پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          21 فروردین 1396 - 10 April 2017


طراحی اپلیـکیشن

طراحی اپلیکیشن : منظور از اپلیـکیشن یک نرم افـزار کامپیوتری می باشد که به منظور ارائه ی آسان خدمات و محصولات به مشتریان و کاربران طراحی می شود . به طور مثال بسیاری از نرم افـزار هایی که به صورت روزانه از آن ها استفاده می نمایید نظیر فایر فاکس ، فتوشاپ ، اکسل و تمامی بازی های کامپیوتری جزء اپلیـکیشن ها به حساب می آیند اما نرم افـزار های سیستم نظیر زبان های کد نویسی و سیستم عامل ها جزء گروه اپلیـکیشن ها نمی باشند . با افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و امکان اتصال آسان به اینترنت در آن ها انقلابی عظیم در فضای مجازی به وجود آمده است و برخی بر این باورند که در آینده ای نه چندان دور اینترنت به وسیله تلفن های هوشمند رقم خواهد خورد . بر همین اساس راه حل هایی که امکان استفاده از طراحی وب سایت ها را در دستگاه های هوشمند فراهم می سازد نیز افزایش می یابد . تمامی شرکت هایی که قصد دارند به بهترین جایگاه حوزه ی فعالیت خود دست یابند می بایست هماهنگی کافی با تغییرات روز داشته و خدمات خود را به جذاب ترین و جدید ترین روش در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهند . در واقع با طراحی اپلیـکیشن مرتبط با طراحی وب سایت تان می توانید با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یابید و اشخاص بیشتری را با کسب و کار و خدمات تان آشنا نمایید .

ویژگی های اپلیـکیشن :
•    صفحه ی اصلی اپلیـکیشن
•    صفحه درباره ما
•    امکان جستجو در تمامی صفحات نرم افـزار
•    وجود صفحه ی تماس با ما
•    بخش گالری تصاویر
•    امکان ایجاد فهرستی از علاقمندی ها در اپلیـکیشن

امکانات موجود در طراحی اپلیـکیشن :
•    امکان افزودن اخبار ، محصولات و خدمات جدید در اپلیـکیشن
•    امکان فروش کالا ها آن هم به صورت آنلاین
•    وجود امکان اعمال تغییرات در گرافیک و آیکون طراحی اپلیـکیشن
•    همانند طراحی سایت در طراحی اپلیـکیشن نیز امکان ایجاد صفحات سفارشی وجود دارد .
•    امکان اختصاص بخشی از اپلیـکیشن به ارتباط با کاربران و بررسی پیغام های دریافتی از سوی آن ها

تفاوت اپلیـکیشن و وب سایت های موبایل :
طراحی سایت وب سایت های مخصوص موبایل به گونه ای انجام شده است که قابلیت به نمایش گذاشتن ویدئو ها ، متن ها و تصاویر را دارند و توانایی تعیین موقعیت کاربر در آن ها وجود دارد اما با این تفاوت که فقط و فقط برای صفحات موبایل ها طراحی شده اند . اما در دنیای اپلیـکیشن ها ، اپلیـکیشن به شکل یک بسته نرم افـزاری کامل مستقل بر روی تلفن همراه هوشمند کاربر نصب می گردند . در اپلیـکیشن ها نیز همانند طراحی سایت های موبایل اطلاعات از فضای اینترنت دریافت می شود با این تفاوت که در اپلیـکیشن ها امکان ذخیره اطلاعات و دسترسی به آن ها ( در صورت عدم اتصال به اینترنت ) موجود می باشد .

تهیه شده در واحد تحقیقات و توسعه نونگار
www.npco.net




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی