پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 آموزش - دوره و محصولات آموزشی / آموزش مدیریت          28 آذر 1391 - 18 December 2012



فرصت های شغلی و استخدامی جدید با مهارت های مدیریت پروژه


در سالیان اخیر با رشد فزاینده جمعیت جامعه فارغ التحصیلان دانشگاهی، دستیابی به موقعیت های شغلی با حقوق و مزایای ویژه تا حد زیادی دشوار شده است. از سوی دیگر و همگام با این تغییرات در جامعه، افراد تحصیلکرده و آماده پیوستن به بازار کار، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی نیز سیاست های کاهش هزینه های پرسنلی و افزایش بهره وری نیروی انسانی را دنبال می کنند و تمایل بیشتری به استخدام نیرو های کاری چند مهارتی  (Multi Skill) نشان می دهند. به عبارت دیگر امروزه رزومه تحصیلی یک مهندس عمران به خودی خود (حتی اگر از یک دانشگاه دولتی معتبر فارغ التحصیل شده باشد)، مزیت ویژه ای در استخدام و انتخاب وی جهت فعالیت در یک پروژه ساختمانی به شمار نمی آید. در بسیاری از موارد آشنایی وی با یکی از نرم افزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه نیز شانس وی را در انتخاب شدن در میان انبوهی از علاقه مندان به استخدام در فرصت شغلی مذکور آنچنان افزایش نمی دهد.

خلاصه کلام آنکه در شرایط فعلی، اگر یک مهندس جوان و تحصیلکرده بخواهد صرفاً با تمرکز بر رزومه تحصیلی خود و آشنایی اولیه با چند نرم افزار تخصصی نسبت به آزمون شانس خود در مصاحبه های استخدامی دست بزند، توفیق آنچنانی در کسب یک موقعیت شغلی ویژه و خاص نخواهد داشت.

البته این به معنای نفی ارزش کسب تجربه و افزایش مهارت از طریق آزمون و خطا و حضور در موقعیت های شغلی پایه نیست و طی کردن دوره های کارآموزی و کارورزی و استخدام های آزمایشی یک تا شش ماهه تا حدی از الزامات اجباری شروع مسیر شغلی اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه ها می باشد. امّا مخاطبین این نوشتار آن دسته از جویندگان فرصت های شغلی هستند که می خواهند از طریق سرمایه گذاری در کسب مهارت های منحصر بفرد، مزیت رقابتی خود را در بازار کار افزایش دهند و در حداقل زمان به نتایج مطلوب تری دست یابند.

یکی از مهارت هایی که توجه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف و به طور خاص رشته های فنی و مهندسی را به خود جلب کرده است، مهارت های مدیریت پروژه می باشد. در گذشته ای نه چندان دور برای بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی؛ مرز نامرئی و محکمی میان تخصص های مدیریتی و فنی وجود داشت اما امروزه بسیاری از مهندسین میانسال نیز به سمت آشنایی با کسب مهارتهای مدیریتی و علی الخصوص مدیریت پروژه جلب شده اند و در تلاش هستند تا با افزایش مهارت هایشان حاشیه امنیت شغلی، سطح درآمد و موقعیت شغلی خود را ارتقا دهند.

در حال حاضر مدیریت پروژه یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مشاغلی است که فارغ التحصیلان هر یک از رشته های فنی، مهندسی و مدیریت می توانند دنبال کنند. با در نظر گرفتن انبوه طرح های ملّی و منطقه ای توسعه اقتصادی کشور، آینده شغلی در رشته مدیریت پروژه می تواند امنیت شغلی و درآمد بالایی را برای دنبال کنندگان این حرفه به همراه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه ای که مرکز توسعه و آموزش فصل برای جامعه فارغ التحصیلان کشور دارد، اندکی تأمل و مطالعه در خصوص مهارت های مدیریت پروژه و در صورت علاقه مندی، مشارکت در برنامه های آموزشی این مجموعه می باشد. برنامه هایی آموزشی که علاوه بر سطح کیفی بالا، انعطاف پذیری در زمان (از 16 تا 110 ساعت)، دارا بودن تاییدیه از عالی ترین مراجع بین المللی مدیریت پروژه (موسسه PMI آمریکا)، ارائه گواهینامه معتبر بین المللی (مورد تایید PMI) و با قیمت های مناسب و اقتصادی ارائه می گردند.

فراگیری دانش مدیریت پروژه و همراه داشتن گواهینامه مرکز توسعه و آموزش فصل تاثیر بسزایی در دیده شدن شما توسط کارفرمایان خواهد داشت و شانس شما را برای ارتقا شغلی و فعالیت در سازمان های پروژه محور افزایش خواهد داد. تفاوت این گواهینامه با سایر گزینه های آموزشی موجود، کد فعالیت (Activity Code) مرتبط با این برنامه آموزشی است که در سایت رسمی PMI  ثبت شده است و اعتبار این گواهینامه به استناد صدور آن توسط نماینده رسمی آموزشی PMI بسیار بیشتر از سایر مدارک دوره های مدیریت پروژه در کشور می باشد.

نقطه آغاز برای شروع مسیر (کارراهه) شغلی در حرفه مدیریت پروژه کجاست؟ چگونه می توان یک مدیر پروژه توانمند شد؟ شانس اشتغال به عنوان مدیر پروژه های بین المللی چقدر است؟ آیا برای ورود به حرفه مدیریت پروژه باید از دوران کارآموزی به فکر برنامه ریزی شغلی افتاد؟ آیا انتخاب یک پایان نامه در حوزه مدیریت پروژه می تواند در بیشتر دیده شدن رزومه موثر باشد؟ آیا دارندگان مدرک دیپلم و کاردانی نیز می توانند مسیر شغلی مدیریت پروژه را دنبال کنند؟

برای پاسخ به این پرسش ها، کسب اطلاعات بیشتر، برداشتن یک گام موثر در توسعه مهارت های خود و آماده شدن برای فرصتهای شغلی و استخدامی جدید با شماره های تماس 88811061 یا 88821178 تماس بگیرید و یا به وب سایت www.seasontd.ir مراجعه نمایید.


pmbok

ppmbok

شهریه دوره 16 ساعته مبانی مدیریت پروژه 1،800،000 ريال و شهریه کارگاه 40 ساعته مدیریت پروژه پیشرفته 4،000،000 ريال می باشد. برای مشارکت در برنامه های آموزشی فوق فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.


 

 



تگ ها فرصت های شغلی استخدامی مهارت های مدیریت پروژه

پر بازدیدترین آموزش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی