پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کاردانی          21 دی 1392 - 11 January 2014

رشته طراحی جواهرات 
۱- شامل طراحی دستی ۲- شامل طراحی نرم افزار متریکس
با استفاده از مجرب ترین و متخصص ترین اساتید طراحی کشور رشته طراحی جواهرات در مرکز دانشگاهی جواهرات به دو صورت عمده تدریس می شود. که اولین آن طراحی الگوی زیورآلات به روش دستی است. متاسفانه برخی سعی دارند تا این گونه القاء کنند که برای طراحی و ترسیم نقش یک جواهر، ما نیازمند به طراحی دستی نیستیم ، و به کمک رایانه تمام نیازهای ما مرتفع خواهد شد.
این روش کاملاً نا بجا و نادرست است. خلاقیت در روش ترسیم و طراحی دستی رخ خواهد داد. طراح باید بتواند به این توانایی برسد که با رعایت تکنیک ها و کسب مهارت های لازم نقوش را ترسیم کند ودر نهایت شکل اصلی یک انگشتر و یا یک زیور را رسم کند. در سراسر دنیا در تمام شرکت ها و کمپانی های بزرگ که همه روز محصولات جدید خود را، آن هم در رقابت باسایر رقبا با طرحها و شکلهای جدید، روانه بازار می کنند. وهمگی آنها ، یعنی طراحان این شرکتها در ابتدا با استفاده از روش طراحی دستی نقش خود را ترسیم می کنند. قاعداً در ایت مرحله موارد خلاقانه و ایده های بکر خود را نشان خواهد داد. خصوصاً طراحان حرفه ای ، آن دسته از طراحان را شامل می شوند که هم بر طراحی دستی زیورآلات مسلط باشند و هم برنرم افزار رایانه ای یا متریکس البته این بدان معنی نیست که اگر شخصی طراحی دستی نداند با نرم افزار هم موفق نخواهد شد، اما تحقیقاً اگر فردی بر طراحی دستی مسلط باشد، توانمند تر خواهد بود و در عرصه رقابت با دیگر رقبا، گوی سبقت  را خواهد ربود.
نرم افزار متریکس:
نرم افزار مطرحی که امروز وجود دارد در حوزه جواهرات و طراحی ، نرم افزار متریکس است، که با توجه به امکانات و توانمندیهای این نرم افزار، طراح بعد از گذراندن دوره های کوتاه مدت قادر خواهد بود. که طرح دستی خود یا دیگران را با استفاده از این نرم افزار و امکانات آن طراحی نماید .
برای دیافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اجرا دروره طراحی جواهر به محل دانشگاه واحد مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مراجعه فرمایید.
مبدل ساختن شما به یک طراح ماهر و کاردان، تخصص ماست.

مشخصات دوره:

طول دوره: 5 ماه

روزهای برگزاری: هفته ای 2 جلسه

شهریه دوره: 1,200,000 تومان


ثبت نام دوره


تگ ها دوره پودمانی آموزش طراحی جواهر آلات آموزش طراحی جواهر آلات دوره پودمانی طلا دوره آموزشی طلا جواهرشناسی دوره جواهرشناسی

پر بازدیدترین کاردانی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی