پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          22 آبان 1390 - 13 November 2011



دوره‌ی مذاکره با شيطان



تاریخ شروع: سه شنبه 01 آذر 1390
تاریخ پایان: چهارشنبه 02 آذر 1390
مکان: تهران -
گروه بندی: بازاریابی و فروش  [دوره آموزشی]



موضوعات:


آشنايي با دوره‌ي مذاکره با شيطان
دوره «مذاکره با شيطان» يکي از دوره هاي آموزشي کاربردي شرکت آموزه هاي صبح اميد است که مي  تواند براي مديران و کارشناسان صنايع و سازمان ها و نيز دانش پژوهان بسيار مفيد و جذاب باشد.
ويژگي اين دوره، تازه بودن مطالب و شيوه ي ارايه ي آن است و افراد مختلف در حوزه هاي کاري گوناگون مي توانند از آن بهره مند شوند.

تمايز اين دوره با دوره هاي مشابه
آنچه به ما تا کنون در دوره هاي اصول مذاکره آموخته شده است، شيوه هاي "مذاکره با فرشتگان" است . مذاکره با کساني که مهربان اند. مي خواهند همه برنده باشند. همه راضي از مذاکره بيرون بيايند. شخصيت و رفتارشان ساده، قابل پيش بيني و به نوعي مکانيکي ست. اما نکته ي قابل فکر اين جاست که اصولا" در دنياي واقعي "مذاکره با شيطان" را تجربه مي کنيم! کساني که تنها به خود فکر مي کنند. تنها به رضايت خود مي انديشند. دروغ مي گويند. سرسخت هستند. شخصيت و رفتارشان پيچيده و بيشتر موارد غير قابل پيش بيني ست.
در دوره ي حاضر، تلاش شده است به چگونگي مذاکره با دسته ي دوم پرداخته شود.

درباره‌ي شرکت آموزه هاي صبح اميد
شرکت آموزه هاي صبح اميد، از همکاري گروهي از استادان و مدرسان دوره هاي کاربردي دانشگاه ها و مراکز آموزشي مختلف تشکيل شده است که دوره هاي آموزشي متنوعي را براي صنايع و سازمان ها برگزار مي کند.

مهم‌ترين ويژگي‌هاي دوره

مشاوره براي حضور در دوره
براي به دست آوردن نتايج مطلوب‌تر از دوره، به افراد علاقه‌مند براي حضور در دوره، مشاوره‌هاي مورد نياز از سوي آموزه هاي صبح اميد ارايه خواهد شد تا افرادي در دوره حضور يابند که بتوانند بيشترين استفاده را از دوره ببرند و از سوي ديگر تا حد امکان يک‌دست بودن افراد حاضر در دوره از ديدگاه دانش، تخصص و تجربه به مفيد بودن بيشتر دوره ياري رساند.

برگزاري دوره به شيوه‌اي نو
دوره به شيوه‌اي نو برگزار مي‌شود و مدرس دوره مطالب خود را با رويکردي کاربردي ارايه خواهد کرد.

بهره‌گيري از مدرس متخصص و باتجربه
دوره مذاکره با شيطان توسط آقاي مهندس رضا شعبانعلي کارشناس ارشد MBA از دانشگاه صنعتي شريف و مولف چندين عنوان کتاب در زمينه مذاکره با رويکردي کاربردي ارائه خواهد شد.

توسعه‌ي ارتباط شرکت کنندگان با مديران سازمان‌هاي ديگر
حضور در دوره، امکان آشنايي با تعداد ديگري از افراد فعال در صنايع و سازمان ها را فراهم مي‌آورد که اين مسئله خود امکان به اشتراک‌گذاري تجربه‌ها را فراهم مي‌سازد. افراد حاضر در اين دوره با اشخاصي به بحث و گفت و گو خواهند نشست که مسايل و مشکلاتي همچون خود آن ها را در چالش‌هاي کاري خود تجربه کرده‌اند، بر اين اساس، استفاده از اين تجربيات مي‌تواند فرصتي درخشان باشد.

افزون بر اين، افراد مي‌توانند خود و سازمان خويش را به حاضران در دوره معرفي کنند. براي اين منظور، به همه‌ي حاضران در دوره توصيه مي‌شود حتما" کارت ويزيت و بروشور معرفي سازمان خود را به تعداد افراد شرکت‌کننده در دوره به همراه داشته باشند تا بتوانند به معرفي سازمان و فعاليت‌هاي خويش بپردازند. بدين ترتيب، شبکه‌ي جديدي از ارتباطات با ديگران براي حاضران در دوره شکل خواهد گرفت.


تعداد محدود حاضران در دوره موجب مي‌شود تا کارآيي و اثربخشي دوره افزايش يابد و به هر يک از افراد امکان بيان نظرها و شرکت در مباحث مختلف دوره داده شود.


محتواي مطالبي که در اين دوره ارايه مي شود، عبارت است از:

o   شخصيت به عنوان ابزاري براي پيش بيني رفتار طرف مقابل
o   مذاکره با شيطان: آيا بايد وارد مذاکره شد و يا از مذاکره گريخت؟
o   بررسي مهمترين موارد تاريخي در مذاکرات سياسي (جنگ جهاني، طالبان، مافياي اسلحه و مواد مخدر و ...)
o   کارت هاي شيطان در بازي مذاکره
o   مذاکره در سايه (خلاصه کارگاه يک روزه In The Shavow… دانشکده حقوق هاروارد رابرت منوکين)
o   انسان ها چگونه برانگيخته مي شوند؟
o   احساسات، ابزاري مفيد يا حيله اي شيطاني؟، اگر احساسات را مديريت نکنيم، احساسات ما را مديريت خواهند کرد!
o   متقاعد سازي: مفاهيم، تکنيک ها و ترفندها
o   فريب ديگران: بررسي مکانيزم هاي فريب با استفاده از مطالعات موردي مطالعات گرين، ليبرمن، اکمن)
o   خود فريبي (Self-Deception): مکانيزم ها، شيوه تشخيص، راهکارها
o   مکانيزم هاي دفاعي و کارکرد آن ها در مذاکره
o   مدل مير-بريگز: قابليت ها، نقطه ضعف ها، کاربردها
o   مدل کتل در شخصيت شناسي
o   آرکتايپ هاي شخصيتي بر اساس مدل يونگ
o   زنان و مردان در مذاکره: جنسيت چه تاثيري بر روند و نتيجه مذاکره دارد؟
o   قدرت: بازخواني انديشه هاي ماکياول و مرور موارد داستان هاي متعدد تاريخي
o   شخصيت شناسي سازمان ها و گروه ها و نهادهاي اجتماعي
o   سياست و سياسي کاري در سازمان ها



ارايه‌ي مستندات مکتوب و الکترونيک براي دوره
براي کليه‌ي نشست‌هاي دوره، مستندات کاملي به صورت مکتوب و الکترونيک ارايه خواهد شد که مي‌تواند مورد استفاده افراد حاضر و ديگر مديران و کارکنان سازمان قرار گيرد.



چه کساني بيشترين بهره را از حضور در اين دوره مي‌برند؟
همه ي ما در زندگي و کار خود در حال مذاکره هستيم. بنابراين، مي توان انتظار داشت که اين دوره براي همه ي افراد از کارشناسان گرفته تا مديران ارشد سازمان ها مفيد و کاربردي باشد.



شيوه حضور در دوره
افرادي که تمايل دارند در اين دوره حضور يابند، کافي‌ست فرم ثبت‌نام دوره را تکميل و هزينه ي دوره را از طريق پرداخت الکترونيکي به حساب آموزه هاي صبح اميد واريز دارند و سپس فرم ثبت‌نام را به همراه يک قطعه عکس براي آموزه هاي صبح اميد ارسال دارند.

هزينه دوره
هزينه ي حضور در دوره براي هر فرد 160 هزار تومان است، سازمان‌هايي که 3 تا 5 نفر را براي حضور در دوره معرفي کنند از 5 درصد تخفيف برخوردار خواهند بود. چنانچه تعداد افراد معرفي شده از سوي يک سازمان، بيش از 5 نفر باشد، شرکت‌کنندگان، از 10 درصد تخفيف برخوردار خواهند بود. سازمان‌هايي که پيش از اين در ديگر دوره‌هاي آموزه هاي صبح اميد حضور يافته‌اند نيز از 10 درصد تخفيف برخوردار خواهند بود.

نام مسئول یا دبیر همایش: مهندس علیرضا نخجوانی
امکان ارسال مقاله: خیر

برگزار کننده: آموزه های صبح امید
تلفن تماس با دبیرخانه: 22892580
نمابر: 22864673
آدرس سایت:
آدرس ایمیل: info@amoozeha.ir


تگ ها دوره‌ی،مذاکره با شيطان

پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی