پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومی          10 اردیبهشت 1393 - 30 April 2014


دستورالعمل اجرایی افزایش تمرکز روزانه


این دستورالعمل را بخوانید و در طول روز به آن عمل کنید
شما هم می توانید با تمرکز روی زندگی ، جزو 5 درصد افراد فوق متمرکز در ایران باشید



مهمترین عامل عدم موفقیت ما ایرانی ها ! + راهکارهای عملی

 

آیا می دانید یک عامل بسیار مهم وجود دارد که مانع موفقیت اکثر ما ایرانی ها در زندگی است ؟

بسیاری از ما از این عامل بسیار مهم غافلیم و در واقع دشمن خاموش پیشرفت ما به حساب می آید. بدون آشنایی با این عامل مهم پیشرفت محال است چرا که بالغ بر 93 درصد افراد موفق در ایران و جهان توجه خاصی به این موضوع مهم داشته و برای آن برنامه ریزی می کنند.

این عامل مهم "تمرکز" است.

تمرکز شاه کلید موفقیت در دنیای جدید است. دنیایی که پر شده از امکانات رفاهی و وسایل تفریحی مختلف ، هر روز تکنولوژی جدیدی وارد بازار می شود ، در این شرایط اکثر ما به دلیل ندانستن چگونگی استفاده از این امکانات ، فقط وقت و هزینه خود را تلف می کنیم.
در واقع در دنیای امروز ما که مدام در حال تغییر است کسی برنده و موفق می شود که نهایت تمرکز را داشته باشد و در دام های تکنولوژی نیفتد.
تمرکز ، 13 دشمن اصلی دارد که اگر آنها را شناسایی و با آنها مقابله نکنیم ، نمی توانیم فرد موفقی در زندگی شخصی ، کاری و درسی خود باشیم.

ما برای شما یک کتاب الکترونیکی آماده کردیم که در این کتاب شما با 13 دشمن تمرکز در دنیای جدید و در زندگی ما ایرانی ها آشنا می شوید و راهکارهایی کاملا کاربردی فراخواهید گرفت تا به مقابله با این دشمنان بروید.

قیمت این کتاب 6 هزار و 900 تومان است که البته در مقابل صدها هزارتومانی که عدم آشنایی با این دشمنان به شما ضرر زده است ، تقریبا هیچ به حساب می آید. می توانید کتاب را از طریق کلیک روی عکس زیر خریداری کرده و اولین گام برای موفقیت خود در سال 93 را همین الان بردارید.

این کتاب با فرمت pdf آماده شده و بلافاصله بعد از خرید می توانید آنرا دانلود کرده و بخوانید ( حجم کتاب 281 کیلوبایت )


چه دلیلی وجود دارد که این کتاب را خریداری کنم و از کجا معلوم مطالب این کتاب کاربردی باشد ؟

یکی از دوستانم تعریف می کرد ؛ سال‌ها پیش ، وقتی یک جوان 22 ساله بودم ، مدام دنبال کلاسهای موفقیت می گشتم ، از این کلاس به آن کلاس ، مقاله های مختلفی می خواندم و سعی می کردم به آنها عمل کنم.
اما نتایجی که گرفتم اصلا قابل توجه نبود ، احساس می کردم فقط کلی هزینه کرده ام و وقتم تلف شده بدون اینکه چیزی دریافت کرده باشم ! فکر می کردم که این مطالب موفقیت برای ایران کاربرد ندارد ! با ذوق و شوق زیاد شروع می کردم ولی چند روز نمی گذشت که دوباره همان ادم قبلی می شدم.
بارها و بارها تلاش کردم اما هیچ تغییری در نتایج اتفاق نیفتاد ! احساس می کردم یک جای کار می لنگد اما نمی دانستم کجا ...
واقعا مشکل کجای کار بود ؟


مشکل این دوست مشکلی است که اکثر ما ایرانی ها در زندگی مان داریم و این بزرگترین مانع پیشرفت ماست ، "عدم تمرکز"  این عدم تمرکز از زندگی شخصی و افکار ما شروع می شود و تا زندگی کاری و روابط اجتماعی ما ادامه دارد.


متاسفانه علی رغم اهمیت فوق العاده ای که این موضوع دارد ، کمتر در مورد آن  صحبت شده است ، در حالی که تمرکز مهمترین عامل برای پیشرفت های شخصی و کاری در زندگی است.
همیشه به ما می گویند سعی کن تمرکز داشته باشی ، اما این تمرکز دشمنانی دارد که باید راه مقابله با آنها را بلد باشیم تا بتوانیم به خوبی بر زندگی و کار خود تمرکز کنیم.

جالب است بدانید هر مسئله جزئی تمرکز ما را در زندگی بهم میزند ، دیدن یک متکدی در خیابان ، دیدن صحنه تصادف ، انتقاد پدر و مادر یا همسر از ما و حتی زندگی اطرافیانمان !

نکته جالب تر اینکه این موارد به قدری ریز هستند که اغلب از دید ما پنهان می مانند و ما نمی دانیم علت عدم موفقیت مان در واقع همین موارد هستند.

این 13 مورد مهم تاکنون صدها هزار تومان از من و شما دزدیده اند و صدها دقیقه از وقت ما را به چیزهای بی ارزش مشغول کرده اند.

این 13 روز عید فرصت خوبی برای تمرین مبارزه با این 13 دشمن تمرکز و پیشرفت است.

از همین امروز خواندن این کتاب را شروع کنید و در 13 روز عید با استفاده از دستورالعملی که در اختیارتان قرار می گیرد ، تمرینات خود را شروع کنید تا سال 93 برای شما یک سال خاص و ویژه باشد.

این کتاب به صورت الکترونیک بوده و بلافاصله بعد از خرید می توانید آنرا با حجم 290 کیلوبایت دانلود کنید.


دستورالعمل روزانه ای که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد به شما کمک می کند مواردی که در کتاب آمده است را به صورت عملی اجرا کرده و کارتان برای افزایش تمرکز راحت تر شود.

افزایش تمرکز

 

در این کتاب چه می خوانیم ؟
در این کتاب ما ابتدا یک سری موضوعات روحی و روانی را ذکر می کنیم که کمتر به آنها در طول روز توجه داریم و عملا بخش عمده ای از تمرکز ما در زندگی را می گیرند ، در فصل دیگر کتاب ما سراغ موضوع مهمی به نام اینترنت می رویم ، اینترنت ابزاری بسیار مهم و کاربردی در دنیای امروز است که البته گاهی وقت گیرترین و بزرگترین مانع برای استفاده صحیح از وقت می شود.
در این کتاب ما می‌گوییم چطور "چشم" ما می تواند یک مانع بزرگ برای تحقق اهداف بزرگ و رسیدن به خواسته‌هایمان باشد ، همچنین از مشکلاتی در جامعه صحبت می کنیم که تمرکز ما را بهم می زند و البته خواهیم گفت چگونه تمرکزمان در جامعه حفظ شود.

این کتاب برای چه کسانی مفید است ؟
این کتاب برای کسانی که میخواهند تمرکز خود را در زندگی بالا ببرند و انرژی کمتری بر حاشیه های زندگی بگذارند توصیه می شود ، اگر با این موارد مشکل دارید توصیه می کنیم حتما این کتاب را بخوانید :

* وقت زیادی را در اینترنت می گذرانید بدون اینکه خوب از آن استفاده کنید.
* مدام افراد دیگر در زندگی تان تاثیر می گذارند.
* حرف دیگران برایتان اهمیت زیادی دارد.
* احساس می کنید نمی توانید یک برنامه را به طور منظم اجرا کنید یا تا پایان آن بروید.
* از زمان های خود در طول روز خوب استفاده نمی کنید و کارهایتان خیلی طول می کشد.
* احساس می کنید کارایی لازم در کارهای خانه ، کار بیرون و یا درس خود را ندارید.


 

 

هشدار بسیار مهم : این کتاب برای کسانی که اعتقادی به اهمیت تمرکز و نقش آن در پیشرفت های شخصی و کاری ندارند ، به هیچ وجه توصیه نمی شود ، همچنین برای کسانی که خیلی برایشان مهم نیست که چقدر تا به حال برای عدم تمرکز هزینه های ریالی و زمانی پرداخت کرده اند !

هشدار بسیار مهم : اگر هزینه هایی که تاکنون برای عدم تمرکز در زندگی پرداخت کرده اید برایتان اهمیت دارد و واقعا به دنبال راهکارهایی کاربردی برای افزایش تمرکز در زندگی و کارتان هستید ، توصیه می کنیم حتما این کتاب را خوانده و به دستورالعمل های گفته شده در آن عمل کنید.

 

اگر مطالب کتاب کاربردی نبود ؟!

ضمانت خرید : پس از خرید این کتاب و دانلود دستورالعمل شما سه ماه فرصت اجرا خواهید داشت ، اگر این کتاب را خواندید و به توصیه های آن عمل کردید و احساس کردید تغییری در درآمد و زندگی شخصی تان بوجود نیامده ، ما وجه پرداختی شما را بدون هیچ کم و کاستی و به طور کامل به شما باز می گردانیم.


برای خريد کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

لينك خريد كتاب


پر بازدیدترین آموزش عمومی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی