پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 فرصت های کارآفرینی / معرفی کسب وکارها          20 دی 1395 - 09 January 2017


چگونگی طراحی زیر لیوانی و زیر بشقابی با هزینه و قیمت مناسب
 




به گزارش چاپ آقا ، تبليغاتی كه به مردم یك جامعه به چشم مشتری نگاه می‌كنند درواقع تلاش می‌كنند تا در این مشتریان، انگیزه صرف كردن پول خود برای كمپانی‌ها را به وجود بیاورند و مشتریان را به سمت تولیدات یا خدمات كمپانی‌ها جلب كنند. درواقع تبليغات نسبت به محصولات یا خدمات خاص در سطح اجتماع تقاضا ایجاد می‌كنند. یکی از این تقاضاها که در سال های اخیر بسیار رو به رشد بوده، زیرلیوانی و زیربشقابی است.
زیر لیوانی و زیربشقابی ، نوعی از تبليغات بسیارمفید و کارآمد درزمینه  تبليغاتی بوده  که  به دلیل کاربردی و قابل استفاده بودن، هزینه پایین برای تهیه، در دسترس بودن و ... از استقبال زیادی در بازار تبليغات برخوردار شده است.
نکته دیگر برای به کارگیری این محصول ، امکان استفاده از زیرلیوانی و زیربشقابی در برنـدسازی یک مجموعه است. کمتر هدیه تبليغاتی دیگری وجود دارد که بتواند این نقش را در برنـدسازی یک شرکت،سازمان یا کسب و کارهای کوچک ایفا کند. به دلیل کاربردی بودن و در معرض استفاده بودن زیرلیوانی و زیربشقابی در مکان و مناسبت های مختلف و متنوع، این محصول به خوبی می تواند پیام تبليغاتی شما را در معرض دید مخاطب قرار دهد. به خصوص اگر در طراحی  زیرلیوانی و زیربشقابی دقت نظر انجام داده و طرحی هماهنگ و منطبق با دیگر اجزا برنـد خود اجرا کرده باشید، خیلی سریع و راحت به هدف برنـدسازی و تبليغاتی خود خواهید رسید.
مساله ای که  همیشه برای تهیه  و ارئه یک هدیه تبليغاتی تاثیرگذار ذهن و انرژی مشتری را درگیر می کند ، طرح آن است.
زمانی که تصمیم گرفته اید برای مناسبتی یا تبليغات محصول و خدمات خود ، زیرلیوانی یا زیربشقابی تهیه کنید، در روش سنتی،به شرکت های تبليغاتی مراجعه کرده و سفارش خود را با ارائه لوگو و شعار و عنوان مجموعه خود ثبت می کنید. اما تجربه به شما هم ثابت کرده است که وقتی شما به همین مقدار اطلاعات ارائه شده بسنده می کنید،طرح تحویل داده شده نیز اکثر اوقات منطبق بر نیاز شما برای تبليغاتی که مدنظر داشتید نخواهد بود.

اما اکثر مردم با بیان این که " ما طراح نیستیم و مهارت طراحی نداریم" تسلیم همین روش شده و سال هاست که طرح هایی تحویل میگیرند که با ایده و نظر و نیاز آن ها بسیار فاصله دارد؛ برای تغییر طرح  و تولید دوباره نیز متوسل به همان طرح های قدیم و روش تجدید چاپ آن ها  می شوند.
در سال های اخیر، وب سایت هایی راه اندازی شده اند که این مشکل را به اسانی حل می کنند. حتی اگر شما مهارت طراحی نداشته باشید!

 این وب سایت ها ( طراحی آنلاین)  ، طرح هایی  را برای سفارشی سازی به شما  ارائه می کنند که شما می توانید آنها را مطابق میل خودتان ویرایش کنید.
می توانید از طرح های بسیارمتنوع زیرلیوانی و زیربشقابی ، طرحی انتخاب کرده و با جاگذاری لوگو و مشخصات و یا عکس محصول شرکت خود، به  طرح مورد نظر خود دست پیدا کنید.

به عبارتی،  با استفاده از طراحی آنلاین که به صورت رایگان در اختیار شما داده شده است می توانید طرح زیرلیوانی یا زیربشقابی  مرتبط با فعالیت شغلی خود را بسیار نزدیک به ایده اولیه تان اجرا کنید.
همچنین ، پنل یا صفحه های کاربری برای طراحی چنان ساده در نظر گرفته شده اند که شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کرده  و نتیجه کار خود را در همان لحظه مشاهده کنید. اگر طرح زیرلیوانی یا زیربشقابی شما نیاز به تغییری داشته باشد همان لحظه می توانید تغییرات را انجام داده و طرح جدید را مشاهده کنید.این روند تا زمانی که شما به نتیجه مورد علاقه و قابل قبولی  نرسیده باشید می تواند ادامه داشته باشد.
اگر در حین انجام طراحی به سوالی برخوردید،  با وجود راهنماهای موجود در این وب سایت ها، به راحتی می توانید پاسخ خود را دریافت کنید.
مزیت مهم دیگر طراحی آنلاین، امکان ثبت سفارش  در همان زمان است.دیگر نیازی نیست نگران ارسال سفارش به طریق قدیم باشید. طرح خود را به عنوتان یک سفارش می توانید ثبت کرده و در زمان اعلام شده از طرف وب سایت تحویل بگیرید.
از امتیازات  دیگر طراحی آنلاین این است که طرح زیرلیوانی یا زیربشقابی  شما پیش از وارد شدن به پروسه چاپ، توسط متخصصین چاپ بررسی و کنترل کیفیت شده و در صورتی که طرح ارسالی شما مشکلی برای چاپ داشته باشد، پشتیبانی وب سایت به شما اطلاع داده و تا برطرف شدن آن، پیگیری های لازم را انجام می دهد.

                منبع: سفارش چاپ آنلاین - چاپ آقا http://www.chapagha.com
 

تگ ها طراحی زیر لیوانی زیر بشقابی با هزینه و قیمت مناسب

خبرنامه - شبکه های اجتماعی