پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشجويان خارجی          13 خرداد 1393 - 03 June 2014


حضور فعال دانشجويان دانشگاه تشرين در لاذقيه در انتخابات



دانشجویان دانشگاه تشرین در لاذقیه با وجود آن که در ایام امتحانات به سر می برند، حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دارند.
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، هبه الله بیطار خبرنگار المیادین در ادامه سلسله گزارش های خود از لاذقیه در حالی که از داخل یکی از مراکز رای گیری در داخل دانشگاه تشرین گزارش می کرد درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعداد زیادی مرکز انتخاباتی در این دانشگاه در نظر گرفته شده است تا از ازدحام جلوگیری شود و افراد برای شرکت در انتخابات زیاد منتظر نمانند اما به نظر می رسد این تدابیر کافی نیست زیرا تعداد شرکت کنندگان بسیار زیاد و استقبال از انتخابات بسیار گسترده است. دانشجویان به تعداد زیاد در مقابل مراکز رای گیری در دانشگاه تجمع کرده اند و منتظر شرکت در انتخابات هستند. مسئولان برگزاری انتخابات در اینجا از کادر علمی و اداری دانشگاه هستند. حضور تعداد زیادی از طرفداران بشار اسد در اینجا از نکات قابل توجه است. آنها ضمن تجمع در مقابل مراکز، شعارهایی در حمایت از نامزد مورد علاقه خود سر می دهند.
وی در ادامه با نماینده ماهر الحجار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز انتخاباتی گفتگو کرد. وی گفت: رقابت شدیدی بین سه نامزد وجود دارد. همانگونه که می بینید تعداد طرفداران بشار اسد در اینجا بسیار زیاد است و ما نیز می کوشیم حمایت خود را از ماهر الحجار اعلام کنیم. ما از هر شخصی که در انتخابات پیروز شود استقبال می کنیم و به انتخاب مردم احترام می گذاریم.
وی درباره استقبال دانشجویان از تبلیغات ماهر الحجار گفت: بله، استقبال کرده اند. تعداد زیادی از طرفداران الحجار در مراکز رای گیری هستند.
یکی از دانشجویان شرکت کننده در انتخابات نیز به خبرنگار المیادین گفت: من رای خود را به صندوق انداخته ام. پیام من از شرکت در انتخابات تاکید بر ادامه مقاومت و پیروزی های ارتش سوریه است. رای ما به منزله تایید پیروزی های ارتش است. وظیفه ما شهروندان عادی است که با شرکت در انتخابات از پیروزی های ارتش حمایت کنیم.
یکی از دانشجویان دختر شرکت کننده در انتخابات که از طرفداران بشار اسد است نیز به خبرنگار المیادین گفت: علت رای دادن من به بشار اسد این است که وی همیشه با مردم است. ما از وی حمایت می کنیم. این یک جشن ملی است که در سوریه شاهد هستیم. وظیفه شهروندان است که در انتخابات شرکت کنند. نباید به دیگران فرصت بدهیم تا به جای ما تصمیم بگیرند.
خبرنگار المیادین ادامه داد: نکته قابل توجهی که در جریان برگزاری انتخابات در اینجا دیده می شود داوطلبی شماری از دانشجویان برای کمک به برگزاری انتخابات است. برخی از دانشجویان به عنوان مسئول در مراکز رای گیری حضور دارند و به برگزاری انتخابات و نیز اجرای تدابیر امنیتی و تفتیش افراد هنگام ورود به مرکز کمک می کنند.
یکی از دانشجویان دختر شرکت کننده در برگزاری انتخابات گفت: ما با وجود این که امروز روز امتحانات است در انتخابات شرکت می کنیم. نقش ما در اینجا کمک به برگزاری انتخابات و جلوگیری از بروز هرج و مرج است.



پر بازدیدترین دانشجويان خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی