پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومیارسال شده در   23 آبان 1390 - 14 November 2011

اولین همایش ملی بازاریابی مدرن در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی

با سلام و احترام
در دوره فراصنعتی دیگر کسب و کاری وجود ندارد که بی نیاز از بازاریابی باشد.  آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی نیز امروز نیاز به بازاریابی مدرن دارند تا در دنیای رقابتی امروز از رقبا پیشی بگیرند.
در این راستا این مجموعه در نظر دارد اولین همایش بازاریابی مدرن در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی را با سخنرانی خبرگان بزرگ این حوزه و با حضور بیش از 400 نفر از مدیران، کارشناسان و پرسنل آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی در تاریخ 25 آبان سال جاری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار نماید. 

از آنجا که نشست مذکور زمينه و فرصت مناسبي براي بحث پيرامون اولین همایش بازاریابی مدرن در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی مي باشد، ارايه سخنراني‌ها، مقالات و شرکت در ميزگردهاي تخصصي در این زمینه و جمع بندي مباحث ارایه ¬شده در اين همایش و ارايه آن به فعالان و علاقه¬مندان این حوزه می تواند اقدامي در جهت توسعه و ارتقای نظام بازاریابی اولین همایش بازاریابی مدرن در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی در کشور عزيزمان باشد.

اهـــداف
•    بررسی، تحلیل و شناخت بازار و همچنین عوامل تاثیر گذار در آن
•    آسیب شناسی بازاریابی حرفه ای و ارایه راهکارهای موثر برای برطرف ساختن آنها
•    بررسی جایگاه مشتری، مشتری¬مداری و مدیریت ارتباط با مشتری در بازار رقابتی و پرتلاطم 
•    بررسی نقش بازاریابی و فروش در بقای سازمان ها
•    بررسی علل و عوامل شکست در رسیدن به اهداف بازاریابی در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    بررسی و تدوین استراتژی¬های متفاوت بازاریابی و فروش خدمات با توجه به دسته¬بندی بازار  
•    بررسی و ارایه راهکارهای موثر در جهت تدوین، اجرا و کنترل برنامه¬های بازاریابی و فروش
•    بررسی وظایف و مسوولیت¬های مدیر بازاریابی و چالش¬های پیش¬رو
•    بررسی و شناخت فاکتورها و منابع مورد نیاز و مدیریت آنها به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش 
•    اصول تبلیغات موثر در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    استراتژی های مشتری یابی در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    برون سپاری بازاریابی و فروش خدمات آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی


سخنرانان کلیدی
•    دکتر کامران صحت – دکترای DBA گرایش بازاریابی از انگلستان
•    دکتر کیوان کیان – دکترای مدیریت و متخصص فنون مذاکرات
•    علی خویه – متخصص امور تبلیغات و روابط عمومی
•    دکتر خسرو صحت – دکترای مدیریت از امریکا و متخصص آموزش در سازمان های دولتی

محورهاي اصلي سمینار
•    اصول بازاریابی مدرن در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    تحقیقات بازار موثر در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    اصول تقسیم بندی مشتریان و اثر گذاری بر بازار هدف مشتریان
•    تبلیغات موثر فرش در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    مدیریت برند در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    تاثير بحران مالي جهاني بر بازاریابی و فروش خدمات در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    بررسی رفتار مشتریان در دوران هدفمندی یارانه ها
•    ویژگی های مدیران موفق در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    فروش و فروشندگی حرفه ای خدمات در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    اصول حرفه ای جلب توجه مشتری در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    ارتباطات موثر بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی

•    بررسی فروشندگان موفق داخلی و بین المللی

مخاطبين
•    مدیران و کارشناسان در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    برگزار کنندگان کارگاه ها و دوره های آموزشی
•    برگزار کنندگان همایش ها، کنفرانس ها و کنگره ها
•    نمایندگان و عاملین بازاریابی در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی
•    مدرسین مباحث مختلف
•    موسسات آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشي
•    اساتید و دانشجویان
•    سایر علاقه مندان و فعالان حوزه بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی


تاریخ همایش : 25 آبان 90  -  به مدت 8 ساعت ( یک روزه )
محل برگزاری : دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

فرم  رزرو / ثبت نام همایش

www.SehatLearning.ir





تگ ها اولین همایش ملی بازاریابی مدرن آموزشگاه ها موسسات مراکز آموزشی

پر بازدیدترین آموزش عمومی

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت