پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           03 امرداد 1395 - 24 July 2016


سومین همایش آشنایی و معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد KPI

شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI: Key Performance Indicator)

در این همایش ، ضمن معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد هر یک از حوزه های پخش و توزیع در ایران ، اعداد و مقادیر هر یک از آنها که در نتیجه مطالعات میدانی سخنرانان به دست آمده است معرفی و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا از این طریق بتوانند وضعیت خود را با سایر شرکتهای مشابه مقایسه و تحلیل های لازم را در این خصوص انجام بدهند


- معرفی مراحل شناسایی و تدوین شاخص های kpi و ضرورت های آن در شرکتهای پخش و توزیع

2- آشنایی با مراحل اندازه گیری شاخص های kpi در شرکتهای پخش و توزیع

3- معرفی و ارایه کمیت شاخص های فروش در شرکتهای پخش و توزیع

4- معرفی و ارایه کمیت شاخص های مالی در شرکتهای پخش و توزیع

5- معرفی و ارایه کمیت شاخص های منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع

6- معرفی و ارایه کمیت شاخص های عملیات (پخش و توزیع ) در شرکتهای پخش و توزیع

7- ارایه کمیت های تراز شده به ازای انواع شرکتهای پخش و توزیع

8- نگاهی به تغییرات شاخص های kpi شرکتهای پخش و توزیع در فاصله سال های 1394 تا 1395

9- پیش بینی شاخص های kpi برای شرکتهای پخش و توزیع در سال 1395

 تاریخ برگزاری : 18 آذرماه 95
مکان برگزاری : دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
هزینه حضور در همایش :400000 تومان
تخفیف ویژه : افرادی که تا پایان آبانماه ثبت نام نمایند مشمول 25% تخفیف می شوند .(300000 تومان )
ثبت نام بیش از 5 نفر در همایش 30 درصد تخفیف

لطفا جهت اطلاع از محورهای همایش و نحوه ثبت نام در این همایش از طریق مسیرهای زیر اقدام فرمایید :
سایت بیزینس مانیتور ایران http://www.businessmonitor.ir
کانال بیزینس مانیتور ایران iranbusinessmonitor@
شماره تلفن های 02122059814-02122041812 داخلی 102


تگ ها شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد KPI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی