پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           21 بهمن 1394 - 10 February 2016


کنفرانس تبلیغات دیجیتالی

امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی ازالزامات اصلی زندگی هرفردی شده است دراین میان ضریب نفوذ اینترنت با عددی حدود ۷۴ درصد همراه با ویژگیهای منحصر بفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، دردسترس بودن، تعاملی بودن به همراه هزینه پایین اطلاع رسانی در آنها، آنها را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است. لذا با توجه به افزایش اهمیت و بکارگیری رسانه های دیجیتالی ،گاها عدم توجه به ویژگیها والزامات خاص این رسانه ها، موجب عدم بهره گیری مناسب شرکت ها از این رسانه ارزشمند شده است بطوریکه روندهای تبلیغات در جهان نیز حاکی است این رسانه امروز تبدیل به مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است، از این رو توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتالی و آشناسازی مدیران شرکتها با نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند، مورد توجه عوامل برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتالی می باشد. همچنین قابل ذکر است این کنفرانس تاکید ویژه ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش دهی به اهداف تبلیغات شرکت ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتباردر بازار هدف شرکتها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین های تبلیغاتی، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد نماید. در این کنفرانس سعی خواهیم کرد تا با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی مشاوران و مدیران متخصص حوزه تبلیغات و دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین های موفق دیجیتالی زمینه ای را برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم آوریم.


اولین دوره اعطای "نشان سرآمدی دیجیتال"با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد.همچنین معیارهای اصلی مورد سنجش در این رویداد، شامل موارد زیر می باشد:

1) وضعیت وب سایت شرکت
  2) فعالیت در شبکه های اجتماعی
3) تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی
4) تولید و انتشار محتوای آنلاین
5) فروش و ارائه خدمات آنلاین

در نهایت شرکتهای سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی معرفی شده و ازآنها تقدیر به عمل خواهد آمد.
قابل ذکر است شروع نظرسنجی مردمی از 5 آذر تا 25 دی ماه خواهد بود و اعلام نتایج در روز کنفرانس به تاریخ 27 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد انجام خواهد شد.

اطلاعات بیشتر کنفرانس

تگ ها کمپین های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند کنفرانس تبلیغات دیجیتالی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی