پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحصیل در خارج          14 مهر 1395 - 05 October 2016

 
لزوم استفاده از ظرفیت انجمن های ایرانیان خارج از کشور



نائب رئیس فراکسیون ایرانیان مقیم خارج از کشور مجلس شواری اسلامی در اولین جلسه این فراکسیون که در وزارت امور خارجه برگزار گردید به ظرفیتهای ایرانیان مقیم خارج از کشور و لوزم استفاده از این ظرفیتها اشاره کرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از مقیم، دکتر علی اکبر کریمی در اولین جلسه فراکسیون ایرانیان مقیم خارج از کشور که امروز در وزارت امور خارجه تشکیل شد گفت: ظرفیتهای خیلی مناسبی در حوزه ایرانیان خارج از کشور وجود دارد که اگر بخواهیم از بعد اقتصادی به این مقوله بنگریم باید گفت که بهترین مبحث جذب سرمایه گذاری های خارجی است و کمترین ریسک و بیشترین سود را جذب سرمایه های ایرانیان خارج از کشور دارد که این مهم می تواند با تلاش بیشتر موثر باشد با توجه به محدودیتهایی که ما در حوزه ایرانیان خارج از کشور داریم.

وی افزود: در زمینه علمی میتوان در بحث انتقال فن آوری، علوم پیشرفته و پایه و همچنین فعالیتهای پژوهشی با توجه به توانایی هایی که ایرانیان در دانشگاهها و مراکز علمی مهم و معتبر دنیا دارند استفاده کنیم. در بحث فرهنگی هم بسیار فرصت برای وجود دارد که کار کنیم.

نائب رئیس فراکسیون ایرانیان مقیم خارج از کشور تصریح کرد: در جذب خیرین هم میتوان تلاش کرد به این دلیل که ایرانیان ثروتمندی وجود دارند که تمایل به هزینه کردند در آنجا را ندارند. ما می توانیم این افراد را جذب کنیم تا در کارهای خیر مانند ساخت مدرسه و بیمارستان و... در مناطق مختلف کشور هزینه کنند.

دکتر کریمی در آخر گفت: نکته مهمی که در آخر باید بیان کنم اینست که در خارج از کشور ما تشکل های خوبی از ایرانیان داریم مانند انجمن مهندسین مقیم کانادا که بیش از هزار نفر عضو دارد و میتوان از ظرفیتهای آنها استفاده کرد باید  از تشکل ها در همایش ها دعوت کنیم که گستره  ارتباط بیشتر شود.

ایشان در ابتدا از وزارت امور خارجه و جناب دکتر قشقاوی به خاطر تشکیل این جلسه قدردانی کردند.


پر بازدیدترین تحصیل در خارج

خبرنامه - شبکه های اجتماعی