پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


کارگاه تفکر استراتژیک به بیان دکتر شهریار شفیعی

تفکر استراتژیک  فراتر از مدیریت استراتژیک

مدیران پیوسته با موقعیت های دشوار و یا تصمیم های پرچالشی مواجه هستندو وظیفه آنان حل مشکلات و انجام بهتر کارها تا حد توان با استفاده از اطلاعات در دسترس است. در این مواقع تفکراستراتژیک کمک می کند، برفراز کارهای روزمره قرار گرفته و علی رقم پیچیدگی های محیطی، از منظری فراتر سازمان و برند خود را به سمت هدف راهبری نمایید.
جناب دکتر شهریارشفیعی که از پایه گذاران اندیشه برندسازی و مدیر علمی مجموعه تخصصی برندتک در ایران هستند در این دوره آموزشی به نانوشته ها و ناگفته های تفکراستراتژیک در عرصه ی مدیریت کسب وکار، ورود به بازارهای جدید، تدوین راهبردهای فروش و تثبیت جایگاه برند و برندآفرینی خواهند پرداخت.
وجه تمایزدر آموزه های جناب دکتر شفیعی در عرصه تفکراستراتژیک چنین است که تفکر موفق را از جنس مدل ذهنی می دانند نه از نوع فرمولهای کتابی یعنی آنکه تفکراستراتژیک باید درونی شده و رویه های ذهنی یک مدیر قرارگیردوگرنه شیوه های معمول فرمولی نمی تواند در شرایط متحول و متغیر امروزی کارآمدی لازم را داشته باشند. در این دوره با شرح این رویکردبه طرح مضامین زیر خواهیم نشست.

سرفصل مطالب دوره:
*    تفکر و اندیشه و جایگاهش در تولید علم و دانش
o    تمایز ادراک انسانی
o    تفکر و تعقل
o    مفهوم سازی
o    یادگیری و انتقال تفکر
o    زایش فکری (هدف ما)
*    مفاهیم پایه استراتژی سازمانی
o    پارادایم
o    فرصت
o    برنامه ریزی
o    تاریخچه استراتژی
*    استراتژی و مفاهیم مرتبط با آن
o    محیط
o    نقاط استراتژیک
o    ویژگیهای استراتژی
o    تاکیتیک
o    هدف
o    ماموریت
o    ارزش
o    تعریف استراتژی
o    مزیت رقابتی
*    رویکرد پرسش محور
o    زایش فکری
o    راه های حل مسائله
o    انواع مدل

مدیر علمی: دکتر شهریار شفیعی
مدیر اجرایی: ساناز عبدلی
مکان برگزاری: تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، پلاک 12، درب پارکینگ، طبقه دوم، موسسه بن ژیوار
مخاطبین:
√ مدیرعامل ها                                         √ مدیران برند
√ مدیران بازاریابی                                     √ مدیران ارشد سازمانها

طول دوره: 20ساعت (4 جلسه)        هزینه ثبت نام : واریز مبلغ 4440000ریال برای کل دوره (20 ساعت)
شروع دوره : 2بهمن ماه                   زمان برگزاری: پنجشنبه ها 14 تا 19


توضیحات مهم:
*    به شرکت کنندگان پس از پایان دوره، گواهینامه پایان دوره BrandTech اعطا می شود.
*    با توجه به محدودیت ظرفیت، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند .
*    برای افرادی که در دوره های قبلی مجموعه برندتک شرکت نموده اند، همچنین افرادی که تمایل دارند به شکل گروهی(بیش از 3 نفر) دوره مذکور را ثبت نام نمایند، 10% تخفیف در نظر گرفته شده است، لطفآ جهت دریافت کد تخفیف با دفتر برندتک تماس حاصل فرمایید.
*       ثبت نام به صورت آنلاین می باشد.
*    جهت ثبت نام به سایت www.brandztech.com مراجعه فرمایید.



تگ ها کارگاه تفکر استراتژیک دکتر شهریار شفیعی تمایز ادراک انسانی مفهوم سازی یادگیری و انتقال تفکر زایش فکری مفاهیم پایه استراتژی سازمانی پارادایم تاریخچه استراتژی استراتژی و مفاهیم مرتبط با آن نقاط استراتژیک ویژگیهای استراتژی تاکیتیک

پر بازدیدترین آموزش بازاریابی و فروش

خبرنامه - شبکه های اجتماعی