پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


سومین نشست ویژه مدیران ایران - باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی

در زمان بحران اقتصادی ، همه اساتید می گویند باید تبلیغات را بیشتر کرد .
ولی وقتی پول کافی برای تبلیغات نداریم چطور ؟ باز هم تبلیغات بیشتر ؟؟
در این نشست می خواهیم باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران را با هم بررسی کنیم و از تجربیات کسانی که در این کار موفق بوده اند و یا حتی شکست خورده اند ، چیز هایی بیاموزیم ...

سومین نشست ویژه مدیران ایران

باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی

زمان : شنبه – 17 تیر نود و یک * از ساعت 16 تا 20

مکان : مرکز همایش اندیشه معلم ( شهرک غرب ؛ بلوار دریا ؛ روبروی پارک دلاوران ؛ پ 80 )

« با توجه به مذاکرات انجام شده ، جای پارک برای 80 ماشین مهیاست »

موضوعات اصلی بحث :

اقدامات اولیه برای برنامه ریزی بازاریابی در بحران اقصادی

بودجه بازاریابی در زمان بحران

اصول و راه های کاهش هزینه های بازاریابی

قطع و یا ادامه اطلاع رسانی ( تبلیغات و روابط عمومی )

برانگیختن رشد درآمد

بازبینی فروش های پرهزینه و کاهش هزینه های پر فروش

مراقبت از مشتریان کنونی

حفاظت از برند

حرکت به سمت اقتصاد برای بقاء و کسب بازار های طولانی مدت جهانی

مخاطبان :

مدیران عامل

مدیران اجرایی

مدیران بازاریابی و تبلیغات / مدیران فروش/ مدیران مالی

مدیران برند

مدیران روابط عمومی

مدیران بخش صادرات

سخنران :

+ جناب آقای مهندس توماج فریدونی ؛

استراتژیست بازاریابی، سخنران و نویسنده

مشاور بازاریابی استراتژیک (بیش از 60 شرکت)

کارشناس فناوری اطلاعات گرایش بازرگانی از دانشگاه گیسن

کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی (MMM) از دانشگاه استریر

دعوت شده به همکاری افتخاری با هئیت علمی دانشکده فناوری اطلاعات گیسن

عضو شورای سردبیری ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

اطلاعات بیشتر در مورد توماج فریدونی


 

ال ریس (پدر جایگاه سازی):

من و دخترم ( لورا ریس ) معتقدیم که تـوماج در طولانی مدت در عرصه جهانی حرف هایی برای گفتن خواهد داشت. تـوماج مصمم به ایجاد تغییرات برای ترقی است. (2010)

با فعالیت هایی که وی برای بازاریابی ایران انجام می دهد باعث پیشرفت کشورش در این زمینه خواهد شد(2012)

 

ویژگی های متمایز این جلسه :

در این نشست ، فقط به گفتن مسائل تئوری و آکادمیک پرداخته نمی شود و با ارائه تجربیات شرکت های ایرانی ، موارد کاربردی بیان می شوند .

اعضای نشست می توانند به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات دیگران نیز بهره مند شوند .

جلسه پرسش و پاسخ

شرکت کنندگان قبل از برگزاری و در حین مراسم با یکدیگر بیشتر آشنا می شوند .

هزینه حضور :

50 هزار تومان

این جلسه یک راه ارزان برای جلوگیری از به هدر رفتن منابع مالی شما در زمان بحران اقتصادی است .

تخفیف ویژه : ( یکی از موارد زیر )

ثبت نام تا 5 تیر = 10 درصد تخفیف = 45 هزار تومان

ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر = 15 درصد تخفیف = هر نفر 42500 تومان

شرکت کنندگان نشست اول یا نشست دوم مدیران ایران = 20 درصد تخفیف = 40 هزار تومان

مراحل ثبت نام :

الف – ثبت نام آنلاین :

1. پس از زدن دکمه ثبت نام در پایین همین صفحه ، هزینه را بصورت آنلاین واریز بفرمایید .

2. فرم ثبت نام را تکمیل نمایید .

سپس برای شما ایمیلی خواهد آمد مبنی بر تایید ثبت نام و حضور قطعی شما در این جلسه .

ب - ثبت نام غیر آنلاین :

1. مبلغ ثبت نام را به شماره حساب 0304864602004 یا شماره کارت 6037991077140865 به نام آقای شاهین شاکری نزد بانک ملی ( سیبا ) واریز بفرمایید .

2. با تلفن 44841991 – 021 تماس حاصل فرمایید و با اعلام کد پیگیری و اطلاعات لازم ، ثبت نام نمایید .

همچنین می توانید پس از واریز وجه غیرآنلاین ، با تکمیل فرم ثبت نام آنلاین ، ثبت نام خود را قطعی نمایید .

گواهینامه :

به عزیزانی که در این جلسه شرکت نمایند ، گواهی حضور در دوره از طرف «مدیران ایران» اعطاء خواهد شد .

ضمانت نامه :

ما به حرفهایمان اعتقاد داریم ! شما در یک جلسه شامل مباحث آکادمیک و تجربی شرکت خواهید کرد .

اگر تا 10 روز بعد از جلسه ، شما اعلام بفرمایید که از جلسه راضی نبودید ، هزینه حضورتان را بازپس خواهیم داد !

اطلاعات بیشتر :

خواهشمند است با تلفن 44841991 – 021 و یا ایمیل info@modiriran.ir تماس برقرار نمایید .

همچنین می توانید سوالات خود را در فرم پایین همین صفحه مطرح بفرمایید .

اطلاعاتی در مورد نشست های قبلی مدیران ایران :

معرفی نشست اول + شرکت کنندگان

گزارش تصویری نشست اول

معرفی نشست دوم + شرکت کنندگان

در زمان بحران اقتصادی ، چه کار باید کرد ؟!

این فرصت را از دست ندهید !



5000 تخفیف ویژه کاربران پرتال دانشگاهی




بعضی از شرکت کنندگان در این برنامه





تگ ها ویژه مدیران ایران باید ها و نباید های بازاریابی زمان بحران اقتصادی

پر بازدیدترین آموزش مدیریت

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت