پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          20 مهر 1391 - 11 October 2012




برگزاری همایش بهار زندگانی در 14 استان کشور

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر: همایش بهار زندگانی در هفته پیوند آسمانی برای مخاطبان و زوجین جوان در 14 استان کشور توسط آستان مهر، مرکز تخصصی خدمات آموزشی و مشاوره‌ای جوان، ازدواج و خانواده برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: امسال این همایش برای دومین سال در استان‌های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، فارس، قم، ایلام، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد برپا می‌شود.

جواد محمدزاده مقدم با اشاره به اینکه این همایش در هر استان به صورت جداگانه و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: برقراری شور و نشاط در روابط زوجین جوان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مراسم ویژه شب زیارتی در حرم رضوی برگزار شد

مراسم ویژه شب بیست و سوم ذی القعده با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، زیارت امین الله توسط سعید حدادیان قرائت شد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد به سخنرانی پرداخت.

این استاد حوزه علمیه گفت: امام رضا(ع) مظهر رحمانیت خداوند است و هیچ احدی از در خانه امام رئوف(ع) دست خالی بر نمی‌گردد.

توجه اسلام به حقوق زنان عامل گرایش بانوان  به اسلام در غرب است

دبیر مؤسسه اسلامی بانوان الکوثر بوسنی گفت: یکی از عوامل گسترش شگرف اسلام در بین زنان اروپایی و امریکایی توجه اسلام به  حقوق زن در بحث تشکیل خانواده است.

مایدا اکویچ در حاشیه بازدید از غرفه موسسه خدمات مشاوره‌ای در ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال افزود: تشکیل خانواده از دیدگاه اسلام یک فریضه و حادثه‌ای تأثیرگذار در زندگی انسان ‌و جامعه بشری است و اسلام برای تک‌تک لحظات این امر مقدس برنامه‌ریزی دارد.

وی اظهار کرد: برخلاف اسلام، در ازدواج‌های لیبرالی و بدون معنویت شاهد ایجاد یک نوع پوچی در درازمدت خواهیم بود که به بنیان خانواده ضربه خواهد زد.

بهترین ر‌اهکار مقابله با اضطراب، استفاده از آموزه‌های دینی است

رئیس نخستین کنگره بین‌المللی اضطراب گفت: بهترین ر‌اهکار مقابله با اضطراب، استفاده از آموزه‌های دینی است.

سعید عبدالحسینی عنوان کرد: در این کنگره دو مقاله شاخص ارائه شده که به ارتباط بین قرآن و اضطراب و تاثیری که قرآن و معنویت بر کاهش اضطراب انسان‌ها می‌گذارد، پرداخته است.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم علاوه بر طرح مباحث علمی و پزشکی برای بررسی موضوع اضطراب، قرآن را به عنوان یک راهکار برای رفع این مشکل به تمام جهانیان عرضه کنیم و دین اسلام را به عنوان منشأ آموزه‌های الهی در جهان ترویج دهیم.

نرم‌افزار"رسانه و دنیای امروز" رونمایی می‌شود

نرم‌ افزاررسانه و دنیای امروز در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تهران با حضور جمعی از مسئولان و متخصصان رونمایی می‌شود.

این مراسم 21 مهرماه جاری، ساعت 19 در اتاق جلسات مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار می‌شود.

مجموعه نرم‌ افزار رسانه و دنیای امروز شامل چهار دی وی دی به همراه کتابچه‌های آن است که به بررسی چهار رسانه تاثیرگذار بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت، موبایل و ماهواره و تاثیرات و آسیب‌های آن بر مخاطبان  می‌پردازد.





تگ ها برگزاری همایش بهار زندگانی

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی