پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش زبان          29 آبان 1393 - 20 November 2014


شاه کلید یادگیری زبان بی نقص

یکی از محاسن کار من در یک مجتمع بزرگ آموزشی به عنوان سوپروایزر زبان انگلیسی این است که هر روزه با انواع و اقسام نیازها روبه رو می شوم و باید به تعداد این زبان آموزان راه حل برای سؤال هایشان بیابم. این مسئله باعث می شود هر روز غرق در سؤالات زبان آموزانی شوم که باید به هر نحو شده برای آنها راه حل یافت. اما چرا دوره ای جامع طراحی نکنیم که همه نیازها را برآورده سازد و راه رسیدن به زبانی بی نقص را تضمین کند؟
 


•    می خواهم زبان انگلیسی بخوانم ولی نمی دانم از کجا شروع کنم ؟
•    کدوم مؤسسه ازهمه بهتر است ؟
•    چقدر زمان برای گرفتن نمره 7 IELTS لازم است ؟
•    چرا هر مؤسسه ای از یک کتاب به خصوص استفاده می کند ؟
•    تفاوت Top notch , interchange و این همه کتاب زبان چیست ؟
•    لطفاً مرا راهنمایی کنید، خیلی در انتخاب روش آموزشم سردرگم هستم .
•    دوست من گفت دیگر مؤسسه نرو و خودت زبان بخوان، آیا می شود ؟
•    چرا در یک کلاس زبان مشترک بین من و دوستم ، او گرامر بهتری دارد ؟
•    من تا سطح upper-inter زبان کار کرده ام(نزدیک 2 سال) ولی listening ضعیفی دارم، راهنمایی لطفاً
•    چطور لغت کارکنم، هرچه می خوانم فردا از ذهنم می رود .
اینها همه سؤال های دوستان هم سن و سال شماست که در قسمت مشاوره هر روز از من می پرسند و من به آنها جواب می دادم. این سؤال ها و سؤال هایی از این دست مرا به فکر فرو برد که واقعاً نیاز این دوستان چیست ؟ و در  جامعه بزرگ زبان در کشور ما چه کسی آنها را راهنمایی می کند؟ چگونه می توانند بفهمند که منابع انتخابی برای آنها مفید است یا نه و یا اینکه چطور مهارت listening , writing , speaking , reading  خود را تقویت کنند؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک فروشگاه کتاب زبان انگلیسی شوید و احساس کنید که در یک داروخانه هستید با کلی دارو و قرص و شربت ، ولی کدام یک به درد شما می خورد ...؟
شما به نسخه نیاز دارد !!
 


اینجا بود که فکر ایجاد یک مجموعه راهنما به ذهن تیم ما خطور کرد و ما را برآن داشت که مجموعه ای تهیه کنیم که از اول ماجرا کمک حال شما باشد . دوره ( یادبگیریم چگونه زبان انگلیسی بیاموزیم؟) با نگاه علمی به منابع و تکنیک های موجود و شناخت کافی از نیاز شما این برنامه به شما کمک خواهد کرد که
*    حافظه و عملکرد قوه فهم خود را بشناسید و از آن بهترین بهره را ببرید، درست مثل اینکه بدانید با هارد و رم کامپیوتر خود چگونه می توانید کار کنید ؟
*    زبان خارجی در مجموع چه ساختاری دارد و کجای آن ممکن است نقطه ضعف انسان باشد و راه حل آن چیست ؟
*    در میان این همه منبع خارجی برای تقویت لغت، گرامر، خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن خود آنچه که بهترین است را برگزینید و همچنین نحوه کار با آن را نیز یادبگیرید (چرا که تنها خریدن دارو کافی نیست)
*    آنچه که به عنوان گرامر مثل یک سد جلوی صحبت کردن روان و دقیق شما را می گیرد در بخش آموزش کاربردی گرامر با تجربه ای جدید و روشی منحصر به فرد از طریق شبکه سازی ساختار بیاموزید
 


موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پشتوانه 8سال سابقه فعالیت آموزشی، برند اول آموزش مجازی کشور است و تحت نام شبکه آموزش مجازی دانش پژوهان به فعالیت می پردازد. یکی از دوره های پرطرفدار این شبکه آموزشی، دوره یاد بگیریم چگونه زبان انگلیسی بیاموزیم می باشد که حاصل سالها نگاه دقیق از بیرون و درون گود آموزش زبان وجمع آوری تخصص تک تک افراد تیم آموزشی موسسه، دوره ای است که هم اکنون در اختیار شماست که به جرأت می توان به آن لقب شاه کلید را داد چرا که نیازهای تک تک زبان آموزان در آن نهفته است .
 


قیمت این دوره 180 هزار تومان می باشد که دانش پژوهان فقط تا آخر این هفته دوره را با 50 درصد تخفیف عرضه می نماید. توجه داشته باشید ظرفیت این دوره با تخفیف 50 درصدی محدود به 30 نفر می باشد و فقط تا آخر این هفته قابل استفاده می باشد.
 




تگ ها دوره یاد بگیریم چگونه زبان انگلیسی بیاموزیم شاه کلید یادگیری زبان بی نقص

خبرنامه - شبکه های اجتماعی