پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / کارافرینی          12 بهمن 1395 - 31 January 2017


سمینار بین المللی برند سازی بین المللی -14 بهمن ماه 1395

اقتدار برندهای ایرانی در  سطح ایران و جهان

مطرح شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین المللی از جمله چشم اندازهای کلیدی بسیاری از کسب و کار ها محسوب می شود. با حضور برندهای بین المللی در ایران، شرکت های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند.

چرا برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند. شرکت ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین المللی باشند. برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب و کارهای یک کشور دارد و شرکت ها و کسب و کارها چگونه می توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه ی بین المللی حضور پیدا کنند.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین المللی ، اقدام به برگزاری سمیناری بین المللی با عنوان برندسازی بین المللی کرده است. در این سمینار شرکت کنندگان می توانند از تجارب ارزشمند شرکت های سامسونگ و کاله که از  برندهای موفق بین المللی و ایرانی هستند بهره مند شوند.

 این سمینار با سیستم ترجمه همزمان ارائه می شود.


لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا  نیز دریافت می کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث:


    تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی
    شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان
    روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی
    تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی
    بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله)

سخنرانان:

    پرفسور هاب روئل HUUB RUEL

     Professor of International Business at Windesheim University - استاد کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim  هلند
     Head of International Business research group at Windesheim University -مدیر گروه تحقیقاتی کسب و کارهای بین المللی در دانشگاه Windesheim  هلند

    جناب آقای دکتر شهریار شفیعی

    جناب آقای دکتر بهنود الله وردی نیک

    جناب آقای علی جعفریه

    جناب آقای دکتر بهرام خیری

    جناب آقای دکتر محمود محمدیان



 


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارافرینی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی