پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          12 شهریور 1393 - 03 September 2014


برگزاری بیست و پنجمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره


 رئیس مرکز مشاوره وزارت علوم از برگزاری بیست و پنجمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور در تاریخ 18 و 19 شهریورماه خبر داد و گفت: از آنجایی که امسال هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران است، میزبانی این گردهمایی به دانشگاه تهران داده شده است.

حمید یعقوبیبا بیان اینکه این گردهمایی یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به گردهمایی‌های سال گذشته دارد، اظهار کرد: در راستای تقویت تعاملات بین المللی توسط وزارت علوم، برای اولین بار از یک استاد خارجی برای شرکت در این گردهمایی دعوت شده است.

وی ادامه داد: ایشان که مسئول مشاوره دانشگاه UTM مالزی است، برای ارائه تجربیات مشاوره دانشجویی در کشور مسلمان مالزی، آشنایی با تاریخچه و فرآیند مشاوره در ایران و شرکت در جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به ایران می‌آید.

رئیس مرکز مشاوره با تاکید بر اجرای برنامه‌های متنوع دراین گردهمایی، افزود: این گردهمایی برنامه‌های دیگری هم دارد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سخنرانی معاون ستاد مواد مخدر در مورد تفاهم نامه ستاد مواد مخدر برای بحث پیشگیری از مصرف در دانشگاه‌ها و چند طرح دیگر که در روزهای گردهمایی معرفی خواهد شد، اشاره کرد.

رئیس مرکز مشاوره وزارت علوم در ادامه از برگزاری کارگاه "تربیت مدرس جهت آموزش مهارت‌های زندگی به کارکنان دانشگاه‌ها" خبر داد و گفت: این کارگاه از روز دوشنبه 10 شهریور آغاز شده و تا امروز چهارشنبه 12 شهریور ادامه دارد.

یعقوبی با بیان اینکه این کارگاه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده است، در مورد هدف برگزاری این کارگاه توضیح داد: بخش عمده‌ای از وقت دانشجویان در تعامل با کارکنان معاونت‌های دانشجویی و آموزشی سپری می‌شود. بنابراین اصلاح تعامل بین دانشجو و کارمند می‌تواند باعث ایجاد محیط سالم تر و شادتر در فضای دانشگاه شود.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور پیشنهادی جهت آموزش مهارت‌های زندگی به کارکنان ارائه کرده‌اند به همین منظور بسته‌ها و کتابچه‌هایی تدوین شد، همچنین تفاهم نامه‌ای بین دفتر مشاوره و سلامت با بخش پیشگیری سازمان بهزیستی منعقد شد که طبق آن از 70 دانشگاه کشور دعوت شده یک نماینده از مراکز مشاوره دانشگاه‌های خود، در این کارگاه سه روزه، که ‌دو روز آن به تدریس توسط یک استاد و یک روز آن اختصاص به امتحان کتبی و عملی داشت، شرکت کند.

رئیس مرکز مشاوره وزارت علوم در مورد این تفاهم نامه تصریح کرد: درواقع یک تفاهم نامه منعقد شده و یک تفاهم نامه هم در حال انعقاد است. تفاهم نامه‌ای که منعقد شده است تربیت مربی برای آموزش مهارت‌های زندگی به کارکنان است و تفاهم نامه دوم آموزش کارکنان است. به این صورت که افرادی که موفق به قبولی در این دوره‌ها هستند، مجوز برگزاری این دوره‌ها برای کارکنان دانشگاه‌ها را دارا خواهند شد.

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی