پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


معرفی 20 ابزار مفید تحلیل سایت

ثبت نام رایگان
9 آبان ماه 95

وظیفه اصلی مدیران بازاریابی توسعه استراتژی های جدید و خلاقانه به منظور رشد شرکت ها می باشد برخی از این کانال ها عبارتند از:

    بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)
    تبلیغات کلیکی (PPC)
    تبلیغات بنری

اما قبل از نوشتن استراتژی، باید به آمارهای قبلی ترافیک سایت توجه نمود، تا نقاط قوت و ضعف کانال های تبلیغاتی مشخص گردد. بنابراین بدون داشتن ابزارهای تحلیلی سایت عملاً امکان تهیه استراتژی های کاربردی امکان پذیر نیست. امروزه ابزارهای مختلفی برای تحلیل سایت وجود دارند که هر یک از آنها با یک رویکرد خاص اقدام به بررسی سایت شما می کنند. بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر هم شامل هزینه هستند.

در این وبینار قصد داریم ابزارهای مختلف تحلیل سایت را بر اساس 4 معیار اصلی زیر معرفی کنیم:

    اندازه گیری ترافیک سایت

اندازه گیری ترافیک سایت معیار بسیار مهمی برای سنجش اثر بخشی می باشد. این معیار در انتخاب مخاطب هدف کمک شایانی می کند. همچنین در شناسائی کانال های اثر بخش ابزار بسیار مفیدی می باشد و از طریق این ابزار می توانید کانال های مختلف را برای رسیدن به اهداف استراتژی کسب و کار خود شناسائی کنید.

    بهینه سازی سایت:

این دسته از ابزارها به شما کمک می کنند تا مخاطبین خود را بهتر بشناسید. علایق و سلیقه های آنها را بررسی کنید و در نهایت بر روی سایت تان تغییراتی را اعمال کنید تا منجر به جذب بیشتر مشتری بالقوه و تبدیل آنها به مشتری بالفعل شود.

    ابزارهای تحلیل سایت

ابزارهای تحلیل سایت در بررسی مزایا و معایت استراتژی کسب و کار شما مفید هستند، که با توجه به نتایج به دست آمده از این ابزارها می توانید در استراتژی های خود تغییرات مناسبی اعمال کنید.

    ابزارهای گزارش گیری

این ابزارها با توجه به استراتژی کسب و کار شما از کوچکترین اقدامات کاربر (نظیر کلیک کاربر) گزارش های کاملی در اختیار شما قرار می دهند. که این گزارش در توسعه استراتژی های آتی کسب و کار شما کمک شایانی خواهند کرد.


وبینارهای گذشته آکادمی دیجیتال مارکتینگ :

    وبینار معرفی 20 ابزار مفید تحلیل سایت
    وبینار چرا استارت آپ ها شکست می خورند؟
    وبینار رایگان کلید طلایی استفاده و اجرای دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
    سومین وبینار رایگان استراتژی های مدرن طراحی و توسعه وب ( با رویکرد دیجیتال مارکتینگ )
    وب کنفرانس طراحان سایت و بازاریابان دیجیتال
    وبینار رایگان استراتژی های توسعه سایت
    وبینار آموزش 24 ابزار، برای بالا بردن نرخ تبدیل مشتری(CRO)
    وبینار آموزش گوگل آنالیتیک
    مزایای دیجیتال مارکتینگ، ابزار گوگل آنالیتیک و تلگرام مارکتینگ


سخنران :
دکتر مهدی دهبان

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های  02188357314 و 09127201090 تماس بگیرید.


پر بازدیدترین آموزش فنی مهندسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی