پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 فرصت های کارآفرینی / معرفی کسب وکارها          09 مهر 1395 - 30 September 2016



با کمی نگاه کردن به دور و اطراف متوجه خواهید شد افراد وسایلی را دارند که شاید از آنها استفاده ای نکنند اما خب دلیلی بر نخریدن آنها ندارند یکی از این وسایل ساعت مچی است.

امروزه به دلیل وجود گجت های گوناگون و وجود فناوری بالا شاید این که بدانید ساعت چند است خیلی سخت نباشد اما دلیل نمی شود که در دستان شما ساعت مچی نباشد و می توان گفت به هیچ عنوان جلسه ای نیست که یکی از حاضرین آن از ساعت مچی استفاده نکنند.
این وسیله جدایی از اعلام زمان, تاریخ و... نقش تکمیل کننده لباسها و چه بسا نشان دهنده ی شخصیت افراد می باشد.



در این میان فروشگاه های بسیاری هستند که ساعت مچی عرضه می کنند و تنوع بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد, اما در این مقاله قصد معرفی فروشگاه ساعت مچی اشرافی را داریم که از سال 1392 راه اندازی شده است.

اشرافی در ابتدا یک فروشگاه حضوری بوده که با گذشت زمان و به دلیل گسترش بازار خود به کل کشور روی به فروش اینترنتی ساعت مچی آورده است.
محصولات این فروشگاه اکثراً کپی های ساعت مچی های اورجینال گران قیمت می باشد که در کشور ما توان خرید آنها برای همه افراد میسر نیست به عنوان مثال برندی مانند پتک فیلیپ تولید کننده ساعت هایست که در کمترین حالت قیمت زیر 100 میلیون تومان نمی باشد و گاهاً در محصولات خاص تا این قیمت چند میلیارد نیز می رسد.
البته برندهای دیگری مانند; برند های مانند ساعت رولکس هوبلو, واشرون کنستانتین, راجر دوبیس, امگا, , بریژیت, برایت لینگ و... نیز به همین منوال هستند و رنج قیمتی ساعت های آنها نیز بسیار گران است و چندان قابل خرید نمی باشد و فروشگاه اشرافی کپی این محصولات در دسترس عموم قرار داده است.
در این جا به نکته می رسیم که به عنوان مثال یک ساعت هابلوت بیگ بنگ که به ریال ارشی حدود 600 میلیون دارد را وقتی کپی می کنند تا چه حد از کارایی محصول اصلی را دارد؟
که البته این بحث کاملا تخصصی است اما فروشگاه اشرافی با داشتن سابقه فراوان همیشه سعی در سفارش در بهترین اجناس برای هموطنان بوده و با توجه به پرسنل متخصص همیشه محصولاتی کاملاً قوی را در دسترس مشتریان قرار داده است.

اشرافی عرضه کننده تک و عمده انواع ساعت اورجنیال و طرح اصلی می باشد جهت خرید از این فروشگاه به www.ashraaafi.com مراجعه بفرمایید.




تگ ها ساعت مچی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی