دوره آموزشي مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به همراه تور آموزشی
توسط مدیریت سرآمد ایرانیان برگزار می گردد
برگزار کننده : مدیریت سرامد ایرانیان -MSI Academy
تاریخ برگزاری:88/8/28
مدت دوره: 8 ساعت
روز برگزاری: پنج شنبه
ساعت : 16/30-8/30
هزینه واقعی دوره : 450/000ریال
:هزینه دوره با یارانه350/000 ریال
آشنایی کلی با دوره آموزشی:
در حقیقت CRM راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود زیرا در نهایت، رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است.
در صورتی که يك سیستم CRM بدرستی پیاده سازی شود، مزایای زیر را برای سازمان به همراه دارد:
• خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد
• بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری را افزایش دهد
• ارائه محصولات جنبی موثرتر خواهد بود
• کارمندان فروش را در عقد سریعتر قراردادهای فروش یاری دهد
• فرايندهاي فروش و بازاریابی را تسهیل کند
• مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند
به منظور آشنایی شرکت کنندگان با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تور آموزشی به مدت 2 ساعت در روز دوره در محل سازمان منتخب با اهداف زیر برگزار می گردد:
-مشاهده چگونگی مراحل استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-بررسي مستندات و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-گفتگو با مدیران سازمان در خصوص سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
محتوي دوره آموزشي:
•تشریح و تعریف ماهیت مدیریت ارتباط با مشتری
•تشریح اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری
•مراحل گسترش مدیریت ارتباط با مشتری
•توضیح حلقه های عملیاتی و تحلیلی در CRM
• اهمیت پرداخت به فرآیندهای داده کاوی در موفقیت سازمانی
•مزایای اجراء و تحقق مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
•چالش های پیش روی در CRM
•معرفی ساختار ، فرآیند و کاربست های استقرار مدل CRM در سازمان منتخب
•برگزاری تور آموزشی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
Customer Relationship Management
جهت ثبت نام با آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان تماس حاصل نمایید : 88575318-88363116 www.msi.co.ir