پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




فيلم همايش بازاريابي عصبي





سه ساعت فیلم همایش بازاریابی عصبی

 

بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوانیم عملیات بازاریابی و فروش خود را بهبود ببخشیم.

مخاطب: مدیران، بازاریابان و فروشندگان
سخنران: ژان بقوسیان نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش
طول فیلم: 3 ساعت


با بازاریابی عصبی آشنا نیستید؟
لطفا فایل صوتی زیر را دانلود کنید و با این علم جدید آشنا شوید!

 

چند ترفند کاربردی بازاریابی عصبی
در این فایل صوتی 20 دقیقه‌ای به چند ترفند بازاریابی عصبی اشاره می‌شود. حجم این فایل حدود 10 مگابایت است. برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

بسیاری از تصمیمات خرید براساس منطق انجام نمی‌شود!


مطالب این فیلم، مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی درباره رفتار مشتریان در زمان خرید است که هرکدام ایده‌های جالب و متفاوتی درباره بازاریابی می‌آموزد!

افراد زیادی شامپوهایی مصرف می‌کنند که تابه‌حال آنها را با موارد مشابه در قفسه سوپرمارکت مقایسه نکرده‌اند! حتی قیمت شامپوهای دیگر را نمی‌دانند.

در یک نظرسنجی مشخص شد افرادی که ipad2 دارند، اطلاعات پایه‌ای درباره مشخصات فنی آن ندارند! پس چگونه تصمیم به چنین خریدی گرفتند؟

اگر در بازاریابی و فروش فقط بر منطق تمرکز شویم بسیاری از فروش‌ها را از دست خواهیم داد!

بالاترین کیفیت یا استفاده از جدیدترین تکنولوژی تضمینی برای فروش بیشتر نیست!

آنچه مشتریان درباره سلیقه خود می‌گویند با خریدهای آنها سازگار نیست!

افرادی که در نظرسنجی اعلام می‌کنند قهوه بسیار تلخ دوست دارند در کافی‌شاپ قهوه خود با چند قاشق شکر شیرین می‌کنند!

محرک‌های اصلی تصمیم‌گیری مغز کدامند و چگونه می‌توان در بازاریابی استفاده کرد؟

در بیمارستانی به دو گروه که سردرد داشتند قرض سردرد یکسانی دادند و به گروه اول گفتند قیمت این قرص  2.5 دلار است و به گروه دوم گفتند 0.1 دلار. پس از مدتی 85 درصد افراد گروه اول اعلام کردند سردردشان برطرف شده ولی 61 درصد گروه دوم چنین نظری داشتند!



آیا تصمیمات ما و مخصوصا تصمیمات خرید ما برمبنای منطق است؟
همگی ما دوست داریم اینطور تصور کنیم که تمامی تصمیمات ما کاملا منطقی و بر مبنای شواهد و بررسی‌ها هستند. البته جای شکی وجود ندارد که در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها عامل منطق دخالت دارد، ولی تحقیقات نشان می‌دهد که ضمیر ناخود‌آگاه و عوامل احساسی نیز در تصمیمات ما نقش مهمی دارند. با توجه به این جنبه مهم در تصمیم‌گیری می‌توانیم تبلیغات بهتری بسازیم و عملیات بازاریابی موثرتری را انجام دهیم.




از افرادی که محصول خاصی را از سوپرمارکت می‌خرند مصاحبه شده و دلیل آن خرید خاص پرسیده شده و در بسیاری از موارد هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای این کار وجود ندارد.

آیا بازاریابی عصبی برای کار من مناسب است؟
بسیاری فکر می‌کنند روش‌های بازاریابی عصبی برای شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های عظیم است. ولی ایده‌های بازاریابی توسط تمامی کسب‌و‌کارها حتی کارآفرینان یک‌نفره قابل‌اجرا هستند.



آنچه در این فیلم آموزشی می‌آموزیم:
با عملکرد بهتر مغز و تصمیم‌گیری آشنا می‌شویم
چگونه از مشخصات و مزایای کالا فراتر برویم و براحساسات و ضمیرناخودآگاه مشتری تاثیرگذار باشیم؟
به راهکارهایی کاربردی اشاره می‌شود که چگونه از علم بازاریابی عصبی در بازاریابی و فروش استفاده کنیم؟
21 راهکار مشخص ارائه می‌شود که بلافاصله در کارمان استفاده کنیم.



در بازاریابی معمولا به این موضوع می‌پردازیم که محصولات ما چه‌کاری انجام می‌دهد چقدر محصول خوبی است، این رویکرد منطقی فقط بر 5 درصد مغز مشتری تاثیر می‌گذارد!  جرالد زالتمن پروفسور بازاریابی دانشگاه هاروارد معتقد است که 95 درصد دیدگاه‌ها، احساسات و یادگیری‌های ما به‌صورت غیرارادی شکل می‌گیرد.

 

نمونه‌های کاربردی از ایده‌های بازاریابی عصبی:


مثال اول:
تغییر قیمت یک محصول از 15000 تومان به 14900 تومان توقع تخفیف مشتریان را به‌شدن کاهش می‌دهد!
در حالت اول اغلب مشتریان درخواست تخفیفی حداقل معادل 1000 تومان تا 3000 تومان داشتند.
در حالت دوم اغلب مشتریان درخواست تخفیفی معادل 400 تومان تا 900 تومان دارند.
قیمت محصول را 100 تومان کاهش می‌دهیم و میزان سود افزایش پیدا می‌کند!





مثال دوم:
بسیاری از فروشندگان می‌ترسند در ابتدای کار گران‌ترین گزینه‌ها را پیشنهاد دهند.
یک فروشنده کت و شلوار تغییری ساده در کارش ایجاد می‌کند.
او ابتدا به معرفی کت‌و‌شلوارهای گران‌تر می‌پردازد و سپس گزینه‌های ارزان‌تر را معرفی می‌کند.
این تغییر ساده، میزان فروش  را افزایش می‌دهد.
دلیل این موضوع در همایش بررسی می‌شود و ایده «قیمت مرجع ذهنی» معرفی می‌شود.
در پیشنهاد گزینه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت، از گران‌ترین گزینه شروع کنید!


قیمت:29000 تومان






تگ ها فيلم همايش بازاريابي عصبي

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی