پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 فرصت های کارآفرینی / معرفی کسب وکارها          24 بهمن 1395 - 12 February 2017


راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

آب مهم ترین نیاز بدن انسان است و در تمام روند حیاتی بدن دخیل است و بدون آن نمی توان حتی برای چند روز زنده ماند . آب دمای بدن را کنترل کرده و سموم بدن را از طرق مختلف مثل عرق کردن دفع می کند . در صورت نرسیدن مقدار کافی آب به بدن دچار عوارضی چون غلظت خون ، خشکی پوست ،تغییرات ذهنی و فیزیکی ،اخلال در کار قلب و ... می شود .



بدن انسان همواره در حال از دست دادن آب به روش های مختلف است و برای جبران آن باید آب بنوشد زیرا تمام فعالییت های بدن به آب وابسته است . اما این آب باید سالم باشد در غیر این صورت آسیب های جدی به بدن انسان می زند و بیماری های مختلفی مانند وبا ، تیفوئید ، بیماری های کلیوی ، اسهال ، سرطان ، ناراحتی عصبی و ... می شود . گرچه آب شهری تصفیه شده است اما در آن کلر ، ذرات میکروسکوپی و املاح لوله مسیر عبور آن نیز وجود دارد و در دراز مدت می تواند آسیب های جدی وارد کند .

آب برای مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله مهم ترین آن ها شستشو می باشد . دست ها در طول روز در معرض آلودگی قرار می گیرند و در صورت پاکسازی نشدن با آب سالم و بدون میکروب می تواند باعث بیماری های مختلف شود . از میان 200 لیتر آب مصرفی روزانه هر شخص فقط 2 لیتر آن مربوط به مصرف خوراکی می باشد و بقیه ی آن برای شستشو و استحمام استفاده می شود .





تصفیه آب
تصفیه آب از مهم ترین کارهایی است که امروزه و با توجه به وجود املاح و جرم هایی که در آن وجود دارد انجا می شود . این تصفیه می تواند برای تمام مصارف به طور یکسان انجام شود اما نیازی به این کار نیست زیرا کیفیت آب موجود برای شستشو و استحمام مناسب است . به طور کلی در هر ساختمان آب برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هر مورد را بر حسب نیاز آن تصفیه می کنند مانند :
•    آب شرب :
املاح سنگین ، کلر ، زنگ لوله و ... موجود در آب باعث بیماری می شود .
•    شستشو :
ناخالصی موجود در آب باعث کاهش کارآمدی برای شستشو و پاک کردن می شود .
•    استحمام :
کلر برای پوست و مو ضرر دارد .
•    سیستم گرمایش و سرمایش :
املاح موجود در آب باعث ایجاد رسوب در لوله های سیستم می شود و به همین دلیل طول عمر آن را کاهش می دهد .





خرید دستگاه تصفیه آب

برای تصفیه آب احتیاج به یک دستگاه تصفیه آب مناسب است . می توان این دستگاه را برای یک ساختمان به صورت مرکزی قرار داد تا هم برای کل واحد ها آب را تصفیه کند و هم متناسب با تمام نیاز ها از جمله شرب که در این صورت باید به بهترین شکل ممکن انجام شود . این کار هزینه ی زیادی دارد ( برای راه اندازی و نگه داری ) زیرا باید دستگاه دقیقی برای این موضوع نصب شود که گران بوده و همچنین مصرف آب آن بالا می باشد .
پس بهتر است یک دستگاه متناسب با محلی که آب برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود خریداری و نصب شود و از دستگاه های ساده تر برای تصفیه ی کلی ساختمان استفاده شود تا املاح موجود در آن باعث آسیب به پوست هنگام استحمام و آسیب به دستگاه های مختلف مثل ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... نشود .
بهترین نوع دستگاه های تصفیه آب کدام ها هستند ؟
یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران ، دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس می باشد . این نوع دستگاه های تصفیه آب می توانند تمامی مشکلات موجود در آب را برطرف نمایند . در روش اسمز معکوس فیلتر های موجود در دستگاه ناخالصی های مضر آب را گرفته و آبی با کیفیت بالا را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

در آخر شما را با اولین شرکت واردات و عرضه دستگاه تصفیه آب آشنا کنیم
شرکت راد گستر نوین یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده دستگاه هاس تصفیه آب در ایران می باشد . راد گستر نوین نمایندگی رسمی بهترین  برند های دستگاه های تصفیه آب در ایران می باشد . ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه بصورت رایگان می باشد. رادگستر نوین با دارا بودن شبکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، خدماتی با کیفیت در اختیار هم وطنان عزیز قرار میدهد .

برای مشاوره رایگان برای خرید دستگاه های تصفیه آب می توانید با شماره تماس 021-77729893 در ارتباط باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه های تصفیه آب و خرید آن می توانید با آدرس اینترنتی https://www.radgostarnovin.com/ مراجعه نمایید.




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی