پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشجويان خارجی          17 خرداد 1393 - 07 June 2014


حمله دانشجو به فرد مهاجم در دانشگاه سیاتل پاسیفیک



معاون رییس پلیس سیاتل روز جمعه در یک کنفرانس خبری اظهارداشت: فرد مهاجمی که عصر پنجشنبه در دانشگاه ˈسیاتل پاسیفیکˈ تیراندازی کرد مسلح به یک تفنگ شکاری و چاقو بود و زمانی که می خواست تفنگش را دوباره پر کند توسط دانشجویان دستگیر شد.

وی افزود: یکی از دانشجویان که مسئولیت حفاظتی بر عهده داشت با استفاده از اسپری فلفل به فرد ضارب حمله کرد و نگذاشت وی دوباره اسلحه خود را پر کند.

به گفته این مقام پلیس، در غیر این صورت تعداد بسیار بیشتری از دانشجویان هدف گلوله قرار می گرفتند.

تیراندازی عصر پنجشنبه در دانشگاه ˈسیاتل پاسیسفیکˈ یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت و به تعطیلی موقت این مرکز دانشگاهی انجامید.

این دانشگاه در نزدیکی شهر سیاتل واقع است و چهار هزار دانشجو دارد.

این نخستین بار نیست که خشونت مسلحانه در مراکز علمی آمریکا به کشته و زخمی شدن دانشجویان می انجامد.

جمعه گذشته نیز هشدار درباره احتمال حمله مسلحانه به دانشجویان در یک کالج لس آنجلس به تخلیه یک مرکز آموزشی در آمریکا منجر شده بود.

این رویداد تنها یک هفته پس از تیراندازی یک جوان 22 ساله در کالیفرنیا به سه دانش آموز و مرگ آن ها رخ داده بود.

حساسیت درباره امنیت مراکز علمی در امریکا از دو سال پیش که فردی مسلح با ورود به یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت، 20 کودک 6 و 7 ساله و معلمان آن ها را به قتل رساند، افزایش یافته است.

این کشتار تکان دهنده باعث نگرانی گسترده خانواده های آمریکایی شد که می گویند نسبت به امنیت فرزندانشان در مدارس و دانشگاه ها نگرانند.

پلیس آمریکا به تمام مدارس دستور داده است که سیستم حفاظتی خود را جدی گرفته و مانع از ورود افراد غریبه به محوطه مدرسه شوند.

به دنبال حادثه نیتاون فشار افکار عمومی و انتقاد به دسترسی آزادنه مردم به اسلحه باعث شد که برخی مقام های دولت و کنگره خواستار بررسی قوانین حمل و نگهداری سلاح در کشور و ایجاد محدودیت هایی در این زمینه شوند.

بسیاری از مردم در آمریکا می گویند کوتاهی دولت و کنگره در خصوص مساله حمل سلاح و اصلاح قوانین آن، دلیل اصلی ادامه زنجیره تیراندازی های مرگبار در این کشور به شمار می رود.



پر بازدیدترین دانشجويان خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی