پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          08 بهمن 1392 - 28 January 2014


در دانشگاه تهران

آغاز به کار دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با مشارکت دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و انجمن مهندسی صنایع ایران صبح امروز در محل سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، دکتر کامران رضایی، استاد مهندسی صنایع دانشگاه تهران و دبیر کنفرانس طی سخنانی در مراسم افتتاحیه اظهار داشت: طی دو روز برگزاری کنفرانس که با مشارکت دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و انجمن مهندسی صنایع ایران با حضور فعال دانشگاه‌ها و واحدهای دولتی و خصوصی در سالن‌های شهید چمران و شهید رجب بیگی پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، حدود 450 مقاله علمی که از بین مقالات دریافتی گزینش شده اند در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد. برگزاری پانل‌های کاربردی، 15 کارگاه آموزشی تخصصی و نمایشگاه‌های صنعت و دانشگاه از دیگر برنامه های این کنفرانس است که با حضور بیش از 800 تن از سیاست‌گذاران، فعالان و دست‌اندرکاران عرصه مهندسی صنایع کشور، زمینه ساز انتقال دانش فنی و تبادل افکار در این حوزه راهبردی خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی برخی از سازمان‌های کشور و نیاز به هموارسازی و ایجاد اطمینان از تداوم و بقا برای سازمان‌ و کسب و کارها به تبیین هدف برگزاری این کنفرانس پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت وجود یک ساختار کارآمد برای تداوم کسب و کار سازمان‌ها، دهمین کنفرانس مهندسی صنایع مبتنی بر رویکردهای مهندسی صنایع در تداوم کسب و کار است تا در راستای پایداری سازمان‌ها، گامی اساسی برداشته شود چرا که مهندسی صنایع با ارائه رویکردهای توانمند می‌تواند به تداوم کسب و کار سازمان‌ها کمک کند.

دکتر رضایی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه کنفرانس که بعد از ظهر سه شنبه برگزار می شود علاوه بر سخنرانی های ویژه از ارائه دهندگان مقالات برتر و حامیان کنفرانس تقدیر می‌شود.

مسعود ربانی، دبیر علمی این کنفرانس در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این که ما در این کنفرانس میزبان 800 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و مدیران بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی هستیم، تصریح کرد: این همایش دو روزه است و در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه تخصصی و 15 کارگاه آموزشی توسط متخصصین ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

کنفرانس مهندسی صنایع

وی با بیان این که 1279 مقاله به این کنفرانس واصل شده است، گفت: مقاله برگزیده به دو صورت شفاهی و پوستر طی دو روز کنفرانس ارائه خواهد شد.

ربانی با اشاره به فضای جدید شکل گرفته در کشور در زمینه کسب وکار اظهار امیدواری کرد که دهمین کنفرانس مهندسی صنایع بتواند نقطه شروع خوبی در این زمینه باشد و همچنین دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر و دانشکده فنی به عنوان مهد مهندسی ایران در این راستا نقش‌آفرینی خوبی داشته باشند.

رییس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران با بیان این که در حال حاضر پایداری سازمان‌ها و تداوم کسب و کار از نظر اقتصادی و همچنین از بعد سیاست‌های بین‌المللی به عنوان یک نقطه کلیدی و چالش اصلی صنایع و بنگاه های اقتصادی به شمار می‌رود متذکر شد: مهندسی صنایع می‌تواند بازوی توانمندی برای سازمان‌ها و برای عبور از این بحران‌های مالی و اقتصادی باشد.

دهمین کنفرانس مهندسی صنایع


ربانی در ادامه افزود: در این راستا شعار اصلی کنفرانس نقش و رویکرد مهندسی صنایع در تداوم کسب و کار نام گرفته و مقالات نیز در این موضوع ارائه شده است.

به گفته وی دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع که طی امروز و فردا در دانشکده فنی دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی برگزار می‌شود، میزبان پنج مهمان خارجی از کشورهای آلمان، انگلستان و استرالیا است.

تگ ها کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع کنفرانس مهندسی صنایع برگزاری کنفرانس مهندسی صنایع

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی