پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          18 مهر 1391 - 09 October 2012



توصیه پرفسور شماره‌ یک دنیا به دانشجویان


رئیس فدراسیون جراحان مغز جهان گفت: هدف دانشجویان، اساتید و دانشمندان ایرانی باید کسب رتبه نخست جهان باشد.
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از مهر، پروفسور مجید سمیعی ظهر دوشنبه در همایش تولید علم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها رتبه چهارم را در سال 2018 کسب خواهد کرد اما هدف ایرانیان  باید رتبه اول جهان باشد.


رئیس فدراسیون جراحان مغز جهان گفت : دانشجویان ایرانی با سلاح دانش می توانند جهان را تسخیر کنند.


وی تاکید کرد: دانشجویان در آینده کشور و دستیابی به قله های رفیع علم و دانش نقش موثری دارند و تلاش دانشجویان و استفاده از تجارب علمی و تخصصی اساتید نقش موثری در موفقیت آنان دارد.


پرفسور سمیعی تصریح کرد: کشور ایران با وجود دانشمندانی همچون بوعلی سینا و زکریای رازی پایه گذار بسیاری از علوم به شمار می رود.


وی با بیان اینکه مایه علم ودانش در کشور ما بنا گذاشته است: تمام کشورهای پیشرفته در صنعت و دانش ، منشاء آن را از دانشمندان ایرانی فرا گرفته اند.


این جراح برجسته جهانی با اشاره به هوش و ذکاوت دانشجویان ایرانی  افزود: وظیفه اساتید و مسئولان این است که تغذیه درستی برای این مغزها داشته و به طور شایسته به آنها رسیدگی کنیم.


وی با اشاره به لزوم پیگیری و جدیت برای دستیابی به جایگاه بالاتر در دنیا بیان کرد: هر استادی که در جهت پیشرفت دانشجویان گامی برندارد نباید شب راحت بخوابد و دانشجویان ایرانی هم اگر وقت را به بطالت گذراندند شب را نباید راحت بخوابند.


سمیعی با اشاره به اینکه ثروت و قدرت زودگذرند تاکید کرد: با کسب ثروت در زندگی، انسان پس از گذشت مدتی نسبت به آن نفرت پیدا می کند اما کسب علم و دانش برای شما لذتی تا آخرین لحظات زندگی به دنبال خواهد داشت.


وی خطاب به دانشجویان گفت: به دنبال رشته ای باشید که عاشق آن هستید و به فکر پرستیژ کاری نباشید تا در کارتان پیشرفت کنید و اگر عاشق کارتان باشید نباید هیچگاه خسته نشوید.


استاد برجسته جراحی مغز و اعصاب جهان با اشاره به اینکه تحقیقات در زمینه سلولهای بنیادی بسیار پراهمیت است افزود: اما در زمینه قطع نخاع استفاده از سلولهای بنیادی غیر ممکن است.


وی بیان کرد : برخی از کشورها از جمله چین و روسیه به خاطر منافع اقتصادی خودشان به بیماران قطع نخاع پیوند سلول بنیادی می زنند که این امر بزرگترین جنایت در علم پزشکی به شمار می رود.


پرفسور سمیعی تصریح کرد: مسائل جدید رشته جراحی اعصاب را در اختیار دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهم داد.


استاد برجسته جهانی در همایش تولید علم گزارشی از آخرین دستاوردهای جراحی مغز و اعصاب را به اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه داد.


تگ ها توصیه پرفسور دانشجویان

پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی