پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 نمونه قراردادها / نمونه قراردادهای املاک          12 آذر 1392 - 03 December 2013



نمونه قرارداد جعاله بانك– نمونه شماره 2

نظر به اینکه آقای / خانم .......................... مالک پلاک ........................... فرعی از ............. اصلی واقع در بخش ....................... شهرستان ........................... در نظر دارد نسبت به تعمیر پلاک مزبور اقدام نماید و بدین لحاظ از بانک مسکن تقاضای انجام تعمیرات مورد نظر را از طریق عقد جعاله به هزینه بانک نموده و بانک مسکن نیز با احراز ضرورت تعمیر پلاک مزبور با درخواست نامبرده موافقت نموده است .

در این قرارداد بین نامبردگان زیر :

الف – آقای / خانم ..................... فرزند ......................... دارای شناسنامه شماره ............

صادره از .................... متولد ................. به شماره ملی ....................................  به نشانی....................................................................  که در این قرارداد جاعل نامیده می شود از یک طرف و

ب – بانک مسکن شعبه ........................... به نمایندگی آقای ............................ که در این قرارداد عامل نامیده می شود از طرف دیگر منعقد گردید .

موضوع قرارداد و میزان جعل :

ماده 1- موضوع قرارداد عبارتست از تهیه و تدارک مصالح و لوازم و تعمیر واحد مسکونی پلاک ....................... فرعی از ........................ اصلی واقع در بخش ....................

شهرستان ....................... و انجام تعمیرات مزبور به شرح و تفصیل منعکس در گزارش ارزیابی بانک به هزینه بانک .

ماده 2- کل جعل موضوع این قرارداد ( شامل هزینه و حق الزحمه بانک ) مبلغ............

که با موافقت عامل جاعل قبول و تعهد نمود مبلغ مزبور را در قسط متوالی ماهیانه که مبلغ هر قسط نباید از ..................... ريال کمتر باشد به بانک بپردازد سر رسید اولین قسط روز ..................... خواهد بود و سررسید اقساط بعدی به فاصله یک ماه از قسط ماه قبل خواهد بود و در سررسید آخرین قسط آنچه بر ذمه وی ناشی از این قرارداد باقی مانده باشد بایستی یک جا واریز نماید .

تبصره : در صورتی که جاعل در پرداخت هر یک از اقساط در سررسید تعیین شده در این قرارداد تأخیر نماید با توجه به ماده 3 این قرارداد مبلغی به میزان مندرج در ماده مزبور بر ذمه جاعل تعلق خواهد گرفت که متعهد است به ضمیمه اصل اقساط به بانک بپردازد .

ماده 3 – در صورت تخلف از تعهدات مندرج در این قرارداد جاعل قبول نمود که کل مبلغ مانده بدهی مذکور در ماده 2 به دین حال تبدیل شده و بانک حق دارد با صدور اجرائیه طبق مقررات استیفاء طلب نماید و در صورت عدم تسویه کامل بدهی ناشی از این قرار داد از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل اصل بدهی مبلغی به ذمه امضاء کننده این قرارداد تعلق خواهد گرفت از این رو آقای / خانم ...................................... قبول و تعهد نمود علاوه بر بدهی تأدیه نشده مبلغی معادل ..................................... درصد مانده بدهی برای هر سال نسبت به بدهی مذکور برحسب این قرارداد به بانک پرداخت نماید . به همین منظور نامبرده ضمن امضای این قرارداد به طور غیر قابل برگشت به بانک اختیار داد که از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل اصل بدهی مبلغ مورد قرارداد از هر گونه حساب وی نزد بانک برداشت و به همان میزان از سایر دارائی های وی تملک و به حساب بدهی وی منظور نماید . اخذ مبلغ مقرر به شرح فوق مانع تعقیب عملیات اجرائی برای وصول مطالبات بانک نخواهد بود. تشخیص بانک در مورد وقوع تخلف و صورت حساب بانک برای تعیین مطالبات معتبر بوده و جهت صدور اجرائیه کافی و مورد قبول جاعل می باشد .

شرایط و تعهدات :

ماده 4 – نظر به اینکه آقای / خانم ....................................... جهت پرداخت هزینه دستمزد عوامل اجرا و بهای ابزار و مصالح و لوازم مورد نیاز و مراقبت بر نحوه انجام تعهدات موضوع ماده یک این قرارداد اعلام آمادگی می نماید . بانک با امضای این قرار داد مبلغ ....................................... ريال در اختیار نامبرده قرار داد تا از محل آن کلیه هزینه های تعمیرات موضوع ماده یک این قرارداد را به نمایندگی از طرف بانک عامل بپردازد و نامبرده اقرار به دریافت آن نمود و آقای / خانم ........................... ضمن اقرار به دریافت وجه فوق متعهد و ملتزم گردد که کلیه وجوه مزبور جهت تعمیرات موضوع این قرارداد هزینه نموده و مراقبت نماید که تعمیرات مزبور حداکثر ظرف ............................ از تاریخ امضای این قرارداد انجام شود و متعهد است حداکثر ظرف همین مدت صورت حساب هزینه های انجام شده را ارائه و هر مبلغ از وجه فوق را که پس از پرداخت هزینه ها باقیمانده به عامل مسترد دارد .

تبصره : ارزیابی از کارهای انجام شده و نظارت بر حسن انجام تعمیرات و بازدیدهای فنی به منظور حصول از اطمینان از صحت کار و رعایت انجام تعهداتی که به نمایندگی از طرف بانک توسط عامل صورت گرفته و همچنین نظارت مستمر بر انجام موارد فوق با بانک بوده و بانک می تواند هر موقع صلاح بداند به محل ساختمان (گروگان ) مراجعه و از آن بازدید نماید و جاعل آقای / خانم ........................ تعهد نمود همواره و بدون حق اعتراض وسیله این نظارت و بازدید را فراهم نماید.

ماده 5- بانک به تقاضای جاعل مبلغ ................................ ريال قرض الحسنه به جاعل پرداخت و نامبرده اقرار به دریافت مبلغ مزبور نمود و متعهد گردید که قرض الحسنه دریافتی را در مدت این قرارداد به عامل بازپرداخت نماید. جاعل ضمن عقد قرض الحسنه لازم انجام کلیه تعهدات مندرج در این قرارداد را به عهده گرفته و قبول نمود که در صورت  تخلف نامبرده از هر یک از تعهدات مندرج در این قرارداد بانک حق دارد مطالبات ناشی از این قرارداد را بدین حال تبدیل نموده و حسب مورد با توجه به مواد 2 و 3 و 4 جهت وصول مطالبات خویش به صدور اجرائیه و یا هر اقدام قانونی دیگر متوسل و از محل وثیقه مذکور در ماده 11 استیفاء طلب نماید.

ماده 6- آقای / خانم ........................................ جهت توثیق و تضمین بدهی و تعهدات خود با توجه به مواد 2 و 3 و 4 و 5 این قرارداد و تا واریز کامل آن غیر منقول مندرج در ماده 11 این قرارداد را نزد بانک به صورت ششدانگ به رهن گذارد و به تصرف بانک داد و بانک موافقت نمود که در گروگان مزبور کماکان به شرح ماده 11 این قرارداد تا پایان مدت در تصرف جاعل قرار گیرد و از منافع آن بهره مند شود.

تبصره : ضمن عقد لازم موضوع ماده 5 جاعل با قبول شرط ترک فسخ ، حق فسخ و رجوع از کلیه تعهدات مذکور این قرارداد را از خود سلب نموده و اسقاط کافه ی خیارات از جاعل به عمل آمد.

ماده 7- تمام گروگان تا استهلاک کلیه بدهی ناشی از این قرارداد و هزینه های قانونی متعلقه بانک باقی خواهد ماند و آقای / خانم ......................................... حق ندارد هیچ گونه حقی از حقوق خود را نسبت به گروگان به هر صورت که باشد ( حتی بصورت وکالت ) به دیگری انتقال داده و یا آن که برای دیگری در گروگان مزبور ایجاد حقی نماید .

تبصره : بین طرفین توافق و چنین مقرر شد که هرگاه جاعل خلاف مفاد این قرارداد عمل نماید کلیه بدهی های وی بدین حال تبدیل و بانک حق دارد با رعایت شرایط مذکور در این قرارداد و از طریق صدور اجرائیه مطالبه و استیفای طلب نماید . ضمناً بانک عامل می تواند با توجه به اذن و اجاره جاعل در صورت عدم ایفای تعهدات ناشی از این قرارداد مطالبات خود را از هر گونه وجوه حساب های جاعل نزد خود کسر و برداشت و به حساب بدهی وی نزد خود منظور نماید .

ماده 8 – چنانچه بر اثر عدم انجام تعهد یا تخلف جاعل از هر یک از قیود و شروط مذکور در این قرارداد بانک ناگزیر از توسل به اقدامات اجرایی و قضائی گردد کلیه هزینه های اجرائی و قضائی و خسارات از هر جهت ( طبق تشخیص و اعلام بانک ) به عهده جاعل بوده وجاعل قبول و تعهد نمود هزینه های مزبور را به مقداری که عامل می نماید به بانک بپردازد و عامل حق خواهد داشت هزینه های مزبور را نیز مانند سایر مطالبات ناشی از این قرارداد را از جاعل وصول نماید و جاعل حق هر گونه اعتراضی را در این زمینه از خود سلب و ساقط نمود.

ماده 9- جاعل قبول و تعهد نمود کلیه هزینه های متعلقه اعم از حق الثبت و غیره را شخصاً پرداخت نماید و حق مطالبه هیچگونه وجهی تحت هر عنوان از جمله حق الوکاله و سایر هزینه های مربوطه را از عامل ندارد . شریک / جاعل / بدهکار قبول و موافقت نمود چنانچه طبق مفاد این ماده خسارت تأخیر تأدیه بر ذمه وی تعلق گیرد بدواً هرگونه پرداختی های وی بابت مطالبات و تسهیلات اعطائی به موجب این قرارداد به حساب خسارت تأخیر در تأدیه منظور گردد. ضمناً شریک / جاعل / بدهکار کلیه محاسبات بانک را در مورد تعیین میزان خسارت تأخیر در تأدیه قبول داشته و حق هر گونه ادعا و اعتراضی را در این زمینه از خود سلب و ساقط نمود.

ماده 10- جاعل ضمن اعلام اطلاع کامل از مقررات و ضوابط مقرر در خصوص نحوه اعطای تسهیلات ارزیابی و محاسبات بانک بر اساس مقررات مذکور در هر مرحله را مورد قبول قرار داده بدین وسیله حق هر گونه اعتراضی را در این زمینه از خود سلب و ساقط نمود.

تبصره : طرفین توافق نمودند که هر گونه اشتباه در محاسبات قابل برگشت بوده و جاعل متعهد گردید به صرف اعلام بانک عامل ضمن قبول و اقدام جاعل در این خصوص از مصادیق تخلف از قرارداد تلقی شده و بانک حق خواهد داشت وفق قسمت اخیر ماده 5 اقدام و یا از هر گونه حساب وی نزد خود برداشت و به حساب بدهی ناشی از این قرارداد منظور نماید .

ماده 11- گروگان عبارتست از ششدانگ : .............. ................... ........................................

.............................. ........................................ .................................. ....... ................. ...................

ماده  12- کلیه هزینه های مترتب بر تنظیم و ثبت سند از جمله حق التحریر و غیره بر عهده و ذمه تسهیلات گیرنده می باشد .

تبصره : راهن / راهنین اقرار نمودند که نسبت به عین و منافع مورد رهن این سند هیچگونه حقی برای غیر ایجاد ننموده اند و در صورت ثبوت خلاف بانک می تواند با توسل به اقدامات قانونی یا اجرایی نسبت به ایفای مطالبات خود اقدام و راهن یا راهنین را مورد پیگرد قانونی قرار دهد .

به تاریخ ...... / ....../ .......... هجری شمسی .





تگ ها نمونه قرارداد جعاله بانك قرارداد جعاله بانك نمونه قرارداد جعاله

خبرنامه - شبکه های اجتماعی