پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  سمینار و برنامه فرهنگی / اجتماعی اقتصادیارسال شده در   23 آذر 1392 - 14 December 2013


کارگاه تخصصی "متدهای قطعی کردن فروش در بیمه های عمر"



برگزار کننده: گروه آموزشی بیمه مارکتینگ
تلفن تماس با دبیرخانه: 47621414
نمابر: 47621412
آدرس سایت: www.bimehmarketing.com
آدرس ایمیل: info@bimehmarketing.com

 تاریخ شروع: پنج شنبه 05 دي 1392
تاریخ پایان: پنج شنبه 05 دي 1392
مکان: تهران - مرکز همایشهای انقلاب
گروه بندی: بیمه

موضوعات:
"چگونه بیمه عمر را بدون ردشدن ازطرف مشتری بفروشیم؟"
"روشهای غلبه بر بهانه های مشتری و قطعی کردن فروش در بیمه های عمر"
روشهای تبدیل "نه"های مشتری به "بله"
توضیحات تکمیلی:
تاکنون و در کارگاههای برگزارشده قبلی به موضوع تکنیکهای شروع صحبت با مشتری در یک قرارملاقات حضوری و سپس، تکنیکهای ارائه بیمه عمر براساس نیازهای مشتری پرداختیم. اما آنچه امروزه مشکل اصلی اغلب نمایندگان و فروشندگان بیمه های عمر را تشکیل می دهد، نحوه غلبه بر اعتراضات، بهانه ها و دودلی های مشتری در لحظه تصمیم به خرید است. کارگاه پنجم دی ماه، درواقع به دو WorkShop اصلی تقسیم می شود:
WorkShop اول (9:00 الی 13:00)
"چگونه بیمه عمر را بدون ردشدن از طرف مشتری بفروشیم؟!"
در WorkShop اول، شما را با متد منحصربه فرد و بی نظیری آشنا خواهیم ساخت که برای اولین بار در این کارگاه به صنعت بیمه کشور عرضه خواهد شد!
حتماً از قدیم شنیده اید که بهترین راه درمان، پیشگیری است. همین امر در فروشندگی بیمه های عمر نیز صادق است. یعنی بهترین راه برای برخورد با اعتراضات، بهانه ها و تردیدهای مشتری، پیشگیری از به وجود آمدن آنهاست!
در این WorkShop خواهید آموخت که چگونه با استفاده از تعدادی تکنیک قدرتمند و کاربردی، بیمه عمر پیشنهادی تان را به گونه ای به مشتری ارائه کنید، که با کمترین میزان مقاومت از سوی وی مواجه شوید.
هنگامیکه با استفاده از این متدها، بیمه عمر پیشنهادی تان را به شکلی ردنشدنی به مشتری خود ارائه می کنید، مشتری بلافاصله به این جمع بندی می رسد که:
«سود و منفعت حاصل از این بیمه عمر، به قدری روشن و مؤثر است که فقط یک نادان می تواند چنین بیمه نامه ای را رد کند!».
سرفصل موضوعات این WorkShop:
- چگونه بازگشت سرمایه در بیمه های عمر را به بهترین گزینه سرمایه گذاری در چشم مشتری تبدیل کنید؟
- چگونه ارزش منافع بیمه عمر پیشنهادی تان را آنقدر بالا ببرید که توان مقاومت و تردید و دودلی را برای مشتری باقی نگذارید؟ (ارائه 4 تکنیک طلایی)
- شش تکنیک بسیار قدرتمند در راستای باورپذیر کردن 100 درصدی تمامی منافع و ویژگیهای بیمه عمر در ذهن مشتری
- شناسایی تفاوت نگاه یک نماینده به بیمه عمر با نوع نگاه و برداشت مشتری به همان بیمه نامه در راستای جلوگیری از بروز مقاومت در مشتری
- چگونه مشتری را به گونه ای تشنه بیمه عمر سازید که نه تنها یک لیوان آب به او بفروشید، بلکه لیوان دوم و سوم را نیز خود وی از شما بخواهد؟
- چگونه بدون ایجاد فشار مستقیم روش مشتری، نام خود و نمایندگی تان را برای همیشه در ذهن او برجسته کنید؟
- 7 متد منحصربه فرد در راستای تبدیل بیمه عمر به چیزی که مشتری بخواهد همین الآن آن را داشته باشد!
- ترفندهای تعیین حق بیمه عمر که به واسطه آنها، مشتری حداکثر میزان حق بیمه در شروع را برگزیند!
..........................................
و اما خبر خوب اینکه جدیدترین پکیج آموزشی بیمه مارکتینگ به عنوان "فروش کاریزماتیک؛ درآمدزایی اتوماتیک" برای اولین بار در این کارگاه، رونمایی و عرضه خواهد شد.
این پکیج شامل بیش از 80 صفحه کتاب PDF به همراه 3 ساعت فایل MP3 صوتی می باشد.
در این پکیج خواهید آموخت که چگونه بیمه عمر خود را در قالب یک پیشنهاد غیرقابل ردشدن از طرف مشتری، به وی ارائه کنید تا با کمترین میزان مقاومت از سوی مشتریان تان مواجه شوید.
علاوه بر آن، در این پکیج منحصربه فرد، خواهید آموخت که چگونه بیمه های عمر پیشنهادی تان را با کمتری هزینه و در کوتاهترین زمان، ازطریق بازاریابی ویروسی به فروش برسانید...!
توضیحات کامل و سرفصلهای دقیق این پکیج در کارگاه ارائه خواهد شد.
قیمت این پکیج 27500 تومان است که برای اولین و در کارگاه 5 دی، با 25% تخفیف و به قیمت 20000 تومان عرضه خواهد شد.
..........................................
WorkShop دوم (14:00 الی 18:00)
"روشهای غلبه بر بهانه ها و دودلی های مشتری و قطعی کردن فروش در بیمه های عمر"
در WorkShop دوم، تکنیکهای غلبه بر اعتراضات، بهانه ها و دودلی های مشتری در لحظه تصمیم به خرید یک بیمه عمر ارائه خواهد شد. درواقع هدف از این کارگاه تخصصی این است تا بتوانید پاسخی قانع کننده به بهانه هایی نظیر اینها بدهید و مشتری را ترغیب به خرید بیمه عمر پیشنهادی تان نمایید:
- بیمه خوبی است؛ اما می خواهم بیشتر فکر کنم!
- بیمه خوبی است؛ ولی فعلاً پول کافی ندارم!
- بگذارید با همسرم مشورت کنم!
- ترجیح می دهم بیشتر تحقیق کنم!
- یکی از اقوام من نمایندگی بیمه دارد؛ ترجیح می دهم از او خرید کنم!
- نه! من به اندازه کافی پس انداز بانکی دارم. نیازی به این بیمه نمی بینم!
- نه! این اعداد و ارقام عقلانی نیست. یک جای کارتان مشکل دارد!
- من بیمه تأمین اجتماعی (یا درمان تکمیلی) دارم. نیازی به این بیمه نیست!
- برایم مهم نیست پس از مرگ من چه اتفاقی خواهد افتاد!
- تورم در کشور من آنقدر بالاست که این پولها 20 سال دیگر هیچ ارزشی ندارند!
- من خودم در محل کارم بیمه عمر دارم!
- از نظر من این یک کلاهبرداری است!
- از نظر من بیمه عمر فرقی با شرکتهای هرمی ندارد!
- در کار شرکتهای بیمه حساب و کتابی نیست. شاید فردا ورشکسته شدید!
- شرکتهای بیمه فقط زمان پول گرفتن، خوب خدمات می دهند؛ ولی خدا به داد زمان پول دادن برسد! و...
اینها تنها برخی از رایج ترین ایرادات و بهانه هایی هستند که روزانه از زبان مشتریان مختلف در بازار می شنویم.
در WorkShop دوم، متدها و روشهای منحصربه فرد و قدرتمندی را به شما ارائه خواهیم کرد که میزان موفقیت شما در رفع اینگونه اعتراضات و بهانه ها را تا 80% افزایش خواهد داد!
سرفصل موضوعات این WorkShop:
- تکنیک ارائه برعکس بیمه عمر به مشتری!
- تشخیص علامتهای ظاهری مشتری مبنی بر تصمیم به خرید
- اصل شش ایراد در قطعی کردن فروش بیمه های عمر
- تکنیک نگرانی مشترک رفع شده در قطعی کردن فروش بیمه های عمر
- تکنیک "فرض کردن" در غلبه بر دودلی مشتری
- روش تبدیل بهانه های مشتری به دلایلی برای خریدن بیمه عمر
- نحوه اجرای "متد لحظه ای برعکس" برای خروج از بن بستهای ساخته شده توسط مشتری
- استفاده از "تکنیک جایگزینی" در قطعی کردن فروش
- روش اتمام فروش صعودی در بیمه های عمر
- تکنیک "6 سؤال طلایی" جهت تبدیل "نه!" به "بله!"
- قطعی کردن فروش با استفاده از "تکنیک گیر انداختن مشتری"
- آیا فاصله های ذهنی مشتری را پُر می کنید؟
- اولویتهای ثانویه در بیمه های عمر چیست؟ و چگونه فروش را قطعی می سازند؟
- تکنیک "اتمام فروش فرضی"
- چک کردن شرایط فروش با شخص دیگر!
- اتمام فروش به روش "بن فرانکلین" (استفاده از تکنیک لیست مقایسه در قطعی کردن فروش بیمه های عمر)
- اتمام فروش از طریق تکنیک "پاسخ منفی"
- دست خود را رو نکنید!
..........................................
مدرس دوره : حامد عسگری
- مؤسس و مدیر گروه آموزش و مشاوره بیمه مارکتینگ؛ اولین و تنها ارائه دهنده راهکارهای تخصصی افزایش فروش بیمه در کشور
- مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله تخصصی بیمه مارکتینگ؛ اولین و تنها مجله تخصصی آموزش بازاریابی و فروش بیمه در کشور
- نویسنده کتاب "101 نامه بازاریابی بیمه های عمر"
- نویسنده کتاب "تکنیکهای فروش حرفه ای در بیمه" (نشر الکترونیکی)
- نویسنده کتاب "تکنیکهای ساخت تبلیغات پُرفروش در بیمه" (نشر الکترونیکی)
- نویسنده کتاب "چگونه بیمه عمر بفروشیم؟" (نشر الکترونیکی)
- نویسنده کتاب "تکنیکهای جذب مشتریان احتمالی در بازاریابی بیمه های عمر" (نشر الکترونیکی)
- نویسنده بیش از 240 مقاله تخصصی در حوزه بازاریابی انواع بیمه در وبلاگ و مجله تخصصی بیمه مارکتینگ
- مدرس بیش از 45 کارگاه آموزش بازاریابی بیمه
- مدیرعامل شرکت بازارگستران سپنتا
- مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت PEPSI بین الملل
- مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت PHILIPS
- مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت NIVEA
- مشاور بازاریابی، فروش و تبلیغات با سابقه ارائه مشاوره به بیش از 744 نماینده، کارگزار و شرکت خدمات بیمه در سه سال گذشته

نام مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم دیبا دربخش
امکان ارسال مقاله: خیر



پر بازدیدترین اجتماعی اقتصادی

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت