پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          28 آذر 1391 - 18 December 2012



جزئیات و دردسرهای غرفه‌داران در نمایشگاه پژوهشی هفته پژوهش

مکان نامناسب برای برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری هفته پژوهش امسال با بارش برف و آب شدن آن مشکلاتی را برای غرفه داران به وجود آورد و برخی از آنها را مجبور به ترک نمایشگاه کرد.

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر، هفته پژوهش سال جاری همزمان با بارشهای زمستانی آغاز شد. این پدیده هر چند برای خیلی مایه مسرت و شادی از بابت کاهش آلاینده های هوا شد ولی برای محققانی که قرار بود در فضای باز دانشگاه شهیدبهشتی در نمایشگاه هفته پژوهش شرکت کنند، دردسر ساز شد.

هفته پژوهش از روز 25 آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد. برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پارکهای فناوری بخشی از برنامه های این هفته است که در 5 بخش فن‌بازار، دستاوردهای پژوهش و فناوری، پروژه‌های کلان ملی، پروژه‌های مشترک با دستگاه های اجرایی و بخش سازندگان داخلی تجهیزات آزمایشگاهی برگزار شد.

بخشی از این نمایشگاه در طبقات مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار و بخش دیگر در فضای باز این دانشگاه برگزار شد که مشتمل بر دستاوردهای پارکهای علم و فناوری و دانشگاه‌ها هستند.

این فضا هرچند که سعی شده بود تا با استفاده از روکش‌هایی مسقف شود ولی سقف آن به گونه‌ای نصب نشده بود که غرفه‌های حاضر در این بخش را از بارش برفی که از آغاز هفته پژوهش شروع به بارش کرده بود محفوظ دارد.

بارش برف از سقف و نفوذ سرما از سوی دیگر و کافی نبودن سیستم گرمایشی مشکلاتی را برای حاضران در این بخش نمایشگاه فراهم کرده بود به گونه ای که در روز سوم برگزاری این نمایشگاه برخی از غرفه‌ دارها اقدام به تخلیه غرفه‌های خود کردند.

علاوه بر این مشکلات، جاری شدن آب ناشی از ذوب شدن برفها، رها شدن آن در زیر غرفه‌ها و خیس شدن موکت کف سالن نمایشگاه ازدیگر مشکلاتی بود که حاضران در سیزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش را آزرده کرده است. به گونه‌ای که برخی از غرفه‌داران در گفتگو با خبرنگار مهر، نارضایتی خود را نسبت به نحوه برگزاری این نمایشگاه ابراز داشتند.

برخی از غرفه‌داران که در حال جمع آوری تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه بودند به مهر گفتند: به دلیل خیس بودن کف سالن تجهیزات و امکانات عرضه شده در این نمایشگاه در حال خراب شدن است ضمن آنکه فضای این نمایشگاه به دلیل سرد بودن قابل تحمل نیست و این امر بر تعداد بازدیدکنندگان از این بخش نمایشگاه تاثیر گذاشته است.

همه اینها در حال است که هفته پژوهش هرساله در مکانهایی مانند نمایشگاه بین الملل و مصلی برگزار می شد که محل مناسب تری برای بازدید عموم بود و مشکلات اینچنین نیز به بار نمی آورد.

توضیح دبیر ستاد هفته پژوهش از وضعیت برگزاری نمایشگاه

مهندس اسماعیل قادری فر - دبیر هفته ملی ستاد پژوهش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نحوه برگزاری این نمایشگاه در سال جاری و سالهای گذدشته، گفت: در سالهای گذشته در نمایشگاه بین الملل هفته پژوهش را برگزار می کردیم اما امسال دانشگاه شهیدبهشتی انتخاب شد.

وی با اشاره به وضعیت جوی در این دوره از نمایشگاه، یادآور شد: در سال جاری مقرر شد تا این نمایشگاه در فضای باز برگزار شود ولی به دلیل شرایط جوی پیش آمده مشکلاتی به وجود آمد که برای رفع این مشکل اقدام به تجهیز سالن های نمایشگاه با 40 وسیله گرمایشی شد.

قادری فر ضمن عذرخواهی از مشکل ایجاد شده، خاطر نشان کرد: زمان زیادی تا پایان این نمایشگاه باقی نمانده است و تلاش می شود تا شرایط مناسبی برای شرکت کنندگان فراهم شود.






تگ ها جزئیات غرفه‌داران نمایشگاه پژوهشی هفته پژوهش

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی