پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          23 بهمن 1391 - 11 February 2013






راه اندازی 200 شرکت دانش ‌بنیان تا سال 92




رییس دانشگاه آزاد اسلامی، از برنامه‌ریزی مرکز مطالعات راهبردی این دانشگاه برای راه‌اندازی حداقل 200شرکت دانش بنیان تا سال 92 خبر داد وگفت: با تجاری سازی علم ضمن پاسخ به نیازهای کشور، زمینه‌ تبدیل دانش به ثروت فراهم خواهد شد.


پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش ایرنا، ˈفرهاد دانشجوˈ شنبه شب در شصت و ششمین اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ آزاد اسلامی که در قزوین برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مسوولیت ‌های آموزشی و پژوهشی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را برای شناسایی و درک استعداد های درخشان و نخبگان و سازمان‌دهی آنها ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد : ایجاد راهکارهای جذب پژوهشگران داخل و خارج و ارتباط با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، اعطای جوایز و بورس تحصیلی به اعضای استعدادهای درخشان از ماموریت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

دانشجو ،در خصوص ایجاد شناسنامه پژوهشی برای اعضای هیات علمی واحدها خاطرنشان کرد: از این پس هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی باید این اطلاعات را روی وب سایت اطلاع رسانی خود قرار دهد و هر استاد و عضو پژوهشی باید فعالیت‌های خود را در دسترس عموم قرار دهد تا بدین ترتیب تنها افراد فعال و شایسته در هیات‌های علمی حضور داشته باشند.

وی در خصوص چاپ نشریات علمی و پژوهشی نیز اظهار داشت:‌ در این زمینه باید نظارت بیشتری انجام و به مجلاتی که مورد تایید هیات‌های داوری قرار می‌گیرد با اعطای عنوان علمی و پژوهشی ارزش ویژه‌ای داده شود.

دانشجو ضمن تاکید بر رعایت حجاب در تمام سطوح دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این مساله از اهمیت بالایی برخوردار است، اما متاسفانه در گذشته آنطور که شایسته است به این مساله پرداخته نشده است؛ از آن‌جایی که این دانشگاه با کلمه ˈاسلامیˈ همراه است، وضعیت حجاب و عفاف در فضای دانشگاه‌ها باید از سطح عمومی جامعه بالاتر باشد و برای رسیدن به این مهم باید همه نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما دارای عقاید و باورهای دینی و اسلامی هستیم،بنابراین باید ضمن پایبندی به اصول آزاداندیشی و رعایت همه‌ جوانب،بتدریج به سمت دانشکده‌ها و کلاس‌های تک جنسیتی حرکت کنیم.

دانشجو ادامه داد: یکی دیگر از موازین اخلاق اسلامی صداقت است که شاید قابل تدریس نباشد، ابتدا باید این مساله را در رفتار خود رعایت کنیم تا ضمن آموزش آن به شکلی عملی،‌ از دیگران انتظار صداقت داشته باشیم.

وی؛ ضمن تاکید بر تسهیل امور مربوط به جابجایی ایثارگران در واحدهای مختلف دانشگاه، از جذب ایثارگران در دانشگاه‌ آزاد اسلامی بصورت رسمی خبر داد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر تسهیل امور نقل و انتقال دانشجویی، خطاب به روسای واحدهای مختلف گفت: در نقل ‌و انتقال‌ها باید سعی کنیم با رعایت قوانین، در راستای رفع مشکلات دانشجویان و خانواده‌ها گام برداریم و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز کنیم.








تگ ها راه اندازی شرکت دانش بنیان شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد دانشگاه

پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی