پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / کارافرینی          07 شهریور 1394 - 29 August 2015


همایش کاربردی تجارت سرمایه گذاری و تحصیل در چین

اساتید فرهیخته، بازرگانان ارجمند و دانشجویان گرامی

امروزه در کشورهای در حال توسعه، صنعتی شدن و توسعه کسب و کار به مثابه حل کلیه مشکلات اقتصادی مطرح است به طوری که صاحبنظران مسائل اقتصادی ، آن را مترادف با توسعه یافتگی می دانند. جوامع دنیای امروزی متشکل از سازمان هایی هستند که برای مردم آن جامعه به تولید کالا یا خدمات می پردازند و از این راه منتفع می گردند. با توجه به جمعیت بسیار زیاد جوامع، بدون وجود مدیریت کارآمد و اثربخش در هر زمینه از جمله اقتصاد و کسب و کار، آنها قادر به برآورده کردن نیازهای جامعه نیستند. لذا، برای نیل به اهداف عالی و رشد و تعالی فرهنگی، اقتصادی و صنعتی خود و نسل آینده به مجموعه ای از مدیریت جهت برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل نیازمندیم.

تجارت و توسعه روابط تجاری به صورت حرفه ای با کشورهای هدف، در شرایط کنونی اقتصاد ایران بسیار حائز اهمیت است.در همین راستا و با توجه به جنبه های بین المللی مقوله مدیریت ، اقتصاد و توسعه کسب و کار، کشور چین نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود، صنایع پیشرفته و دستاورد های بسیار بزرگ در حوزه اقتصاد جهانی, اکنون در مرحله ای از توسعه قرار گرفته است که تحت هر شرایطی جمهوری اسلامی ایران میباید مقوله توسعة‌ اقتصادی و کسب و کار را با این کشور کهن به طور جدی مورد توجه قرار دهد .
بدین منظورگروه بازرگانی خورشید پارسیان همایش کاربردی تجارت، سرمایه گذاری و تحصیل با کشورچین را با شعار)مدیریت پایدارو شفاف راهی به سوی توسعه اقتصادی) در دستور کار خود قرارداده است . این همایش که با حضور گسترده تجار، بازرگانان ، تولیدکنندگان ، فعالان اقتصادی ، مدیران اقتصادی، و مسئولین تجاری برگزار می گردد ضمن بررسی راهکارهای حضور و افزایش سهم بازار کالا و خدمات ایرانی در کشورچین، نحوه استفاده حداکثری از شرایط و ظرفیت های موجود را با رویکرد ارتقای تراز تجاری مدنظر قرار خواهد داد.

تمرکز اصلی این همایش بر
•     شناخت فرصت ها و چالش های پیش روی تجارت با کشور چین
•     آشنایی با کسب و کار های ارزان و واردات به ایران
•     روند سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در چین
•     تلاش برای ارائه راهکار های علمی و عملی جهت دریافت بورس های تحصیلی رایگان از دانشگاه های تراز اول این کشور برای رشد و توسعه هر چه بیشتر ایرانیان عزیز میباشد.

محور های همایش

•    اقامت, انواع ویزا و آشنایی با زبان و فرهنگ کهن کشور چین
•    بررسی سطح همکاری ها و مناسبات سیاسی, نظامی و اقتصادی چین و ایران
•    بررسی پتانسیل های صادراتی ایران به چین
•    فرصتها , شرایط و امتیازات سرمایه گذاری خارجی در کشور چین
•    نحوه تاسیس دفاتر تجاری در شهر های مختلف و پیگیری امور و دعاوی حقوقی در چین
•    اصول مذاکرات تجاری , عقد قرارداد های بین المللی با شرکت های چینی
•    معرفی انواع روش های پرداخت بین المللی ( برات و حواله و ارز مبادله ایی و حساب کلون بانک)
•    ثبت سفارش, دریافت ارز مبادلاتی, انجام امور بانکی محصولات وارداتی
•    تشریفات گمرکی و ترخیص کالا ار بنادر ایران
•    معرفی انواع بورس های تحصیلی و روند دریافت آن از کشور چین
•    بررسی مزایا و معرفی شرایط دریافت بورس های تحصیلی برای مقاطع مختلف در چین


ساعت شروع:8:30صبح
ساعت اتمام:4:30عصر
همراه با پذیرایی صبحانه،نهار،عصرانه.(پارکینگ رایگان)

هزینه شرکت درهمایش : 85 هزار تومان

ثبت نام





تگ ها دریافت بورس های تحصیلی رایگان دانشگاه های چین تجارت با کشور چین کسب و کار در چین تحصیل در چین

پر بازدیدترین کارافرینی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی