پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / علوم نوینارسال شده در   08 خرداد 1392 - 29 May 2013



ساخت خودرويی كه با لايك فيس بوك كار می كند.به همراه تصویر

اختراعات

گروهی از دانش‌آموزان آمریکایی خودرویی ساخته‌اند که سوخت آن با پیام‌های شبکه‌های اجتماعی تامین می‌شود.

ایده این خودرو توسط شرکت Minddrive بوده که از آموزش تجربی نوجوانان در معرض خطر استفاده می‌کند.

اینبار این دانش‌آموزان یک فولکس‌واگن کارمان غیای 1967 را بازسازی کرده و آنرا به یک خودروی برقی تبدیل کردند. آنها موتور این خودرو را با یک بسته باتری لیتیوم یونی و موتور برقی تعویض کردند.

این دانش‌آموزان پس از آن یک رایانه شخصی تبلت را در صفحه مدار خودرو نصب کردند که بر واتهای اجتماعی حاصل از حسابهای سایتهای اجتماعی شرکت Minddrive نظارت کرده و بر اساس آن جریان نیرو را کنترل می‌کند.

ابتدا یک رسانه اجتماعی به روزرسانی شده و علامتی را به جعبه کوچکی در خودرو می‌فرستد و آنرا از سوخت اجتماعی برای حرکت آگاه می‌کند.

به عبارت دیگر این خودرو با تعاملات رسانه‌های اجتماعی مانند هشتگ کردن عبارت Minddrive در توئیتر، پسندیدن (لایک کردن) صفحه این شرکت در فیس‌بوک یا پیام گذاشتن بر روی تصاویر آن در اینستاگرام نیروی خود را به دست می‌آورد. برای مثال یک پیرو در توئیتر پنج وات و لایک کردن در فیس بوک، یک وات انرژی تامین می‌کند.

از این طریق، کاربران تشویق می‌شوند که با حسابهای کاربری رسانه های اجتماعی این شرکت تعامل داشته باشند تا سوخت خودرو تامین شود.

پس از تکمیل ساخت این خودرو، سازندگان قصد دارند آنرا در یک سفر از کانزاس سیتی تا واشنگتن آزمایش کنند.

تگ ها اختراعات نوین اختراعات جدید اختراع ماشینی با لایک فیس بوک
موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت