پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          24 آبان 1391 - 14 November 2012





راه اندازی اولین همایش ملی برق و کامپیوتر جنوب ایران در خورموج

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: نخستین همایش ملی برق و کامپیوتر جنوب ایران با محوریت و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج توسط معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

علی چمکوری امروز در دشتی اظهار داشت: در حال حاضر اعضای هیئت علمی و هیئت مدیره همایش در حال تعیین و تصویب نهایی هستند و بعد از تصویب نهایی شش ماه فرصت داریم که زمان برگزاری همایش را مشخص و نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم.

چمکوری یادآور شد: این همایش اولین بار در استان بوشهر در این سطح گسترده برگزار می‎شود و چنین همایشی فقط در سطح منطقه‎ای بوده است.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی اولیه ما این است که بیش از 150 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ادامه داد: حدود 20 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر جانبی در حاشیه همایش و در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

چمکوری تصریح کرد: این واحد دانشگاهی مفتخر به میزبانی تمام محققین در نخستین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر است و بدین وسیله از تمام محققان فعال در زمینه‎های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر برای هم‎اندیشی و ارائه مقاله در این کنفرانس دعوت به عمل می‌آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآور شد: در حاشیه برگزاری این همایش کار دیگری که به صورت جمعی انجام خواهیم داد برگزاری کارگاه‎های آموزشی مرتبط با رشته‎های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر خواهد بود و از افرادی دعوت خواهیم کرد که در حوزه صنعت در این دو رشته فعال هستند.

این مسئول گفت: به کسانی که در این دوره‎ها شرکت کنند و حائز شرایط لازم شوند گواهی معتبر صادر می‎کنیم.

چمکوری اضافه کرد: همزمان با برگزاری همایش نمایشگاه از آخرین دستاوردهای تکنولوژی در حوزه کامپیوتر برای علاقمندان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: محوریت همایش برق و کامپیوتر جنوب مبتنی بر بخش مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر است که در بخش برق ما در پنج گرایش نسبت به تعیین محوریت مقاله‎ها اقدام می‎کنیم و در بخش برق مهندسی کامپیوتر نیز بر چهار محور کار خواهیم کرد.

چمکوری گفت: پنج گرایش بخش برق شامل مهندسی برق قدرت، مهندسی برق مخابرات، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی برق پزشکی و مهندسی برق با گرایش کنترل است و در بخش کامپیوتر نیز مهندسی کامپیوتر نرم‎افزار، مهندسی کامپیوتر سخت‎افزار، مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی و مهندسی کامپیوتر رباتیک است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج بیان کرد: از عموم علاقمندان و پژوهشگرانی که در عرصه‎های تحصیلات تکمیلی در حال فعالیت هستند دعوت می‎کنیم با ارسال مقالات و یا پژوهش‎هایی که در این عرصه انجام داده‌اند به دبیرخانه به پربار شدن این همایش کمک کنند.

وی ابراز داشت: ویژگی مثبتی که این همایش دارد به آن دسته از دانشجویانی که در مقطع تحصیلی تکمیلی در حال تحصیل هستند و پایان‌نامه خودشان را ارائه می‎کنند اعلام نمره منوط به ارائه مقاله است، زیرا ارائه مقاله در این کنفرانس مشکل آنها را حل خواهد کرد.

این مسئول گفت: حساب ویژه‎ای روی دانشگاه‌هایی که در سطح کشور دارای دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی مثل کارشناسی ارشد و دکترا هستند باز کرده‌ایم.

چمکوری خاطر نشان کرد: در این همایش ملی هیئت داوران ممتاز و نخبه از دانشگاه‎های علم و صنعت، شیراز، بوشهر، اصفهان و در کنار این دانشگاه‎ها اعضای هیئت علمی دانشگاه واحد خورموج نیز حضور دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اضافه کرد: مجوز همایش مشخص شده و باید هیئت داوران را معرفی کنیم.

وی گفت: امیدواریم به لحاظ زمانی فصلی باشد که به گرما نخوریم و پیش‌بینی می‎کنیم این همایش را در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار کنیم البته سعی خواهیم کرد تا اواخر اسفند ماه سال جاری برگزار کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هر دانشگاهی که تمایل دارد در این زمینه با ما همکاری کند به ویژه بخش خصوصی ما از آنها استقبال می‎کنیم.




تگ ها همایش ملی برق و کامپیوتر جنوب ایران خورموج همایش

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی