پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومیارسال شده در   19 مهر 1390 - 11 October 2011

استاد درس: 1 - مرتضی رجوعی
شرح هدف دوره: ساده ترین تعریف بازاریابی می تواند اینگونه باشد: «بازاریابی عبارت است از تأمین رضایت مشتری به شیوه ای سود آور. هدفهای دو گانۀ بازاریابی عبارتند از: جلب مشتریان جدید با دادن وعدۀ ارزش برتر و حفظ مشتریان کنونی از طریق تأمین رضایت آنان» در اين دوره شما با مفاهيم اصلي و اصول بازريابي در سطح پيشرفته آشنا مي شويد.
توضیحات:

در تعریفی ساده، تحقیقات بازاریابی فرایندی است که سازمان را به بازار از طریق جمع آوری اطلاعات مرتبط می‏کند. اطلاعات حاصله از تحقیقات بازار در کنار تجربه، شم و دانش مدیران، راهنمای ایشان در اخذ تصمیم‏های درست به شمار می‏آید.

شما به کمک تحقيقات بازاریابی می‏توانید:
1-  ریسک فعالیت‏های خود را کاهش دهید.
2- فرصت‏های نهفتۀ بازار را کشف و شناسایی کنید.
3- مشکلات  بالقوه را شناسایی کنید.
4- از وضعیت رقبای خود آگاه شوید.
5- مشتریان احتمالی و فعلی خود را بهتر بشناسید.

...............................

سطح دوره : متوسط - پیشرفته

مدت دوره : 25 ساعت

شهریه دوره : 300000 ریال

سرفصل دوره: 1 - مفهوم بازاریابی

2 - برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازار یابی

3 - محیط جهانی بازاریابی

4 - تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

5 - بازار مصرف و رفتار خریدار(مصرف کننده)

6 - تقسیم بندی بازار، بازار هدف و جایگاه شرکت در بازار از نظر مزیت های رقابتی

7 - استراتژی کالاها و خدمات

8 - استراتژی های تولید و عرضه محصول جدید و چرخه زندگی محصول

9 - قیمت گذاری محصول

10 - کانال های توزیع و مدیریت تدارکات

11 - بازاریابی یکپارچه: استراتژی ارتباطات

12 - تبلیغ، سیاست های تشویقی برای افزایش فروش و روابط عمومی


برای ثبت نام در دوره های مجازی و برخورداری از تخفیف ویژه 10% کاربران پرتال دانشگاهیوارد سایت www.kelasemajazi.com شده و هنگام ثبت نام دوره ها کد تخفیف 9000 را وارد نمایید .

تگ ها دوره آموزشی دوره آموزشی بازاريابي و تحقيقات بازار دوره آموزشی بازاریابی بازاریابی آموزش بازاریابی

پر بازدیدترین آموزش عمومی

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت