سومین همایش آشنایی و معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد KPI
شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI: Key Performance Indicator)
در این همایش ، ضمن معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد هر یک از حوزه های پخش و توزیع در ایران ، اعداد و مقادیر هر یک از آنها که در نتیجه مطالعات میدانی سخنرانان به دست آمده است معرفی و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا از این طریق بتوانند وضعیت خود را با سایر شرکتهای مشابه مقایسه و تحلیل های لازم را در این خصوص انجام بدهند
- معرفی مراحل شناسایی و تدوین شاخص های kpi و ضرورت های آن در شرکتهای پخش و توزیع
2- آشنایی با مراحل اندازه گیری شاخص های kpi در شرکتهای پخش و توزیع
3- معرفی و ارایه کمیت شاخص های فروش در شرکتهای پخش و توزیع
4- معرفی و ارایه کمیت شاخص های مالی در شرکتهای پخش و توزیع
5- معرفی و ارایه کمیت شاخص های منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع
6- معرفی و ارایه کمیت شاخص های عملیات (پخش و توزیع ) در شرکتهای پخش و توزیع
7- ارایه کمیت های تراز شده به ازای انواع شرکتهای پخش و توزیع
8- نگاهی به تغییرات شاخص های kpi شرکتهای پخش و توزیع در فاصله سال های 1394 تا 1395
9- پیش بینی شاخص های kpi برای شرکتهای پخش و توزیع در سال 1395
تاریخ برگزاری : 18 آذرماه 95
مکان برگزاری : دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
هزینه حضور در همایش :400000 تومان
تخفیف ویژه : افرادی که تا پایان آبانماه ثبت نام نمایند مشمول 25% تخفیف می شوند .(300000 تومان )
ثبت نام بیش از 5 نفر در همایش 30 درصد تخفیف
لطفا جهت اطلاع از محورهای همایش و نحوه ثبت نام در این همایش از طریق مسیرهای زیر اقدام فرمایید :
سایت بیزینس مانیتور ایران http://www.businessmonitor.ir
کانال بیزینس مانیتور ایران iranbusinessmonitor@
شماره تلفن های 02122059814-02122041812 داخلی 102