سمینار و برنامه فرهنگی / تفریحی گردشگری 18 اسفند 1392 - 09 March 2014
اولین همایش مشتری مداری در صنعت هتل داری
تاریخ شروع: سه شنبه 13 اسفند 1392
تاریخ پایان: سه شنبه 13 اسفند 1392
مکان: سایر - جزیزه کیش - هتل ارم
گروه بندی: گردشگری
برگزار کننده: جناب آقای مهندس سلیم خلیلی
تلفن تماس با دبیرخانه: 09347687837
نمابر: 09366133646
آدرس سایت: www.salimkhalili.com/?p=2543
آدرس ایمیل: info@salimkhalili.com
موضوعات:
1.6. سرفصل
درک اصول تعالی خدمات مشتری (Understand the principles of customer service excellence)
مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد؟ (What Does the Customer Need?)
تمرکز بر رضایت مشتری (Focus on customer satisfaction)
کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت هتلداری
صدای مشتری
نقش کارکنان در رضايت مشتري
برداشت اول (First Impressions)
شناخت شخصیت مسافر از روی موی سر، چهره، دست خط و امضا
چگونگي عملكرد اپراتور در هتل
نکات حرفه ای در رسپشن
آموزش تکنیک های برقراری ارتباط موثر و ارتباط با مشتری (Learn techniques of effective communication and customer contact)
آشنایی با سبک های مختلف اجتماعی و تفاوت های فرهنگی مهمانان هتل (Understand the various social styles and cultural differences of Hotel Guest)
مدیریت شکایت مشتری
الزامات برخورد مناسب با مشتری شاکی (8A) استاندارد دانشگاه هاروارد
حل مشکلات مشتریان (Solving customers' problems)
مدیریت استرس (Managing stress)
اهمیت نظر سنجی
انتظارات مشتریان در آمریکا (6R) بر اساس استاندارد دانشگاه هاروارد
مدیریت دانش مشتری (Customer Knowledge Management)
توضیحات تکمیلی:
نام مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم رجائیان
امکان ارسال مقاله: خیر