهند). براي برقراري ارتباط با افراد مهم يکي از بهترين زمان هاي تماس تلفني، صبح زود است و يکي آخر وقت که منشي ها رفته اند. منشي ها بسيارخوب هستند اما بايد پذيرفت که بعضي از مواقع مانع برقراري تماس مي شوند. بايد تکنيک هاي بازاريابي تلفني را ياد بگيريد و از آنها استفاده کنيد. به موارد زير توجه کنيد و آنها را به کار ببريد: 
کار با تلفن بايد هدفمند باشد.

قبل از گرفتن شماره، خود را کاملا آماده کنيد. اين آمادگي شامل سرحال بودن، به کاربردن عبارات کليدي مثبت نظير اينکه: الان مي خواهم يک بازاريابي تلفني موفق داشته باشم، آراسته بودن، لبخند زدن، فراهم بودن ابزار کار نظير قلم، اطلاعات موردنياز و... مي شود. معطل گذاشتن مشتري براي پيداکردن خودکار، آمار و... پسنديده نيست. اطمينان داشته باشيد تمام ارقام و مدارک به روز است. 

صبح زود شروع کنيد، کسب وکار از ساعت 8 شروع مي شود، ضمن اينکه خيلي از مديران موفق قبل از ساعت 8 صبح در محل کارشان حضور دارند. سحر خيزباش تا کامروا شوي. 

يک عدد آئينه روي ميزتان قراردهيد تا در هنگام مکالمه به آن نگاه کنيد و لبخند بزنيد. حالت چهره شما در صدايتان منعکس مي شود، به ياد داشته باشيد که در بازاريابي تلفني تنها سلاح شما صداست، پس اين سلاح را درست به کار گيريد. 
براي هر يک از مکالمات تلفني خود از قبل برنامه ريزي کنيد، اول تمام مکالمه را در ذهنتان تمرين کنيد، مجسم سازيد که پيشاپيش در اين کار موفق شده ايد و حالا فقط مي خواهيد اين موفقيت را تکرار کنيد. 
نام مخاطب را پرسيده و درست تلفظ کنيد.

در مذاکرات تلفني مهم، ايستاده صحبت کنيد. در اين صورت آدرنالين بيشتري از مغز ترشح مي شود و تسلط شما را بالا مي برد. 

دست نوشته داشته باشيد. متني را از قبل آماده کنيد تا در شروع مذاکرات از آن استفاده کنيد. اين متن بايد شما و شرکت را معرفي کند، مقصود شما را از تلفن زدن بيان کند و مزاياي محصول و وجه تمايزتان را نشان دهد. چنان ماهرانه از متن استفاده کنيد که طرف مقابل متوجه روخواني تان نشود. 

مشتري بايد در تن و لحن صداي شما شادابي را احساس کند. معايب تلفن به عنوان يک عامل ارتباطي شامل فقدان ارتباط چشمي و احتمال آماده نبودن طرف مقابل يا منحرف شدن توجه او به دليل ساير فعاليت ها (يا شلوغي جاده در صورتي که طرف در جاده باشد) مي شود. لذا تمام اين نقايص را بايد صداي گرم و جذاب شما جبران کند. 
با مشتري گفتگو کنيد نه اينکه به طور يک جانبه مطالبي را به آنها بگوييد. 
براي وقت مشتري ارزش قائل شويد و در صورت عدم تمايل او وقت ديگري را براي مذاکره درخواست کنيد. 
حوصله داشته باشيد.

در هنگام صحبت با تلفن چاي نخوريد، سيگار نکشيد، روزنامه نخوانيد و... و حواس خود را فقط روي گفتگو متمرکز کنيد. 
بي جهت روي بعضي از مواضع پافشاري نکنيد. 

به آداب و اعتقادات طرف مذاکره کننده احترام بگذاريد. 
تلفن را درست نگه داريد تا صداي شما واضح باشد. کلمات را واضح و با تلفظ صحيح به کار ببريد. 
غتصوير درستي از خود ارائه دهيد، نه خود را کوچک بشماريد و نه غلوآميز صحبت کنيد. 
با سرعت مناسب صحبت کنيد، به طوري که تاثير خوبي داشته باشد.

اگر در مکالمه هاي تلفني طرف مقابل شما فرياد مي کشد و سر شما داد مي زند، هرگز مقابله به مثل نکنيد. بلکه آرام و نرم و با ملايمت صحبت کنيد، در اين گونه مواقع هم بهتر است بايستيد و به مکالمه ادامه بدهيد. 

شايد طرف صحبت شما سوال هاي غيرمرتبط و يا حتي خصوصي مطرح کند، خونسرد باشيد و عصباني نشويد، مديريت ارائه اطلاعات داشته باشيد، لازم نيست به همه سوال ها پاسخ دهيد، گاهي خود را به نشنيدن بزنيد و مجددا موضوع اصلي را پيش بکشيد و گاهي هم شوخي کنيد و سوال ها را با ظرافت رد کنيد. به هرحال، سعي کنيد مودبانه برخورد کنيد و با سياست و بازي با لغات مکالمه را به اتمام برسانيد. درهمه حال مواظب شخصيت مشتري باشيد، يادتان باشد هدف بازاريابي، رسيدن به تعامل است نه مشغول شدن به تقابل، که نتيجه مثبتي براي کسب و کار ندارد. 

مراقب کلام خود باشيد و در حذف کلمات کليشه اي و عباراتي که تکيه کلام شما شده اند ولي خيلي پسنديده نيستند تلاش کنيد. خانم ها از اصطلاحات مردانه و آقايان از اصطلاحات زنانه نبايد استفاده کنند. 

هدف از بازاريابي تلفني گرفتن وقت از مخاطب براي ملاقات حضوري است، لذا از ارائه اطلاعات زياد خودداري کنيد، در ملاقات حضوري شما علاوه بر صدا، ابزارهاي ديگري هم براي تاثيرگذاشتن بر مشتري دراختيار داريد نظير زبان، تاثيرات تيپ ظاهري، نمونه کالا، کاتالوگ، فيلم و...، لذا هدف اساسي تان گرفتن وقت ملاقات باشد. 

صدايتان را ضبط کنيد و به آن گوش دهيد، اين کار باعث مي شود تا عيوب کارتان را پيدا کنيد و با تمرين و مهارت آنها را برطرف سازيد. 

سعي کنيد سوال ها و اعتراضات مشتريان را پيش بيني کنيد و فهرست سوال هاي احتمالي خود را کامل کنيد. جواب هاي آنها را آماده کنيد. اين کار ميزان آمادگي شما را در مذاکرات بعدي افزايش مي دهد. 

حرفه اي عمل کنيد، از تلفن به عنوان يک وسيله کاري استفاده کنيد، زود برويد سر اصل مطلب و از تعارفات کم کنيد. اختلالاتي را که مکالمات تلفني در کارتان ايجاد مي کند به حداقل برسانيد. وسط حرف مشتري ندويد، مهارت هاي سخنراني و گوش کردن را در خودتان بالا ببريد. پرشور باشيد، با اعتماد به نفس صحبت کنيد، از موضوع اصلي خارج نشويد. 

ويژگي محصولتان را بيان کنيد اما اين ويژگي ها را با منافع و مزايايي که براي مشتري دارد پيوند دهيد و تاييد ديگران را درجهت بالابردن اطمينان مشتري بيان کنيد تا اعتبارتان افزايش يابد. 

يادداشت برداري کنيد، اين کار باعث مي شود چيزي را از قلم نيندازيد اما مواظب باشيد يادداشت برداري به مذاکرات شما لطمه نزند. 
تندنويسي را تمرين کنيد و نکات کليدي را يادداشت کنيد.

تعداد تلفن زدن هايتان را افزايش دهيد، قرار نيست تمام تماس هاي شما به قرار ملاقات يا معامله منجر شود اما هر چقدر تعداد تماس هاي شما بيشتر باشد و تسلط تان بالاتر برود قطعا تعداد قرارملاقات ها و معاملات هم افزايش مي يابد، رابطه مستقيم بين مشتري يابي امروز و منافع فردا وجود دارد. 

مراحل مشتري يابي از طريق تلفن را فراگيريد. ابتدا توجه طرف مقابل را جلب کنيد، سپس خود و شرکت را معرفي کنيد، آنگاه از يک عبارت کليدي مثبت استفاده کنيد و با قرار ملاقات گذاشتن مکالمه را به پايان برسانيد. 

به منشي ها خيلي احترام بگذاريد، آنها انسان هاي مهمي هستند و مي توانند دوست شما براي برقراري تماس به مديرشان باشند يا اينکه مانع شما بشوند. در اولين تماس با منشي جمله اي که مي گوييد، امري، مودبانه و سريع باشد تا او را وادار به حرکت سريع کند. نظير سلام، آقاي محسني، لطفا . جمله شروع نبايد از ناحيه ضعف و با عبارات داراي بار رواني منفي مثل ببخشيد مزاحم شدم يا خسته نباشيد همراه باشد، به علاوه اينکه قاطع و با اعتمادبه نفس صحبت کنيد و من و من نکنيد. 
در کتاب هاي نويسندگان خارجي تاکيد مي شود که شما براي مشتري وقت ملاقات تعيين کنيد مثلا بگوييد سه شنبه ساعت 5 بعدازظهر چطور است؟ يا سه شنبه ساعت 5 بعدازظهر من آنجا خواهم بود ولي اين روش در ايران جواب نمي دهد و به مشتري برمي خورد. بهتر است از او بخواهيد وقت ملاقات را تعيين کند سپس به تنظيم وقت بپردازيد. يادتان باشد که مشتري رئيس است. 

موفقيت و شکست هايتان را در بازاريابي تلفني تجزيه و تحليل کنيد و از آنها درس بگيريد، يکي از بهترين معلم ها تجربه است. هر بار که گوشي را برمي داريد بايد خود را از نو بسازيد اجازه ندهيد تکراري بودن امور، شما را خسته کند، بايد هر روز دوباره درمورد آنچه انجام مي دهيد فکر کنيد. 
خلاق باشيد.

در پايان هر مذاکره سعي کنيد خيلي کوتاه خلاصه مذاکرات را بيان کنيد و براي آن از مشتري تاييديه بگيريد تا مبادا موضوعي برداشت مشترک نشده باشد. 

سوال کردن در جاي درست براي فهميدن صحيح موضوع، مناسب است و ايرادي ندارد. 

اطلاعات شما از رقبا ميزان حرفه اي بودنتان را نشان مي دهد و باعث مي شود در مديريت مکالمات تلفني قوي تر عمل کنيد. اين اطلاعات مربوط به مواردي ازجمله محصولات آنها، قيمت هايشان، بازار هدفشان، پورسانتاژ بازارشان، تعداد نيروي فروش، ميزان تخفيف، استراتژي فروش، ديد رقبا نسبت به شما و... مي شود. 

در پايان مذاکرات تلفني شما بعداز طرف مقابل، گوشي را زمين بگذاريد. 
تاريخ، ساعت، مکان و هدف قرارتان را يادداشت کنيد. 

غدر کلاس ها و سمينارهاي آموزشي بازاريابي تلفني شرکت کنيد تا احتمال موفقيت خود را بالا ببريد. مطالعه پيوسته کتاب هاي مربوطه هم فراموش نشود. درجلب رضايت مشتري از طريق تلفن کاملا مهارت پيدا کنيد. ياد بگيريد مانند يک نوازنده ماهر که با ساز خود هنرنمايي مي کند، شما هم با تلفن هنر بازاريابي تلفني خود را به نمايش گذاريد. 

بي ترديد در فرايند هر گفتگو ممکن است ايرادهايي از سوي مشتري مطرح شود. مسلما هر ايرادي يک مانع است و بايد پاسخي براي آن طراحي شود. در چنين موقعيتي بيهوده دلواپس نشويد، سعي کنيد دلواپسي هاي خود را کنترل کنيد. در اغلب موارد مشخص شده است که دلايل دلواپسي افراد را مي توان به نحو زير طبقه بندي کرد. 

الف) 40 درصد دلواپسي هاي افراد درمورد مسائلي است که هرگز اتفاق نمي افتند. 

ب) 40 درصد دلواپسي ها درمورد چيزهايي است که نمي توان آنها را تغيير داد. 

ج) 12 درصد دلواپسي ها درارتباط سلامتي است. 

د) 8 درصد دلواپسي ها به طور اصولي صحيح و واقعي اند. 

بنابراين، ميان دلواپسي ها بايد فرق گذاشت و از آنجا که در تماس تلفني نسبت به تماس حضوري تنها از کانال هاي مشخصي براي ارتباط استفاده مي کنيد، در آن صورت در موقعيت هايي که سرحال نيستيد، سريعا صداي شما حالت درونيتان را منعکس کرده و دلواپسي هاي شما را لو مي دهد. بنابراين، زماني که ايرادي از شما گرفته مي شود، دلواپس نشويد و آن را يک حسن نظر تلقي کنيد، زيرا درهمين ايرادهاست که مسائل و نيازهاي مشتري آشکار مي گردد. 

اقدام کنيد، بهترين راه براي غلبه بر شک و ترس حرکت است. اقدامات فوق را رعايت کنيد و ابزارتان را آماده سازيد، با تمرين، ايرادتان را برطرف کنيد، مهارت هايتان را بالا ببريد، از دوستانتان بخواهيد شما را راهنمايي کنند، به صداي خود گوش کنيد و از همه چيز ياد بگيريد اما با تمام اينها تا اقدام نکنيد موفق نمي شويد، با آمادگي، گوشي را برداريد و شروع کنيد. 

فرم مذاکرات تلفني را تنظيم کرده و تاريخ تماس، ساعت تماس، نام مخاطب، شرکت مخاطب، خلاصه مذاکره و اقدام بعدي که بايد صورت گيرد را يادداشت کنيد. و در پيگيري ها از اين فرم استفاده کنيد. 

برگرفته ازسايت:ابتکار
به نقل از سايت:نورپرتال


مدیریت مقالات مدیریت موفقیت بازاریابی بازاریابی تلفنی
مدرسان شریف
مجتمع فنی تهران
پژوهش
پژوهش
کaomb
مسیح خواه
خانه مدیریت
پارسه
تحصيل در مالزي
آموزش تعمیرات لوازم خانگی
حصیل در خارج
محصولات آموزش زبان
تدریس خصوصی
آموزش مديريت
تیتر خبرگزاری ها
استخدام دولتی نمونه سوالات آزمون دکتری 92
استخدام دولتیسئوالات کارشناسی ارشد
استخدام دولتیفلش کارت ارشد و دکتری
استخدام دولتیفارسروید | دانلود بازی و برنامه اندرویدد
استخدام دولتیدفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
استخدام دولتینمونه سئوالات کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 90
استخدام دولتیدانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
استخدام دولتیآموزش دروس دانشگاهی پیام نور
استخدام دولتیسئوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
استخدام دولتیاجاره سالن همایش و سمینار
استخدام دولتیمحصولات آموزشی مدیریتی
استخدام دولتیمحصولات آموزشی بازاریابی و فروش
استخدام دولتیمحصولات آموزشی فنی مهندسی
استخدام دولتیمحصولات آموزشی زبان انگلیسی
استخدام دولتیکتاب مدیر ویژه مدیران
استخدام دولتیMBA مجازی
استخدام دولتیپکیج های آموزشی دکتر صحت
استخدام دولتیمجموعه نمونه قراردادهای آماده جهت استفاده مدیران شرکت ها
استخدام دولتیآموزش ICDL
استخدام دولتیطرح توجیهی وکارآفرینی
آموزش تعمیراتآموزش تعمیر لپ تاپ
آموزش تعمیراتآموزش تعمیرات موبایل
استخدام دولتیآموزش مقاله نویسی ISI
استخدام دولتیدانلود مقاله ISI
استخدام دولتیتحقیق
استخدام دولتیسوالات عمومی آزمونهای استخدامی با پاسخنامه
استخدام دولتیmaster GRE 2009
استخدام دولتیفلش کارت آمادگی آزمون GRE برای موبایل با فرمت جاوا
استخدام دولتیطراحی سایت های دانشگاهی و خبری
استخدام دولتیپرتال دانش آموزی کشور
استخدام دولتیپرتال خبری همگان
استخدام دولتیپرتال مدیریت
استخدام دولتیپرتال تجارت
استخدام دولتیپرتال مهندسی
استخدام دولتیپرتال پزشکی
استخدام دولتیپرتال روانشناسی
استخدام دولتیپرتال کارآفرینی
استخدام دولتی ژورنال آموزشی کشور
استخدام دولتیخدمات نظافت منزل و محل کار
استخدام دولتیسایت املاک
استخدام دولتیآموزش نرم افزار های مهندسی
استخدام دولتیاعزام دانشجو
استخدام دولتیمترجم 20 زبانه
استخدام دولتیتبلیغات popup پاپ آپ
استخدام دولتیسیستم همکاری در فروش
استخدام دولتیبرنامه های سینما
استخدام دولتیبرنامه های تئاتر
عکسعکس
دانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید
تندیس جشنواره
دانلود نوار ابزار سایت
Get our toolbar!



pagerank
منابع کارشناسی ارشد

فني مهندسي کارشناسی ارشد برق - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته مكانيك - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته عمران - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر -
کارشناسی ارشد صنايع- کارشناسی ارشد هوافضا-منابع کارشناسی ارشد حقوق-منابع کارشناسی ارشد حسابداری-فهرست-کارشناسی ارشد رشته عمران-کارشناسی ارشد-منابع ارشد-ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد-ضرایب کارشناسی ارشد-منابع کارشناسی ارشد



فني مهندسي :
منابع کارشناسی ارشد برق - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد رشته مكانيك - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد رشته عمران - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد فناوري اطلاعات - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد مواد - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد هوافضا - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش 
منابع كارشناسي ارشد شيمي - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد پلیمر - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش


كشاورزي :
منابع کارشناسی ارشد کشاورزی - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی در کشاورزی - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش


هنر :
    منابع کارشناسی ارشد معماري - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
    منابع کارشناسی ارشد طراحي شهري - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش


علوم پايه :
منابع کارشناسی ارشد طراحي آمار - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد رياضي - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع کارشناسی ارشد ژئوفيزيك - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
مابع كارشناسي ارشد شيمي - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع كارشناسي ارشد فتونیک - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش
منابع كارشناسي ارشد فيزيک - منابع ضرایب ظرفیت پذیرش


علوم انساني :
منابع کارشناسی ارشد تاریخ
منابع کارشناسی ارشد جغرافیا
منابع كارشناسی ارشد روانشناسی عمومی
منابع كارشناسی ارشد روانشناسی تربيتی
منابع كارشناسی ارشد روانشناسی بالينی
منابع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
منابع کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی
منابع كارشناسی ارشد مطالعات زنان
منابع کارشناسی ارشد انستيتو روانپزشكی
منابع كارشناسی ارشد علوم اقتصادی
منابع كارشناسی ارشد مشاوره و راهنمايی
منابع کارشناسی ارشد حسابداری
منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگليسی
منابع کارشناسی ارشد حقوق
منابع کارشناسی ارشد مشاوره و روانشناسی
منابع کارشناسی ارشد پژوهشگری علوم اجتماعی
 
ظرفيت و طراز رشته‌های آزمون كارشناسی ارشد علوم انسانی


 
·منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی   
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری   
· منابع کارشناسی ارشد مهندسی برق -کنترل   
· منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک    
· منابع کارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره وری    
· منابع کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی    
· کارشناسی ارشد رشته راه آهن برقی    
·منابع کارشناسی ارشد مدیریت انرژی الکتریکی    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی    
· منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد امنیت اطلاعات    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری    
· منابع کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات    
· منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد هوش مصنوعی    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد قدرت    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد حسابداری    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران    
· منابع کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات    
· منابع كارشناسي ارشد علوم اقتصادي    
· منابع كارشناسي ارشد جغرافياي طبيعي    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دولتی    
·منابع كارشناسي ارشد مديريت كارآفريني      
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد مخابرات    
· منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی    
· کارشناسی ارشد اصلاح نباتات    
· کارشناسی ارشد علوم دامی    
· منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد آمار بیمه    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد جامعه شناسی    
·منابع کارشناسی ارشد بیوالکتریک - مهندسی پزشکی    
·منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر    
· منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی     
·رشته فلسفه و حکمت اسلامی 
·منابع کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر 
·منابع کارشناسی ارشد زمین شناسی نفت