پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




دوره و کارگاه کاربردی مدیریت و مهندسی ساختار قراردادها

این برنامه آموزشی یک پیشنهاد ویژه برای مدیران، مهندسان، وکلا، کارآموزان وکالت و علاقه مندان به ارتقا شغلی در حوزه مدیریت حقوقی و قراردادی می باشد و در پایان به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی، گواهینامه بین المللی Contracts Structure Management and Engineering مورد تایید مؤسسه مدیریت پروژه آمریکا (PMI) و گواهینامه رسمی مؤسسه مشاوره مدیریت فرصت اعطا می گردد. با شرکت در این برنامه آموزشی، هر قراردادی را در هر سطح (بین المللی یا داخلی)، با هر حجم (یک تا یک هزار صفحه)، در هر صنعتی (انرژی، زیر ساخت، خدمات و ...) و به هر قیمت (یک دلار تا یک بیلیون دلار) را تجزیه و تحلیل خواهید نمود. گویی استرلابی در دست دارید که قراردادهای بسیار پیچیده در زمانی کوتاه در مقابل چشمان شما رمزگشایی می شوند و به دور از پیچیدگی های رایج و مرسوم ادبیات حقوقی، به زبان خودتان با شما صحبت می کنند.

مدیریت پروژه


"مدیریت و مهندسی ساختار قراردادها" یکی از کاربردی ترین برنامه های آموزشی در حوزه مدیریت حقوقی می باشد که با هدف تربیت و توسعه توانمندی های مدیران و کارشناسان ارشد قراردادی در صنایع و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و پروژه محور طراحی و ارائه گردیده است. مجموعه مهارت هایی که علاقه­ مندان می توانند با شرکت در این رویداد آموزشی بدست آورند، طیف وسیعی از مهارتهای پایه ای مورد نیاز جهت:

·         مشارکت در مذاکرات پیش از عقد قرارداد (مورد نیاز جهت موقعیت شغلی مذاکره کننده قراردادی)

·         مشاوره حقوقی و قراردادی در زمان عقد قرارداد (مورد نیاز جهت موقعیت شغلی مشاور قراردادی)

·         نظارت بر حسن اجرای قرارداد (مورد نیاز جهت موقعیت شغلی ناظر قراردادی)

·         سرپرست تحویل خروجی ها و اختتام قرارداد (مورد نیاز جهت موقعیت شغلی مدیر قراردادی)

·       مدیریت ادعا و تاخیرات در دعاوی قراردادی (مورد نیاز جهت موقعیت شغلی مدیر دعاوی و Claim)



توجه نمایید:

-       ثبت­ نام از طریق پرتال دانشگاهی، مشمول 15% تخفیف ویژه می گردد.

-       ثبت­ نام در 2 ماژول (بسته کامل مدیریت و مهندسی ساختار قراردادها) از 10% تخفیف ویژه برخوردار می شود.

-    تنها برنامه آموزشی کاملاً کاربردی در خصوص مدیریت و مهندسی ساختار قراردادها که عملاً شما را برای فعالیت به عنوان یک مشاور حقوقی و قراردادی آماده می سازد و مسیر شغلی جدیدی را در مقابل شما می گذارد.

-    تنها برنامه آموزش مدیریت و مهندسی ساختار قراردادها به زبان فارسی مورد تایید PMI و ثبت شده در سایت آن با کد SEASONTD-AA16-TCSME

-       آموزش توسط تنها حقوقدان ایرانی دارای مدرک مدیریت پروژه حرفه ای (PMP) از مؤسسه مدیریت پروژه آمریکا

-       ارائه گواهینامه معتبر بین المللی به پذیرفته شدگان آزمون نهایی از طرف R.E.P رسمی PMI در ایران

-    صدور گواهینامه از طرف مؤسسه مشاوره مدیریت فرصت به کلیه شرکت کنندگان همراه با ارائه توصیه نامه کاری رسمی به رتبه های 1 تا 5 آزمون نهایی با تاییدیه مرّبی



زمان برگزاری و شهریه:

-    22 و 23 تیر 91، مدیریت محدوده و مسئولیت قرارداد | شهریه 2،550،000 ريال  + گزینه های تخفیفی!

-    29 و 30 تیر 91، مدیریت قیمت و نحوه پرداخت قرارداد |  شهریه 2،550،000 ريال  + گزینه های تخفیفی!



پیشنهادی ویژه جهت مشارکت:

وکلای دادگستری، حقوقدانان و کارآموزان
دارندگان مدارک رسمی مدیریت پروژه مانند PMP، IPMA و مدیران دارای مدرک MBA
مدیران، مهندسین و کارشناسان تیم های پروژه
مدیران و مشاورین حقوقی و قراردادها
مذاکره کنندگان معاملات و قراردادهای صنعتی و تجاری
متقاضیان فعالیت اجرایی/مشاوره ای در دپارتمانهای حقوقی و قراردادی سازمان ها




آشنایی با مدیریت حقوقی

مفهوم مدیریت حقوقی (Legal Management) آمیخته ای از حقوق کلاسیک و مدیریت کسب و کار است. آمیخته ای که در جستجوی حل چالش ها و توانمند سازی مدیران نیازمند آشنایی با رشته حقوق کلاسیک در جهت برنامه ریزی و کنترل اثربخش عملیات و فرآیندهای کسب و کار یا پروژه ها می باشند و ارتباط بسیار نزدیکی با مباحث رشته دانشگاهی Business Law (حقوق کسب و کار) دارد. اطلاعات بیشتر در وب سایت مرکز توسعه و آموزش فصل موجود می باشد.

آشنایی با مدرس، فایل صوتی معرفی برنامه، بروشور کامل، پیش نمایش اسلایدها و اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه در وب سایت www.seasontd.ir موجود می باشد!




15 درصد تخفیف ویژه اعضاء پرتال دانشگاهی


 


تگ ها دوره و کارگاه کاربردی مدیریت مهندسی ساختار قراردادها

پر بازدیدترین آموزش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی