پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش عمومیارسال شده در   28 آذر 1389 - 19 December 2010

كارگاه آموزشی آشنایی با سیستم ها و مدل های مدیریت کیفيت در کتابخانه­ ها

"مديران كتابخانه هاي عمومي، دانشگاهي و كتابخانه هاي اختصاصی" آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان برگزار می نماید. برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY تاریخ برگزاری: 6بهمن ماه – چهار شنبه مدت كارگاه : 4ساعت 13- 45/8 محتوی كارگاه آموزشی : - ضرورت توجه به كيفيت در کتابخانه ها - تاریخچه تحول الگوهای کیفیت و مدلهای تعالی سازمانی - مختصري درباره مديريت كيفيت جامع TQM به عنوان منشاء همه مدلهای کیفیت و تعالی سازمانی - مرور مفاهيم بنيادين و معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی ( EFQM 2010) - آشنایی با روش های ارزیابی کیفیت در کتابخانه بر اساس مدل تعالی سازمانی (EFQM 2010) - آشنایی با ارزيابي كيفيت خدمات كتابخانه بر اساس مدل LibQUAL - معرفي اجمالي ساير الگوها و استاندارد هاي مديريت کیفیت در حوزه كتابخانه ها - ابعاد عملي اجراي الگوهاي كيفيت (EFQM و LibQual ) - بهمراه دو كارگاه آموزشي در خصوص مدل Libqual و مدل تعالي سازماني EFQM مبلغ دوره: هزينه دوره : 000/400 ریال هزينه دوره براي اعضاي باشگاه ( 20%‌تخفيف ): 000/320 ریال مدرسين: خلاصه سوابق مدرسين: الف. دكتر عبدالحسين فرج پهلو · استاد دانشگاه · سابقه طولاني مديريت در كتابخانه ها · محقق حوزه هاي مرتبط به ويژه در مديريت كتابخانه ها · رئيس انجمن كتابداري و اطلاع رساني استان خوزستان · موسس و عضو سابق هيات مديريت انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران · مولف مقالات متعدد چاپ شده در مجلات علمي و پژوهشي ملي و بين المللي · ارائه مقالات متعدد در همايش هاي علمي ملي و بين المللي ب. مهندس داوود حيدري عظيم · مدیر عامل مدیریت سرآمد ایرانیان · مدیریت و اجرا بیش از شصت پروژه در زمینه سیستم ها و مدل های مدیریتی در صنایع و سازمانهای مختلف · سر ممیز سیستم های مدیریتی و ارزیاب مدلهای تعالی · تدریس در بیش از 300 دوره آموزشی و سخنرانی در بیش از 40 سمینار و همایش (صنایع و دانشگاه ها ) · بنیان گذار متدولوژی کلینیک استراتژیک در ایران ج. خانم سميه سادات آخشيك · كارشناس ارشد و كانديد دكتري كتابداري و اطلاع رساني · مدرس دروس كتابداري و اطلاع رساني در سطح دانشگاه · محقق حوزه مديريت كيفيت با تاكيد بر تعالي سازماني EFQM · مدرس كارگاههاي متعدد در حوزه مديريت كيفيت · مولف مقالات علمي- پژوهشي متعدد در زمينه مديريت كتابخانه ها در مجلات علمي و همايش هاي ملي · عضو انجمن هاي محلي و ملي كتابداري واطلاع رساني د. آقاي محسن شمس اژه­اي · كارشناس ارشد كتابداري و اطلاع رساني · مدرس دروس كتابداري در سطح دانشگاه · مدرس كارگاههاي مختلف در زمينه مديريت كتابخانه ها · همكاري در راه اندازي كتابخانه هاي مختلف در سطح استان اصفهان · مجري طرحهاي تحقيقاتي و سرپرستي پروژه هاي مختلف · عضو هيات مديره نهاد كتابخانه هاي عمومي استان اصفهان · كارشناس پژوهش اداره كتابخانه هاي عمومي استان اصفهان آشنايي كلي با موضوع كارگاه: با توجه به اينكه در سند چشم انداز 20 ساله ايران، به پيشرفت دانش و افزایشتوانتوليدعلموفنآورى،متکىبرسهمبرترمنابعانسانىوسرمایهاجتماعى توجه ويژه شده است، اجراي سيستم ها و مدل هاي مديريتي در كتابخانه ها جهت تحقق اين مهم از اهميت خاصي برخوردار مي باشد. مدل هاي و سيستم هاي مديريتي مختلفي در جهان وجود دارند كه هریک با توجه به بلوغ سازمان ها و سطح تحصيلات و دانش كاركنان، متناسب با سازمان انتخاب مي­گردند. به اين منظور با توجه به بررسي هاي انجام شده توسط متخصصين كتابداري، مباحث مطرح شده دراين كارگاه آموزشي قابل استفاده و اجرا در كتابخانه ها مي باشد. مدل‌هاي سرآمدي سازماني كه معمولاً در قالب جوايز كيفيت مطرح مي‌شوند، مدل‌هايي هستند كه سازمان‌ها را از جنبه‌هاي مختلف نظير منابع انساني، ‌منابع مالي، رهبري، ‌استراتژي، فرآيندها و ... مورد توجه و بررسي قرار مي‌دهند. مدل تعالي سازماني (EFQM) معروف ترین مدل تعالی سازمانی مي باشد در ایران از سال 1382 مدل تعالی سازماني EFQM مبنای ارزیابی سازمان های سرآمد قرار گرفته است. خود ارزیابی بر اساس این مدل، به سازمان اجازه مي‌دهد كه نقاط قوت و حوزه‌هاي قابل بهبود را تشخيص دهد و بر مبنای این نقاط قوت و حوزه­های نیازمند تقویت، اقدامات بهبود را طرح‌ريزي و اجرا نماید. در این دوره، همچنین مدل LibQUAL جهت ارزيابی خدمات کيفی کتابخانه ها معرفی می­گردد. در اِين مدل انتظارهاي استفاده‌كنندگان از خدمات کتابخانه و نیز، برداشت های آنها از خدمات، مورد سنجش قرار مي‌گيرد. پس از جمع آوري اطلاعات در مورد انتظارها و برداشت های استفاده‌كنندگان، سطح كيفيت خدمات ارائه شده در كتابخانه تعيين شده و با استفاده از فنون آماری مورد تحليل قرار می گيرد. با تفسیر نتایج می توان نسبت به فاصله بین خدمات و انتظارات تفسیرهای لازم را به عمل آورد. - شهریه فوق شامل :جزوه آموزشی ،پذیرایی و صدور گواهینامه آموزشی معتبر می باشد. نحوه ثبت نام : - براي اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید: 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 محل برگزاری: تهران

پر بازدیدترین آموزش عمومی

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت