سمینار و برنامه فرهنگی / مدیریت 12 بهمن 1395 - 31 January 2017
شخصیت شناسی (برمبنای مدل MBTI)
زمانی که در روابط روزانه شخصی و شغلی با پیش فرض های ذهنی متداول خود با افراد برخورد میکنیم معمولا دچار تعرضات و سوتفاهم های زیادی میشویم. احتمالا یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین مباحث ارتباطی، مبحث شخصیت شناسی است. استفاده از ابزار MBTI که امروزه یکی از مطرح ترین ابزارهای تیپ شناسی در جهان است و در بیش از ۸۰ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر fortune100 مورد استفاده است به ما کمک میکند تا برای درک و شناخت صحیح از افراد در جلسات مذاکره، فروش، و همچنین رهبری و تیم داری بسیار قدرتمندتر از پیش عمل کنیم. با تسلط بر MBTI میتوانید در زمان کوتاهی ترجیحات و تیپ شخصیتی افراد را تشخیص دهید و فرایند متقاعدسازی آن ها را بسیار ساده تر طی کنید.
سرفصل های دوره:
اشنایی با چهار مشرب و شانزده تیپ شخصیتی
شناسایی تیپ شخصیتی افراد در کوتاه ترین زمان
نقاط قوت و ضعف و راهکارهای متقاعد سازی هر تیپ
برقراری رابطه اثربخش با هر تیپ در زندگی کاری و شخصی
طراحی تبلیغات متناسب با تیپ شخصیتی مشتریان
پنج شنبه ۱۴ بهمن
مدرس:سارا نظری
لینک ثبت نام
همراه با اعطای گواهی کانون کارآفرینی دانشگاه تهران
کد تخفیف ویژه ۲۰٪ : ut20
مدرس:سارا نظری
لینک ثبت نام
همراه با اعطای گواهی کانون کارآفرینی دانشگاه تهران
کد تخفیف ویژه ۲۰٪ : ut20
در صورت سوال در مورد کارگاه می توانید از طریق ایمیل زیر با ما در تماس باشید.
karafarini.ut.ac@gmail.com