معرفی دکتر کامران صحت

مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / مشاهیر و نخبگان علمیارسال شده در   02 اردیبهشت 1391-21 April 2012بازدید 11018




سوابق آموزشی دکتر کامران صحت



دکتر صحت

تحصیلات
دکترای مدیریت بازرگانی، DBA دانشگاه American University of London - لندن
فوق لیسانس mba - دانشگاه American University of London – لندن
لیسانس مترجمی زبان انگلیسیدانشگاه آزاد –  تهران – مرکز


سوابق آموزشی و مشاوره ای
بیش از 14 سال سابقه آموزشی و مشاوره ای در شرکت های:
کاوش همایش - کاوشیار سورنا - کاوش پارسیان - کاوش سبز - پیکو – هزاره سوم - داروسازی جابرابن حیان - پتروشیمی مارون (ماهشهر) - توربین شهریار - مناطق نفتخیز جنوب (اهواز) - گروه ملی فولاد (اهواز) - سازمان توسعه برق تهران -  مرکز آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک) - پیدکو - اوج پژوهش صنعت - زیراکس - شهر صنعتی کاوه (ساوه) - آزمایش - صنایع دریایی شهید جولایی - دانشگاه صنعتی مالک اشتر - آرمان سرنا - انستیتو ایز ایران - نیروگاه بیستون (کرمانشاه) – آما - دخانیات ایران - ایران خودرو - بهره برداری نفت و گاز گچساران - ایتراک - داروگ - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو تهران - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو اصفهان - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو اهواز - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو رشت - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو کرمان - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو ساری - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو شیراز - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو تبریز - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو همدان - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو مشهد - دفتر منطقه ای شرکت ایران خودرو اصفهان - توانیر - بانک ملت - بانک کشاورزی - ایران خودرومدیریت ارتباط با مشتریان - CRM - ایران خودرو (فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو) – شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی- موسسه فرهنگی ورزشی سایپا - فلات جم شیمی - تولید ملزومات برق - قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، - قرب نوح - شهرک های صنعتی زنجان - LG - ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی – ساختمانی ماهان – هاکوپیان - تجهیزات پزشکی انیسون - کفش ملی - فراژه – سنی پلاستیک – ژئوتک – سازمان انرژی اتمی – آب و فاضلاب استان تهران – ناموران – مرسدس بنز – موسسه فرهنگی هنری تهران – سازمان ثبت احوال - مدیریت اکتشاف نفت – مرکز آموزش بازرگانی وزارت بازرگانی – مرکز آموزش بازرگانی استان لرستان – موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق – تهران اتکال – بورس اوراق بهادار – سازمان توسعه تجارت کیش – فروشگاه های زنجیره ای رفاه - خسرو مدیسا طب- سازمان مدیریت فرا- آپادانا سرام - موسسه آموزش و تحقیقات صنعتی - پژوهشگاه صنعت نفت - مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران - استیل البرز - موسسه تحقیقات و مدیریت وزارت نیرو -  مرکز آموزش عالی علمی کاربردی استان گیلان - مرکز آموزش عالی علمی کاربردی استان فارس -  نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون -  دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) -  آب و فاضلاب منطقه 1 تهران -  جهاد نصر حمزه -  آب و فاضلاب منطقه 4 تهران -  نفت مناطق مرکزی ایران -  آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان -  سازمان بازرگانی استان فارس -  شرکت تلفن سیار - همراه اول -  نفت بهران -  ایریکو اصفهان -  توسعه اطلاعات کاربردی -  بانک مسکن -  مجتمع آموزش عالی صنعت آب و برق استان خراسان -  ره آورد اندیشه ایرانیان و ...



برنامه های آموزشی قابل اجرا
مهارت های برقراری ارتباط موثر - اصول موفقیت در نمایشگاه ها - مکالمات تلفنی موثر - تکنیک های بازاریابی تلفنی - تکنیک های نوین افزایش فروش - تکنیک های موثر فروش حضوری - مهندسی فروش نوین - افزایش مشتری با شیوه های نوین - راهکارهای نوین تبلیغات در ایران - زنده باد مشتری شاکی - تکنیک های موثر رضایت مشتری – اصول تکریم ارباب رجوع در سازمان های دولتی - مدیریت موثر زمان در واحدهای فروش - منشیگری مدرن - مسوول دفتر موثر - آیین نگارش مکاتبات اداری در واحدهای فروش - برگزاری جلسات موثر فروش - مذاکرات داخلی و بین المللی - زبان انگلیسی ویژه منشی ها - تکنیک های موثر تصمیم گیری در واحدهای بازرگانی – روش های حل مساله در واحدهای بازرگانی- ارتباط موثر با مشتریان - مکاتبات اداری به زبان انگلیسی - عملکردهای برتر مدیران فروش - گذار از سازمان های سنتی و حرکت به سوی سازمان در کلاس جهانی - اصول و روش های بایگانی واحدهای بازرگانی - ارتباط موثر با مدیران، مشتریان و همکاران - نگارش ایمیل موثر - روابط عمومی موثر - فروش و فروشندگی حرفه ای - تکنیک های خرید داخلی و بین المللی - مدیریت ارتباط با مشتری CRM - فروش و خدمات پس از فروش – مدیریت زنجیره تامین SCM - تکنیک های موثر متقاعد کردن مشتری - اصول سرپرستی تیم های فروش – تکنیک های نفوذ در دیگران – تکنیک های موثر بسته بندی – سازمان تجارت جهانی WTO و الزامات آن – مزیت رقابتی – اصول اندازگیری حد رضایت مشتری CSM – اصول خدمات پذیرایی و آبدارخانه در واحدهای بازرگانی – اصول انتظامات و نگهبانی واحدهای بازرگانی – بازاریابی و فروش خدمات – اصول 5S در واحدهای بازرگانی – اصول شش سیگما در واحدهای فروش – تلفن همراه و کاربردهای حرفه ای آن در واحدهای بازرگانی – معرفی توانمندی های ویژه نرم افزار Outlook به عنوان ابزاری قدرتمند در واحد بازرگانی – تجارت الکترونیکی E-Commerce - فنون سخنرانی – کار گروهی در واحدهای بازرگانی – نحوه طراحی سیستم های انگیزشی در واحدهای بازرگانی – تکنیک های خلاقیت در واحدهای بازرگانی – روانشناسی انواع فونت و تاثیر آن بر مخاطب - مدیریت مشارکتی در واحدهای بازرگانی – اصول رضایت مشتری در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی – مهندسی سرویس SE در خدمات پس از فروش و ...


ترجمه و تالیفات
کتاب منشیگری مدرن -  آماده چاپ
کتاب تبلیغات موثر - آماده چاپ
کتاب نمایشگاه موثر - آماده چاپ
ترجمه کتاب جوانان گسیخته - سازمان ملی جوانان - 1386
ترجمه کتاب استرس در جوانان - سازمان ملی جوانان - 1386
ترجمه کتاب فراتر از خرده فرهنگ - سازمان ملی جوانان - 1386
ترجمه 14 عنوان کتاب - سازمان ملی جوانان - 1387
ترجمه و چاپ مقاله های متعدد در نشریه ”گزیده مدیریت“ - نماینده نشریه هاروارد بیزنس 1387


سی دی صوتی و فیلم های آموزشی
فیلم آموزشی تکنیک های نامه نگاری اداری به زبان انگلیسی - فیلم آموزشی ارتباطات موثر - فیلم آموزشی تکنیک های نوین  افزایش فروش - فیلم آموزشی مشتری مداری و رضایت مشتری - فیلم آموزشی آیین نگارش مکاتبات اداری - فیلم آموزشی بایگانی - فیلم آموزشی منشیگری مدرن - فیلم آموزشی مسوولان دفاتر - فیلم آموزشی مدیریت زمان - فیلم آموزشی برگزاری جلسات موثر - فیلم آموزشی مکالمات تلفنی موثر - فیلم آموزشی فروش تلفنی - فیلم آموزشی فروش حرفه ای - فیلم آموزشی تکنیک های نوین تبلیغات - فیلم آموزشی موفقیت در نمایشگاه ها - فیلم آموزشی رفتار شایسته با مدیران - فیلم آموزشی فروش و خدمات پس از فروش - فیلم آموزشی تکنیک های موثر افزایش فروش


سايت دكتر كامران صحت : http://www.sehatlearning.ir/


پكیج های آموزشی دکتر کامران صحت - موفقیت نامحدود درکسب و کار







معرفی دکتر کامران صحت
مقاله نویسی ISI
اخبار روزنامه ها
تندیس جشنواره
دانلود نوار ابزار سایت
Get our toolbar!



pagerank