23 آذر - سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آشنایی با رویکردهای نوین در علوم مختلف، بیش از هر زمان دیگری احساس میشود و این ضرورت در تخصص های مربوط به مدیریت و حوزه علومانسانی به عنوان سکان تحول اداری، سازمانی و پویایی جامعه جهانی محسوس تر است. در دو دهه اخیر، شاهد بروز و ظهور بي وقفه تعداد زیادی ابزارها و تکنیکهاي مدیریتي مانند برنامهریزي استراتژیک، مدیریت دانش، مهندسي مجدد، ایزو، مدیریت ارتباط با مشتری، برنامهریزی منابع سازمان و... در حوزه های اطلاعاتی ، شبکه های اجتماعی، روانشناسی مدرن، جامعه شناسی و حوزههای متفاوت بینرشتهایی مدیریت و علومانسانی بودهایم. اما ابهام و سردرگمی سطوح مختلف مدیریت سازمان ها در بکارگیری تکنیکهای مدیریت و فضای جدید جامعه، چالشی جدی فرا روی سازمان ها و جامعه امروز به شمار میرود. اینکه مدیران ارشد قبل از سرمایه گذاري هاي کلان براي پیاده سازي چنین ابزارهایي، چگونه مي توانند از موفقیت آن ها اطمینان حاصل کنند، مسأله ای است که پاسخ به آن نیازمند مداقه و قلم فرسایی اساتید و نخبگان حوزه مدیریتی و علوم انسانی در کشور دارد.