پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش زبان          02 امرداد 1394 - 24 July 2015



۸ روش برای موفقیت در آزمون IELTS  آیلتس


به دلایل زیادی بسیاری از داوطلبان از آزمون IELTS می هراسند به همین دلیل نمره ای را که نیاز دارند نمی گیرند و در نتیجه ،کارشان لنگ می ماند.

من سعی می کنم با ارائه این راهکارها ،توصیه های علمی لازم را بدهم تا شما خوانندگان و تلاش گران عزیز در این راستا،موفق تر باشید باید اضافه کنم که تمامی این توصیه ها،تجربیات شخصی من است که چگونه مطالعه کنیم.

بنابراین آنها فقط یک سری نکات امتحانی نیستند بلکه نکاتی است پیرامون این مطلب که چگونه باید مطالعه کنیم اگر به آن عمل کنید شانس قبولی شما بالاترخواهد رفت.

ابتدائی ترین و اساسی ترین یادگیری ممکن است شما همیشه درحال اشتباه کردن،هستید این مشکلی بوجود نمی آورد مشکل اینجاست که شما اشتباهات خود را به دفعات تکرار می کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آنها را تصحیح کنیم. به تدریج دیگر اشتباهات خود را تکرار نمیکنید.
شاید عجله دارید تا خیلی زود از شر امتحان رهاشوید. کاری که شما می کنید این است . سراغ نمونه ها می روید و آنها را یاد می گیرید و یا سراغ نمونه های سوالات مهارت Speaking می روید و یاد می گیرید که چه پاسخی بدهید.

باید بگویم که اشتباه فاحشی است اگر این کار را می کنید شاید دیر باشد اما باور کنید که اشتباه است امتحان کننده ،متوجه می شود که شما از زبان خود استفاده نمی کنید. به من اعتماد کنید آنها از این مورد به شدت متنفر هستند یعنی این که پاسخ سوالات را به صورت کلیشه ای حفظ کرده اید و این کار باز خورد منفی دارد و نمره منفی خواهید گرفت.

البته بکاربردن برخی اصطلاحات پرمحتوی واصولی که بیانگر دانش بالای شما باشد،نمره ی مثبت می آورد برای بهبود مهارت Speaking به شما پیشنهاد می کنیم از محصول آموزش Speaking سرزمین زبان استفاده کنید.




تگ ها ۸ روش برای موفقیت در آزمون IELTS آیلتس ۸ روش برای موفقیت آزمون IELTS آیلتس

خبرنامه - شبکه های اجتماعی