پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          24 تیر 1393 - 15 July 2014


پنج برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد همدان


به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان ظهر دوشنبه از جمعی از پیشکسوتان عرصه قرآنی این شهر در مراسم با شکوهی تجلیل شد و یکی از قاریان برتر مصری نیز  فضای مسجد حضرت زهرا(ع) این مجتمع علمی را به صوت زیبای قرآن عطر آگین کرد.

مدیر فرهنگی این دانشگاه در حاشیه این مراسم در این خصوص گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد عادل الباض و  تجلیل از پیشکستوان در واقع اختتامیه ای بر برنامه های قرآنی کارکنان این دانشگاه در ماه رمضان است.

کمال عزیزی با اشاره تجلیل از اساتید بزرگ قرآنی همدان چون دهقان، مسگین، مسگریان، فامیل روحانی و صدیق در این مراسم، اذعان داشت: ماه میهمانی خدا فرصتی مناسب برای بهره گیری از قرآن کریم است و در این ماه در این دانشگاه شاهد نهضت تفسیر و قرائت قرآن کریم در بخش کارکنان و دانشجویان بودیم.

وی ادامه داد: اين برنامه در راستای ارج نهادن به جایگاه قرآن و اساتید آن پس از برگزاری دوره تفسیر سوره فرقان برای کارکنان دانشگاه برنامه ریزی شده بود که امروز برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به برنامه های قرآنی این دانشگاه در ماه رمضان گفت: ترتیل روزانه قرآن کریم، سخنرانی پیرامون مباحث قرآنی و طرح حفظ 30 جز،30 جایزه در این مدت برگزار شد و تا پایان ماه رمضان نیز ادامه خواهد یافت.

عزیزی  اظهار داشت: شرکت در مسابقات قرآنی بسیج ادارات، مسابقه تفسیر با عنوان بصیرت قرآنی و مسابقات قرآنی برای فرزندان کارکنان این نهاد از دیگر برنامه های فرهنگی در حوزه قرآن در این ماه بوده که اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در نسل جوان نهضت قرآنی از ابتدای سال جاری در دانشگاه آزاد همدان فراگیر شده است، اذعان داشت: شورای برنامه ریزی امور قرآنی با حضور اساتید و قاریان استان تشکیل شده و با تشکیل کمیته هایی چون حفظ، قرائت، تفسیر، تبلیغات و مشاوره قرآنی و برنامه ریزی به دنبال اجرای تحول قرآن در دانشگاه در بخش سر فصل های دروس هستيم که در ترم جدید اجرایی خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد همدان با تشکر از توجه ریاست دانشگاه به مباحث قر آنی افزود: وی اعلام آمادگی برای انجام هر گونه فعالیت قرآنی را داشته و در سالجاری با پنج برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد همدان که حداقل یک پنجم  آن باید صرف ترویج و تبلیغ قرآن شود شاهد شکوفایی فرهنگ قرآنی خواهیم بود.

در این مراسم که با حضور پر شور دانشجویان و کارکنان این دانشگاه همراه بود از زحمات تنی چند از خاک خوردگان عرصه فرهنگ قر آنی همدان تجلیل به عمل آمد.


پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی