پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پذيرش بدون کنکور          02 آذر 1392 - 23 November 2013


پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در رشته مدیریت خانواده

 رییس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: این دانشگاه برای نخستین بار در رشته مدیریت خانواده بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از : ایرنا، ˈحمیدرضا میرزاییˈ روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: پیش از این مقطع کاردانی رشته مدیریت خانواده در دانشگاه های کشور راه اندازی شده بود و اینک دوره کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی این رشته برای نخستین بار در کشور در این دانشگاه راه اندازی شده که بدون آزمون و محدودیت رشته ای دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی رشته مدیریت خانواده در دانشگاه امام رضا (ع) گفت: امروز یکی از دستاوردهای نظام آموزشی کشور پرداختن به مبحث آموزش خانواده و ارتقای سطح دانش اعضای خانواده هاست.

وی افزود: استحکام خانواده ها نیازمند ارتقای سبک زندگی مبتنی بر علم آموزی در این بخش است.

وی گفت: دارندگان مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر رشته تحصیلی امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی رشته مدیریت خانواده را بدون نیاز به گذراندن واحدهای جبرانی دارا می باشند.

وی اظهار داشت: شهریه دوره کارشناسی مدیریت خانواده بسیار کمتر از دانشگاه های دیگر است و برای توانجویان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شاغلین آستان قدس رضوی، فرهنگیان، دانشگاهیان و حوزویان و نیروهای مسلح و بسیجیان تخفیف ویژه مبذول خواهد شد.

رییس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: ثبت نام در دوره کارشناسی مدیریت خانواده از 10 آذر ماه امسال به مدت دو هفته از طریق سایت دانشگاه امام رضا (ع) و سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام است و هیچ محدودیت در سن و تعداد پذیرش در ثبت نام علاقه مندان وجود ندارد.

میرزایی افزود: کسانی که در مهلت اعلام شده در این دوره که به صورت پودمانی دانشجو می پذیرد، شرکت می کنند، دانشجوی نیمسال مهرماه محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: داوطلبان می توانند بر حسب علاقه خود در یک یا حداکثر دو پودمان از پودمان های ارائه شده براساس نوبت های پذیرش هر سال تحصیلی ثبت نام و نسبت به فراگیری دروس مربوطه اقدام کنند.

وی بیان کرد: هر کدام از پودمان های اجباری و اختیاری شامل دو یا چند درس مرتبط با یکدیگر است که مجموعه واحدهای آن تعداد پودمان های مربوطه را تعیین می کند که در کل دوره شش پودمان اجباری و یک پودمان اختیاری ارائه می شود.

وی اظهار داشت: در کل دوره کارشناسی مدیریت خانواده 66 تا 70 واحد شامل دروس اختصاصی و عمومی به صورت غیرحضوری ارائه می شود که همه آنها مبتنی بر تعلیم و تربیت فرزندان، مدیریت هزینه های اقتصادی و نشاط می باشند.

وی ادامه داد: برخی از این دروس شامل تعلیم و تربیت اسلامی در خانواده، حقوق شهروندی، تحلیل هزینه و منفعت، نشاط در خانواده، مدیریت کسب و کار، اصول و فنون مذاکره، مهندسی عوامل انسانی و مدیریت رسانه در خانواده است.

وی افزود: تنها درس تربیت بدنی در دوره کارشناسی مدیریت خانواده به صورت حضوری برای دانشجویان ارائه می شود.

وی اظهار داشت: دوره کارشناسی مدیریت خانواده در قالب کتاب، جزوات آموزشی و منابع کمک آموزشی از طریق سایت مربوطه ارائه و دانشجو باید دروس را مطالعه نموده و در زمان مقرر که از سوی دانشگاه اعلام می شود در آزمون های پایان دوره شرکت کند.

رییس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: آزمون پایان هر نیمسال به صورت چهار گزینه ای و متمرکز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه امام رضا (ع) عمده دانشجویان در رشته مدیریت خانواده را از استانهای خراسان رضوی، جنوبی و شمالی پذیرش می کند و در سایر نقاط کشور هلال احمر و جهاد دانشگاهی نیز متولی برگزاری این دوره می باشند.

وی افزود: زمان تعریف شده برای دوره کارشناسی مدیریت خانواده دو سال است که دانشجویان مجاز هستند تا شش سال کل واحدهای این دوره را بگذرانند و مدرک معتبر کارشناسی این رشته را که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد، دریافت کنند.

وی اظهار داشت: براساس توافقات انجام گرفته با دانشگاه جامع علمی – کاربردی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت خانواده نیز برای نخستین بار در کشور در دانشگاه امام رضا (ع) در چند سال آینده راه اندازی خواهد شد.


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها پذیرش بدون کنکور پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش دانشجوی بدون کنکور بدون آزمون پذیرش بدون آزمون پذیرش دانشجو بدون آزمون پذیرش بدون آزمون در رشته مدیریت

پر بازدیدترین پذيرش بدون کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی