پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


سمینار نیم روزه ی تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تنظیم شعار تبلیغاتی
 
با ما همراه باشید 11 دی ماه

هویت کلامی اولین و فراگیرترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود، امروزه  برندها  براي حضور هميشگي در ذهن مشتريان  ويادآوري رسالت وفلسفه وجودي خود به مشتريان و كاركنانشان دست به انتخاب شعارهاي سازمانی مي زنند. شعار انتخاب شده دركنارنام تجاري ولوگو مي تواند نقش بسيار مهمي در جايگاه يابي و يادآوري نام شركت بازي كند. علاوه براين، شعارها بيانگر اهداف و نگاه برند نيز هستند. در حقيقت شعار مختصرترين و ظريف ترين شكل از بزرگ ترين ادعاي يك سازمان است.

آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:
*    نقش شعار در برند سازی
*    بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
*    بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
*    بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)
*    جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند

دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی
 
*    PhD  در بازاريابي و برندسازی – دانشگاه رن  (RENNES) فرانسه
*    عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
*    عضو هيئت علمي سازمان مدیریت صنعتی
*    عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
*    مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
*    پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه
*    عضو آکادمي‌های پژوهشي CREMو ECOGEST
*    مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان¬ها و شرکت¬های خصوصی در بخش¬های متفاوت صنعت و خدمات
*    نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013
4th OIC WORLD BIZ conf sep,2013

مکان برگزاری:
تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، پلاک 12، درب پارکینگ، طبقه دوم، موسسه بن ژیوار
زمان سمینار:
11 دی ماه 1393 – پنجشنبه از ساعت 14:30 الی 19:30
هزینه ثبت نام: 111 هزار تومان
برگزارکننده:
گروه تخصصی برندتک : تهران، خیابان شریعتی، جنب مترو شریعتی، خیابان مینا، پلاک 5، واحد 4
شماره تماس: 22273910، 22277111، 22225139-021

برای ثبت نام کلیک نمایید.



تگ ها سمینار تکنیک های تدوین شعار سازمانی تنظیم شعار تبلیغاتی نقش شعار در برند سازی جایگاه شعار سازمانی عناصر پایه برند شعارهای تجاری شعارهای تبلیغاتی برندهای ایرانی برندهای غیر ایرانی

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی