پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          21 مهر 1390 - 13 October 2011

همایش بزرگ استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی


هفت سخنران در دو روز شما را با ده‌ها ایده‌ جدید برای رشد کسب‌و‌کارتان آشنا خواهند کرد!
بازاریابی اینترنتی چیزی بسیار فراتر از ارسال ایمیل، تبلیغات بنری و ... است.
اگر از عملیات بازاریابی اینترنتی نتیجه‌ مناسبی نگرفته‌اید احتمالا استراتژی مشخصی نداشته‌اید!

• همایش (IMS (Internet Marketing Strategists از سری همایش های استراتژیست های بازاریابی اینترنتی برتر جهان می باشد که همه ساله با حضور تعدادی بیشماری از متخصصین برتر وب ، IT و مدیران عامل ، فروش ، بازاریابی ، بازرگانی و تبلیغات برگزار می گردد . همواره در این سلسله همایش های استراتژیست های نخبه و برجسته اینترنت در جهان ضمن ارائه آخرین اطلاعات خود در این زمینه به بررسی جدیدترین مدل ها و تئوری کاربردی صنعت وب می پردازند.

آژانس مهندسی تبلیغات و تحقیقات 128 با همکاری و مشارکت شرکت مدیر سبز، شرکت بازاریابی اینترنتی پارسیان جم و
شرکت سیمرغ آئین پس از برگزاری بیش از 18 سمینار موفق با حضور اساتید مطرح بین المللی ضمن در حساسیت و تاثیر نقش اینترنت در دنیای تجارت امروز و آینده اقدام به برگزاری اولین همایش استراتژی های بازاریابی اینترنتی نموده است .

این همایش دقیقا برای چه کسانی مناسب است و برای استفاده از آن چقدر باید با بازاریابی اینترنتی آشنا باشیم؟

این همایش بیشتر برای مدیران درنظر گرفته شده است. در همایش درباره استراتژی‌ها و روش‌های موفقیت سایت صحبت می‌شود. هماهنگی سایت با روش‌های دیگر بازاریابی موردتوجه قرار می‌گیرد. در این همایش درباره کدنویسی و مفاهیم پیچیده برنامه‌نویسی صحبتی نمی‌شود.

اگر شما مدیر هستید و با بازاریابی اینترنتی کاملا آشنا نیسنید، آیا می‌دانید چه توقعاتی باید از مدیر سایت داشته باشید؟ آیا می‌دانید چه گزارش‌هایی باید از او بخواهید؟ چگونه با بررسی معیارهای مهم و کلیدی دیدگاهی سیستمی از وضعیت سایت به‌دست آوریم و در بازاریابی اینترنتی موفق شویم؟

مخاطب: مدیران وب‌سایت، مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها و مدیران بازاریابی
زمان: پنجشنبه و جمعه 3 و 4 آدرماه 1390
مکان: تهران
مبلغ ثبت‌نام: 395 هزار تومان برای دو روز آموزش کم‌نظیر
سخنرانان کلیدی: مایکل لندر، دکتر احمد روستا، جان پرکیس، دیوید رویستون لی، جاکوب هاگمن،
ژان بقوسیان، مسعود محمدی

فرم ثبت نام در همایش


سخنرانان کلیدی همایش (IMS (Internet Marketing Strategies در ایران

Michael Leander - مایکل لندر از کشور دانمارک
• رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا EADIM - European Academy of Direct and Interactive Marketing
• رئیس و بنیانگزار تنها شبکه تلویزیونی بازاریابی در جهان Michael Leander
• وی متخصص در زمینه های اتوماسیون بازاریابی ، استراتژی بازاریابی ، بازاریابی چند مجرایی و بازاریابی مستقیم / تعاملی و بازاریابی اینترنتی است دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه بازاریابی ، مدیریت و فروش در بیش از 25 کشور جهان

Dr. Ahmad Roosta - احمد روستا استاد ایرانی که نامش با بازاریابی گره خورده است
• دکترای مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان ( 1979 میلادی )
• عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
• 30 سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت ، بازاریابی ، تبلیغات، صادرات و مدیریت استراتژیک.
• عضو هیئت تحریریه و مشاور مجله های اقتصاد ایران، بررسیهای بازرگانی، پیام صادرات،بازاریابی،کمال مدیریت، مدیریت بازاریابی وتبلیغات
• عضو هیئت موسس انجمن بازاریابی ایران
مؤلف کتابهای گوناگون:مدیریت بازاریابی / تحقیقات بازاریابی / رفتار مصرف کننده / مدیریت صادرات و بازاریابی بین المللی / تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات / مدیریت و مهارتهای فروش / با بزرگان بازاریابی دنیا / نخبگان بازاریابی / از رویا تا واقعیت

John Purkiss - جان پرکیس از کشور انگلستان
• رئیس هیئت مدیره جامعه صنعتی دانشگاه کمبریج Cambridge University Industrial Society
• نویسنده کتاب مطرح Brand You پرفروش ترین کتاب انگلستان در حوزه برند
• نویسنده کتاب مطرح How to be Headhunted
• استاد مدعو دانشکده مدیریت کلاگ،دانشکده بازرگانی لندن،مدرسه اقتصاد لندن
• بنیانگذار شرکت Purkiss یکی از شرکت های متخصص در تبلیغات و بازاریابی در انگلستان
• عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغات و بازاریابی اروپا ESCP
مدیر بازاریابی انجمن حرفه ای سخنرانان جهان NSA INTERNATIONAL
• استاد مدعو در دانشگاههای معتبر : INSEAD Business School و Cambridge University و London Business School



David Royston-Lee - دیوید رویستون لی از کشور انگلستان
• مشاور چندین شرکت برتر و مطرح جهان : IBM, American Express Bank , HSBC, KPMG,
• مدیر اجرایی بنیاد ارتباطات ، تبلیغات و بازاریابی انگلستان
• کارشناس خبره کسب و کار و تجارت در بی بی سی و BusinessTelevision
• عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغاتی انگلستان
• مدیر عامل اسبق شرکت Ogilvie بزرگترین آژانس های تبلیغاتی در انگلستان( شرکتی که دیوید اگیلوی نویسنده کتاب رازهای تبلیغات آن را تاسیس نمود)
• استاد مدعو دانشگاههای : The Open University و London Business School و University of East London

Jacob Hagemann - جاکوب هاگمن از کشور سوئد
• کارآفرین ، استراتژی اینترنت و سخنران بین المللی بازاریابی اینترنتی در جهان.
• مشاور فروش در APS WebHouse
• کارآفرین برجسته کسب و کار در صنعت اینترنت در 1997
• مدیر آموزش کارکنان ، توسعه محصولات جدید ، بازاریابی و ارتباطات یکی از معتبرترین آژانس های اینترنتی جهان www.guava.com
• او یکی از ده متخصص مطرح جهان در حوزه های SEO ، SEM ، PPC می باشد
• او تاکنون مدیریت و مالکیت شرکت ها و سایتهای معتبری همچون شرکت تجارت الکترونیک.
• موسس شرکت Webhouse اولین آژانس های اینترنت در دانمارک شد و در سال 1995

John Boghossian - ژان بقوسیان از کشور ایران
• نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش
• مدرس درس Advanced Marketing در دوره MBA دانشگاه WWS مالزی
• مدرس کارگاه‌های تجارت الکترونیک در کارگاه‌های آموزشی دانشگاه امیرکبیر
• موسس و مدیر سایت مدیرسبز ، پربیننده‌ترین سایت تخصصی آموزش بازاریابی در ایران
• نویسنده بیش از 100 مقاله در مجلات موفقیت، بازاریابی و تبلیغات، عصر شبکه، مجله کارآفرینی
• مترجم کتاب سال 2011 برایان تریسی با نام ساخت کسب و کار فوق العاده!

Masoud Mohammadi - مسعود محمدی از کشور ایران
• مدیر عامل شرکت پارسیان جم
• خالق استاندارد WSGO
• محقق و پژوهشگر در حوزه بازاریابی اینترنتی
• مشاور بازاریابی اینترنتی در چند کمپانی بزرگ

گواهینامه شرکت در همایش

به کلیه شرکت کنندگان در همایش گواهینامه حضور در کنفرانس با امضای آقای Michael Leander
رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا در پایان روز دوم همایش اعطاء می گردد



فرم ثبت نام در همایش






تگ ها همایش بزرگ استراتژی‌ های بازاریابی اینترنتی

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی