پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش مدیریت          18 خرداد 1391 - 07 June 2012




برنامه آموزشی مدیریت پروژه در 40 ساعت!

5% تخفیف برای ثبت نام کنندگان از طریق پرتال دانشگاهی

مرکز توسعه و آموزش فصل، به عنوان نماینده رسمی آموزش مؤسسه مدیریت پروژه (®PMI)، راهکار مستقیم و مشخصی را برای علاقه مندان ورود به حوزه مدیریت پروژه ارائه می نماید. راهکاری که افراد با هر سطح تحصیلات (دیپلم تا دکتری)، با هر میزان تجربه کاری غیر حرفه ای و در هر سنی می توانند انتخاب نمایند. در این راهکار با انتخاب یک برنامه آموزشی حرفه ای که بر اساس استانداردهای مؤسسه مدیریت پروژه طراحی شده است و توسط مدرسین دارای مدارک حرفه ای مدیریت پروژه تدریس می شود، در طول 5 هفته و با گذراندن 40 ساعت آموزش مبانی مدیریت پروژه بر اساس استاندارد رسمی این حرفه (PMBOK® Guide)، به حوزه مدیریت پروژه قدم خواهید گذاشت و با گذراندن آزمون پایانی، گواهینامه معتبر مدیریت پروژه (مورد تایید مؤسسه مدیریت پروژه (®PMI)) را اخذ خواهید نمود.


مدیریت پروژه

فراگیری دانش مدیریت پروژه و همراه داشتن این گواهینامه تاثیر بسزایی در دیده شدن شما توسط کارفرمایان خواهد داشت و شانس شما را برای ارتقا شغلی و فعالیت در سازمان های پروژه محور افزایش خواهد داد. تفاوت این گواهینامه با سایر گزینه های آموزشی موجود، کد فعالیت (Activity Code) مرتبط با این برنامه آموزشی است که در سایت رسمی ®PMI ثبت شده است و اعتبار این گواهینامه به استناد صدور آن توسط نماینده رسمی آموزشی ®PMI بسیار بیشتر از سایر مدارک حرفه ای (غیر آکادمیک) مدیریت پروژه در این سطح می باشد.




آموزش حرفه ای بر اساس استاندارد  PMBOK® Guide

پيكره‌ي دانش مديريت پروژه (PMBOK® Guide) مرجع‌ دانش حرفه‌ مديريت پروژه مي باشد و آشنایی با آن به مثابه دروازه ورود به این حوزه از علم و هنر مدیریت محسوب می گردد. هدف اصلي راهنماي پيكره ي دانش مديريت پروژه شناسايي آن زيرمجموعه از پيكره ي دانش مديريت پروژه مي‌باشد كه به عنوان شيوه ي مناسب مورد تصديق عموم است. این استاندارد که توسط مؤسسه مدیریت پروژه (®PMI) تدوین و منتشر می گردد، شناخته شده ترین و پرکاربردترین مرجع مدیران، متخصصین، محققین و توسعه دهندگان حوزه مدیریت پروژه در سراسر جهان می باشد.


مزایای این برنامه آموزشی:

تنها برنامه آموزشی مدیریت پروژه مورد تایید مؤسسه مدیریت پروژه (®PMI) در ایران
برگزاری دوره به صورت ترمیک (در 5 هفته، روزهای 5شنبه و جمعه) جهت افزایش اثربخشی
ارائه گواهینامه معتبر و مورد تایید ®PMI(به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی)
5% تخفیف برای ثبت نام کنندگان از طریق پرتال دانشگاهی

10% تخفیف با ارائه کارت دانشجویی
اشتراک در سایت ویژه مشاوره درسی و رفع اشکال
همراه با ارائه تکالیف درسی و مطالعات موردی
برگزاری آزمون آزمایشی آنلاین  (دو نوبت)
ارائه آخرین نسخه کتاب PMBOK® Guide و جزوه کامل دوره
تدریس توسط مدیر پروژه حرفه ای و مجرب با مدرک ®PMP
ارائه فایل های صوتی مرور  PMBOK® Guide
امکان پرداخت قسطی شهریه (تا سه قسط و در طول دوره)
برای مطالعه بروشور کامل این برنامه، این فایل را دریافت نمایید.


pmbok


البته لازم بذکر است که مرکز توسعه و آموزش فصل برای علاقه مندانی که مایل به اخذ گواهینامه بین المللی ®PMP و سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه را دارند، شرکت در این برنامه آموزشی را توصیه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه آموزشی مدیریت پروژه در 40 ساعت، نحوه تقسیط شهریه و تاریخ نزدیکترین برنامه آموزشی فرم پیش ثبت نام زیر را تکمیل نمایید .


- شروع دوره از 15 تیر ماه 1391
- شهریه دوره 400 هزار تومان با امکان پرداخت قسطی شهریه (تا سه قسط و در طول دوره)






تگ ها برنامه آموزشی مدیریت پروژه

پر بازدیدترین آموزش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی