پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          17 اردیبهشت 1392 - 07 May 2013



ارائه آنلاین پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها‌ و رساله‌های تحصیلات تکمیلی

پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها ‌و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور و پایگاه اطلاعاتی منابع در غرفه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در بیست‌ و ششمین نمایشگاه کتاب به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

پرتال دانشگاهی به نقل از فارس، بر اساس اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات از بهمن‌ماه سال 1387 کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها ‌و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور آغاز شده و از آن زمان تا پایان سال 91 بیش از 107 هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، از 107 هزار و 804 پایان‌نامه ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها ‌و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور 99 هزار و 949 پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و 7 هزار و 683 پایان نامه دکترا بوده است.

پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به منظور ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و رساله‌های دکترای کشور ایجاد شده است.

جمع‌آوری اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در این پایگاه به صورت بر خط و بر اساس نظام ثبتی است؛ بر همین اساس دانشجویان پس از اتمام مراحل دفاع پایان‌نامه، اطلاعات خود و پایان‌نامه خود را در پایگاه ثبت به نشانی http://thesis.irandoc.ac.ir به همراه نسخه کامل wordو pdf درج کرده و کد رهگیری دریافت می‌کنند، دریافت کد رهگیری به منزله ثبت اطلاعات در پایگاه است و این کد را برای انجام امور  فارغ التحصیلی به دانشگاه محل تحصیل خود اعلام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در مرحله بعد دانشگاه با نام کاربری و کلمه عبور وارد سایت شده و اطلاعات دانشجو را مشاهده کرده و بعد از بررسی موارد ثبت شده، اطلاعات دانشجو و پایان‌نامه را تایید می‌کند؛ پس از طی این مراحل دانشجو می‌تواند فارغ التحصیل شود.

همچنین، در طول سه سال اجرایی شدن طرح پژوهانه تعداد 4 هزار و 255 عنوان پروپوزال دکترا توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در این پایگاه تائید شده است.

بنا بر این گزارش، علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب، در پایگاه منابع ثبت‌نام کنند. این پایگاه حاوی 550 هزار عنوان مدرک علمی بوده و که این تعداد شامل 220 هزار عنوان پایان نامه و 15 هزار پایان نامه های ایرانیان خارج از کشور است.

شایان ذکر است، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران محصولات خود را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، واقع در مصلی تهران، شبستان، طبقه دوم، سالن یاس عرضه می‌کند.

تگ ها اخبار علمی و فرهنگی ارائه آنلاین پایگاه ثبت پایان نامه ها رساله های تکمیلی

پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی